Asta Reklam Ürünleri A.Ş., VENEZIA markası ile performans ve uygun fiyatı bir arada sunuyor

Kaliteli ürün temini, zamanında teslimat, uygun fiyat ve müşteri odaklı hizmet ilkelerini prensip edinen Asta Reklam Ürünleri A.Ş., 2022 yılında da ürün portföyünü genişletmeyi planlıyor.

 

Asta Reklam Ürünleri A.Ş., ortakları Adnan Alpaklar ve Özgür Efe, Dijital Teknik Dergisi’nin 2021-2022 yılına ait değerlendirme sorularını yanıtladı.

2021 yılının son çeyreği, döviz kurlarındaki dalgalanmalar nedeniyle oldukça zorlu geçti. Ancak alınan önlemler neticesinde kurlardaki tansiyon düşürüldü. 2021 yılına ait sizin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Adnan Alpaklar: Döviz kurlarında maddi artışlar yaşandığı bu günler, ithalat ağırlıklı bir sektör olduğumuz için çok daha fazla hissedildi. Kurlar belli bir seviyede kalacak olursa ister istemez normalleşme olacağını düşünüyoruz. Asta Reklam Ürünleri A.Ş. ailesi olarak kaliteli ürün, doğru fiyatlama, hizmet odaklı müşteri anlayışı ile 2021 yılını hedeflediğimiz noktaya ulaşarak kapattık.

Yıl içinde yoğunlaştığınız ve piyasada tarafından daha fazla talep gören ürünleriniz neler oldu? Bunun yanında 2022 yılında sektöre yenilik noktasında sunduğunu ürünler oldu mu?

Özgür Efe: Venezia markası ile yapışkanlı PVC grubundaki ürünlerimiz piyasadan fazlasıyla talep gördü. Bu talep ve olumlu dönüşlerin sonrasında getirdiğimiz ürünlerin stok miktarını ve çeşitliliğini arttırmış bulunmaktayız. İthal ettiğimiz ürünler kendi şubelerimiz tarafından müşterilerimize sunulmaktadır.

Her ürünü satmak yerine, belli ürün gruplarında yoğunlaşan firmaların daha fazla başarılı olduğunu ifade ediliyor. Sizin bu çerçevede düşünceleriniz nelerdir?

Adnan Alpaklar: Reklam ürünleri çatısı altında aslında birçok farklı sektör ve meslek grubuna hitap ediyoruz. Ürün yelpazesinin genişliğinin, farklı sektörden müşteri portföyünü de beraberinde getirdiğini düşünüyoruz. Belirli ürün gruplarında yoğunlaşmak elinizi güçlendirmiş gibi gözükse de Asta Reklam Ürünleri A.Ş. olarak farklı ürün gruplarının tedariğini sağlamamızın bizi daha güçlü yaptığına inanmaktayız.

Geçtiğimiz Eylül ve Aralık ayında sektörümüzle ilgili fuarlar düzenlendi. Fuarlarla ilgili düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Özgür Efe: Sektörel fuarların çok önemli olduğu yadsınamaz bir gerçek. Teknoloji ve beraberinde getirdiği yenilikleri takip edebilmek adına gerekli hassasiyeti göstererek tüm sektörel fuarları yakından takip ediyoruz.

Dergi okuyucularımız için satış ve pazarlamasını yürüttüğünüz ürünler hakkında bilgi verir misiniz?

Adnan Alpaklar: Ege bölgesinde 2 mağazamız ile 10 farklı ile düzenli tedarik hizmeti sağlamaktayız. Öncelikli olarak kendi markamız olan VENEZIA ürünlerin kalite, fiyat ve performans olarak piyasa tarafından benimsenmiş olması bizleri çok memnun ediyor. Süreklilik esastır prensibi ile müşterilerimize bu ürünlerin tedariğinde herhangi bir aksama yaşanmaması için yurtdışı planlamasını özenle organize ediyor ve çeşitliliği arttırarak porföyümüzü geliştirmeyi sürdürüyoruz.

2022 yılına yönelik endüstriyel reklam ve dijital baskı teknolojileri sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Özgür Efe: 2022 yılının ülkemize, sektörümüze ve meslektaşlarımıza her şeyden önce sağlığın geldiği unutulmadan, başarılı bir yıl temenni ederiz.

Print Friendly, PDF & Email