HKN Dijital, doğru ürünü doğru müşteri ile buluşturuyor

Hakan Yılmaz: “Hiçbir zaman ilk hedefimiz çok makine satıp, çok para kazanmak olmadı. Bizim ilk hedefimiz başarılı olmaktır. Başarıya ulaşmanın yolu, müşterinin ihtiyacını doğru analiz edip, doğru ürüne yönlendirmekle başlıyor. Bugüne kadar elde ettiğimiz tecrübe ve bilgi birikimini çok iyi kullanıyoruz. Müşterinin ne istediğini iyi analiz ettiğimiz için doğru ürüne yönlendirmekte bizim için oldukça kolay oluyor”

HKN Dijital Genel Müdürü Hakan Yılmaz, endüstriyel reklam ve dijital baskı sektörünün ilk altı aylık dönemini değerlendirdi.

Hakan Bey, Pandemi süreci ve normalleşme döneminde yaptığınız çalışmalar hakkında bilgi verir misiniz?

Hakan Yılmaz: Pandemi sürecinin başından bugüne kadar her zaman işimize sahip çıktık. Hiçbir zaman işimizin başından ayrılmadık. Ekip arkadaşlarımızla tüm kurallara uyarak hareket ettiğimizi söylemek isterim. Şirketimiz açıktı ancak tüm çalışanlarımıza uzaktan çalışma yöntemi ile çalışabileceklerini bildirdik. Ancak arkadaşlarımızın talebiyle ofis ortamında çalışmalarımızı sürdürme kararı aldık. Söylediğim gibi çalışanlarımızın ofise gelişleri ve ofis içinde alınabilecek tüm önlemleri alarak hareket ettik. Ofise geldiğimiz her günde mutlaka müşterilerin talebiyle karşılaştık. Müşteri referanslarımızdan anlaşılacağı üzere sorunsuz makineler sunmaktayız. Sektörden aldığımız teveccühün en önemli nedenlerinden biri, iş disiplinine olan inancımız, müşteri memnuniyeti ilkelerimiz bizleri birkaç adım ileriye taşıdı. Her ay düzenli olarak makine satışı ve kurulumlarımız devam etti. Özellikle hız ve kaliteyi bir arada arayan firmaların en çok tercih ettiği firma olmaya devam ediyoruz. Bu doğrultuda Türkiye genelindeki makine kurulum sayılarımız her geçen gün yeni rekor seviyelerine ulaşıyor. Özellikle ilk makine yatırımlarının ardından yeni yatırım tercihlerinde de ilk sırada olmayı başardık. Bugün bizden 7’nci makinesi alan iki müşterimiz var.

HKN Dijital’i sektörde başarılı kılan özellikler nelerdir? Firmanıza gösterilen bu teveccühün nedenleri nelerdir?

Hakan Yılmaz: Hiçbir zaman ilk hedefimiz çok makine satıp, çok para kazanmak olmadı. Bizim ilk hedefimiz başarılı olmaktır. Başarıya ulaşmanın yolu, müşterinin ihtiyacını doğru analiz edip, doğru ürüne yönlendirmekle başlıyor. Bugüne kadar elde ettiğimiz tecrübe ve bilgi birikimini çok iyi kullanıyoruz. Müşterinin ne istediğini iyi analiz ettiğimiz için doğru ürüne yönlendirmekte bizim için oldukça kolay oluyor. Satış öncesi olduğu kadar satış sonrası da müşterilerimizle hep iletişim halinde olmaktayız. Hem ekibimize hem de kendimize güveniyoruz. Bu nedenler sayesinde başarıyı yakaladığımızı düşünüyorum. Başarının ardından ticari sonuçları da kolayca elde etmek mümkün oluyor. Bunun dışında size işin hangi noktasında olduğumu ifade etmek için örnek vermek istiyorum. Örneğin 5 lt boya isteyen müşteri de doğrudan bana ulaşır, 5 metre UV makine isteyen müşteri de doğrudan bana ulaşır. Bunun yanında makinelerimizi kullanan tüm operatörlerde benim şahsi cep telefonum vardır. İhtiyaç halinde bana ulaşmalarını çok önemsiyorum. Konuya en başından hakim olduğum zaman çok daha hızlı ve doğru karar verebiliyorum.

Geçtiğimiz sene fuarlar ertelendi. Bu durum sizi nasıl etkiledi? Bu seneki fuarla ilgili düşünceleriniz nelerdir?

Hakan Yılmaz: HKN Dijital olarak bizlerin en büyük gücünü referanslarımız oluşturmaktadır. Bizlere katılan her yeni müşteri referansı ile geldi. Biz her zaman iyi ve doğru işler yapmaya çalıştık. Sonuç olarak da iyi ve doğru işleri arayanlarda bizlere ulaştı. Fuarlarla ilgili kararımızı da önümüzdeki günlerde vermiş oluruz. İnşallah eskisi gibi sektörümüzün bir araya geleceği ve kucaklaşacağı fuarlara kavuşmayı temenni ediyorum.

Satışını yaptığınız ürünler hakkında bilgi verir misiniz?

Hakan Yılmaz: HKN Dijital olarak Gongzheng firmasının üst versiyon ürün grubunun Türkiye distribütörü konumundayız. Solvent grubunda ciddi bir başarı elde ettik. Biz fabrikadan gelen standart ürünü sunmak yerine, müşterinin ihtiyacı olan donanımları ilave ederek kullanıma sunuyoruz. Bu yaptığımız ilaveler, makineni performansını artırıyor, boya tüketimini düşürüyor ve kullanım ömrünü uzatıyor. Dragon versiyon olarak satılan makinelerimizin tamamı bizim modifikasyonlarımızın uygulandığı modellerden oluşmaktadır. 20 lt boya ile 4-6 bin metrekare iş basabilme yeteneğine sahip olmaktadır. Bunun yanında Roland markasının Bas ve Baskes makinelerinde distribütörlük yürütmekteyiz

Yenilik noktasında ne tür çalışmalar yürütüyorsunuz?

Hakan Yılmaz: Biz kapasitemizi en doğru ve en efektif şekilde kullanma çabası gösteriyoruz. Önemli olan çok markayı bünyenizde barındırmak değil. Önemli inandığınız ve güvendiğini marka ile yola devam edebilmektir. Gongzheng bizim geri dönüş bildirimlerimizi çok önemsiyor. Makinelerin gelişmesinde ciddi katkı sağladığımızı düşünüyorum. Gongzheng UV grubunda birçok yeniliğimiz olacak. Sistemsel katkı sağladığımız çok önemli gelişmelerle sektörün geleceğine ışık tutmaya devam edeceğiz. Makine ve malzeme noktasında çok ciddi bir stoğa sahibiz. Siparişle birlikte ertesine günü kurulum sürecini başlatabiliyoruz.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Hakan Yılmaz: Son günlerde koronavirüsün yeni varyasyonlarını sıklıkla duymaya başladık. Şahsi görüşüm bu önümüzdeki birkaç yıl daha hayatımızın içinde olacaktır. Aşılama çalışmalarını hızlanması ve gösterilen ilginin artması ülkemizin daha az hasarla bu süreci atlatmasına vesile olacaktır. Yeni dünyada birçok şey değişim gösterdi. Bu değişimin gelecekte de kalıcı olacağını düşünüyorum. Bu nedenle her türlü değişime hızlı adaptasyon gerekiyor. Ben, herkese başarılar diliyorum. Sektörümüze değer katmalarını tavsiye ediyorum. Kaliteli hizmet, kaliteli müşteri ve kaliteli sektör kavramlarını hep birlikte oluşturalım.

Print Friendly, PDF & Email