Mat Kağıt A.Ş. Sign İstanbul’dan memnun ayrıldı  

“Yeni salonları alt yapı ve donanım açısından gayet başarılı bulduk. Fuar öncesi yapmış olduğumuz çalışmalar sonucunda fuar ortamında imzalanan sözleşmeler ile başarılı bir fuar dönemi geçirdiğimizi belirtebiliriz”

Mat Kağıt A.Ş. Türkiye distribütörü olduğu markaların çözümlerini ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarın ardından Mat Kağıt A.Ş. Satış ve Pazarlama Müdürü Metin Gönülkırmaz sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2014 Fuarı’na katıldınız. Yeni tarihi ve yeni salonlarında gerçekleştirilen fuarı nasıl buldunuz? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Sign İstanbul 2014 fuarı için belirlenen yeni tarih yapılacak yatırımların yıl sonuna kadar planlanması ve sektör mensubu firmaların daha doğru kararlar alabilmeleri adına önlerinde rahat bir zaman dilimi olması açısından doğru ve faydalı olduğunu düşünüyoruz. Yeni salonları alt yapı ve donanım açısından gayet başarılı bulduk. Fuar öncesi yapmış olduğumuz çalışmalar sonucunda fuar ortamında imzalanan sözleşmeler ile başarılı bir fuar dönemi geçirdiğimizi belirtebiliriz.

Fuara gelen yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi nasıldı? Yatırım için gelenlerin ağırlıklı olduğunu söyleyebilir miyiz?

Standımızı ziyaret eden ziyaretçi kitlesi oldukça çeşitliydi. Yatırım amaçlı ziyaret eden müşteriler ve sektörde kendilerini bir adım ileri taşıyacak yenilikleri araştırmaya gelen birçok firma ile temas kurduk. Mat Kağıt A.Ş. olarak sektörümüze ilkleri sunan ve farklı uygulamaları getiren bir firma olarak ziyaretçilerimize sunmuş olduğumuz ürünler ile onları tatmin edebildiğimizi düşünüyoruz.

Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ürünlerinize genel olarak ilgi nasıldı?

Standımızda Hp ürünleri ön plandaydı, yeni 3. Nesil Hp Latex mürekkep teknolojisine sahip olan Hp Latex 3000 ve Hp Latex 300 serisi makinelerimizin (Hp Latex 310 – Hp Latex 330 – Hp Latex 360) sunumunu yaptık. Yeni Hp Latex makinelerimiz sektör mensubu dostlarımız tarafından çok beğenildi ve fuar sonrasında da müşterilerimizin ilgisi artarak devam ediyor. Ayrıca standımızda Zünd G3 3XL-1600 model dijital kesim makinemizi sergiledik, bu ürünümüzde her geçen gün sektördeki yerini sağlamlaştırarak makine sayımız sürekli artış göstermektedir. Bu da sektörümüzde iş sonlandırma alanında kalite seviyesinin yükseldiğini göstermektedir. Bizler en çok bundan dolayı mutluyuz ve gururluyuz. Sektörümüzde sert levhalara baskı yapan makine sayısı ile beraber Zünd ve benzeri iş sonlandırma makinelerine yatırım yapan birçok firmanın ilgisini çeken çok önemli iki ürün sunumu gerçekleştirdik, Re-Board ve Katz. Re-Board petek karton üretimi konusunda dünyada önemli markalardan biri olarak bilinmektedir, bu ürünümüz için standımızda bir alan oluşturduk bu alanda Hp Scitex FB7600 ve Hp Scitex FB700 makinelerimizde baskı yaptığımız Re-Board ürünlerini Zünd G3 makinemizde keserek sergiledik ve ziyaretçilerimize bu ürünlerden örnekler dağıttık, aynı şekilde Katz markalı ürünlerimiz içinde aynı prosesi kullanarak ürün örneklerini müşterilerimize sunabilme fırsatı bulduk, tüm temas kurduğumuz firmalar ile bu ürünlerimiz hakkında oldukça başarılı başarılı görüşmeler yaptığımızı söyleyebilirim. Re-Board ve Katz markalı ürünlerimiz ile geri dönüşüm konusuna önem veren firmalar çok fazla ilgilendi, bu ürünlerimizi bazı iç mekan alanlarında foam PVC ürünlerine alternatif olarak kullanabileceklerini belirtebiliriz.

Sign İstanbul Fuarı sektörümüzün önümüzdeki dönemine ilişkin ipuçları verdi mi? Sektörün önümüzdeki dönem nasıl bir performans göstereceğini düşünüyorsunuz?

Bu yılın ilk yarısı ülkemiz açısından çalkantılı bir seçim dönemi ile geçti. Bu sebeple birçok firma çok başarılı bir ticari dönem geçirmedi. Böylesi zor dönemlerde yatırım yapmak isteyen firmalar daralan piyasa koşullarında kendilerini bir adım öne taşıyacak farklı çözümlerin arayışında oluyorlar ve dolayısıyla yatırım yapmak isteyen firmalara bizlerin doğru çözümler sunması gerekiyor. İşte burada bizlere çok önemli görevler düşüyor; müşteriyi iyi anlamak ve onların ihtiyacını doğru belirlemek birinci görevimiz. Doğru ve akıllıca yapılacak yatırımlar ile sektörümüz açısından önümüzdeki dönemin daha başarılı olacağı kanaatindeyim.

Size göre endüstriyel reklam sektöründe doğru ve bilinçli yatırımlar yapılıyor mu? Doğru ve bilinçli yatırım için hangi konular ön plana alınmalı?

Endüstriyel reklam sektöründe son yıllarda yapılan yatırımların birçoğu doğru şekilde yapılıyor. Az önce de belirttiğim gibi sektöre endüstriyel çözümler sunan firmaların rolü burada çok önemli. Doğru ve bilinçli yatırım konusunda karar vermek için öncelikle yatırım yapacak firmaların kendi müşteri profilini çok iyi tanıyor olmaları, onların beklentilerine cevap verebilecek doğru çözümleri sunmaları ve yapılacak yatırımın geri dönüşüm hesabını doğru yapmaları gerekiyor. Yatırım yapacak müşterilerimiz ile yaptığımız görüşmelerde en çok bu konulara önem veriyoruz, müşterimize çözüm olacak, Hp bünyesinde bulunan birçok alternatif model makine çeşitliliğini kendilerine sunarak, yatırım bütçelerine ve yapılacak iş potansiyeline bakıp, müşterimiz ile beraber karar vererek en mantıklı yatırımı yapmalarını sağlıyoruz. Bu şekilde herkes bu çözümden fayda sağlamış oluyor.

Print Friendly, PDF & Email