Met Etiket, SIGN İstanbul’un en yoğun standlarından biri oldu

Bu yıl standında ağırlıklı olarak branda gruplarını sergileyen Met Etiket, yine her zaman olduğu gibi Megalight, citylight çözümlerin gerçek döner panolarda tanıttı.

Çok geniş bir ürün yelpazesiyle sektöre hizmet veren Met Etiket, 4-8 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı. Bu yıl standında ağırlıklı olarak branda gruplarını sergileyen Met Etiket, yine her zaman olduğu gibi Megalight, citylight çözümlerin gerçek döner panolarda tanıttı. Fuarla ilgili olarak Met Etiket Satış Müdürü Ersel Akbaş sorularımızı yanıtladı.

Met Etiket olarak SIGN İstanbul Fuarı’na katılarak sektörle buluştunuz. Öncelikle bu yılki SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz? Nasıl bir fuar oldu? Bu yıl ilk defa 5 gün olarak gerçekleşmesine ilişkin görüşlerinizi alabilir miyiz?

Ersel Akbaş: Evet, Met Etiket olarak bu yılki SIGN Fuarı’ndan çok memnun kaldığımızı ilk başta belirtmek istiyorum. Fuar bizim için tanışma ve kaynaşma ortamıdır. Bu noktada dolu dolu bir fuar geçirdik.  5 günlük süreç açıkçası başlarda bana gereksiz ve yorucu geldi. Ancak gördüm ki; daha çok müşterimizle görüştük ve aldığımız olumlu yorumlar bizi zaten fuar boyunca motive ederek yorgunluğumuzu aldı.

Met Etiket hangi yeniliklerini ziyaretçilerle buluşturdu? Ziyaretçilerin hangi ürünlere ilgisi daha fazla gerçekleşti?

Ersel Akbaş: Bu yıl, daha fazla branda grubuyla fuardaydık. Artık stoklarımızda sürekli olarak branda grupları olacak. Bu konuda tanıtımlarımız oldu. Megalight (Pretex) ve citylight (Vilaseca) gerçek döner panolarda sergilendi ve müşterimiz kâğıtların kalitesinin farkını ve önemini daha net gördüler. Genel olarak tüm ürünlerimiz ilgi gördü. Ancak şunu fark ettim; Bu sene daha önceki yıllara göre ziyaretçiler akıllarında olan ürüne odaklıydılar. Örneğin: Makina alma niyeti olan bir ziyaretçi sadece makine ile ilgileniyordu. Sarf malzeme için gelen, malzemeler ile ilgilendi. Bu durumda gösteriyor ki; sektör olarak fuarlarımızda, daha bilinçli ve daha verimli bir ziyaretçi kitlesine ulaşmaya başlıyoruz.

Met Etiket, her zaman kalite, yenilik ve performans noktasında sunduğu hizmetlerle tanınıyor. Bu anlamda sunduğunuz ürün gruplarının tamamı hakkında okuyucularımıza bilgi verir misiniz?

Ersel Akbaş: Biz bu anlamda taviz vermemeyi adeta sıradan hale getirmiş bir firmayız. Bu sebeple birçok markayı bünyemizde yıllardır barındırabiliyoruz. Mactac ve Politape ile çalışmalarımız sürmekte. Folyo konusunda en kısa sürede baskı ve kesim folyoları ile tekrar pazardan payımızı alacağız. Branda gruplarında Starflex başta olmak üzere, Uzakdoğu ürünlerinde güçlü stoklarına sahibiz. Kağıt konusunda Megalight (Pretex) Döner pano Kağıtlarında tartışmasız tekiz. Hem kalite hem mümessillik olarak bu durum geçerli. Ayrıca Yine Türkiye mümessili olduğumuz, Vilaseca Skylight Citylight (Işıklı poster kağıtları) kâğıdımız pazarda yerini arttırarak korumaya devam ediyor. Blueback kağıtlarımızda yaptığımız kalite bazlı değişiklikler oldu. Bunu da sektörle paylaşmak istiyorum. En kısa sürede sorunsuz stok ve stoktan satış mantığıyla sektörü kâğıtsız bırakmayacağız.

Satış veya satışa yönelik görüşme noktasında fuarı nasıl buldunuz? Buna ilave olarak ilgi düzeyini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ersel Akbaş: Fuarda ciddi anlamda satışlar gerçekleştirdik. Ancak, daha önce de belirttiğim gibi, biz fuara ürün satmaktan ziyade, ürünlerimizi tanıtmak, müşterilerimizi ve ziyaretçilerimizi en iyi şekilde ağırlamak için katılıyoruz. Müşterilerimiz bizim bu tavrımızı gayet iyi bilirler ve standımızı kendi stantları olarak görerek gelirler. Birçok bayimiz de fuarda bizlerleydi. Bazı bölge bayilerimiz kendi müşterilerini Met Etiket Standında ağırlayarak bizleri oldukça memnun ettiler. Bu fuardan samimi olarak söylemeliyim ki çok keyif aldık. Met Etiket olarak, bizlere güvenen ve ticari olarak bizi tercih eden müşterilerimize, fuarda bizleri ziyaretleriyle onurlandıran tüm ziyaretçilerimize de yürekten teşekkürlerimizi sunarız.

 

Print Friendly, PDF & Email