Meto Reklam, Yeni Hizmet Binasına Geçti

Ümraniye’de yeni hizmet binasına geçen Meto Reklam, yeni bir konsept oluşturarak perakende satışlara başladı.

Başarılı çalışmalarla adından söz ettiren Meto Reklam, yeni hizmet binasına geçti. 1.100 metrekareden oluşan yeni merkezine taşınan Meto Reklam, faaliyet alanlarını da genişletti. Toptan ağırlıklı çalışmalarla bilinen Meto Reklam, yeni yerinde 250 metrekare bölümde perakende satışlara başladı. Ürün portföyünü de genişleten Meto Reklam, Snapper, Metal Bond, Asaş, Unifol gibi markaları bünyesine kattı. Geniş ve alternatifli bir ürün portföyü oluşturan Meto Reklam, müşterilerinin reklam sektöründeki ihtiyaçlarını A’dan Z’ye çözmeyi hedefliyor. Yeni merkezlerinde ziyaret ettiğimiz Meto Reklam Yöneticileri Tamer Coşkun ve Alpay Galip Tuncay ile bir söyleşi gerçekleştirdik.

Öncelikle, yeni yerinizin hayırlı olmasını diliyoruz. Meto Reklam’ın geçmişten günümüze faaliyetleri hakkında bilgi verir misiniz? Yeni merkezinize geçişinizle birlikte Reklam’da neler değişti?
Tamer Coşkun: 2008 yılında kurulan Meto Reklam, 18 kişilik bir ekiple çalışmalarını sürdürmektedir. İlk olarak Ahlstrom firmasının Blue Back, City Light ve Mega Light kağıtlarını Türkiye’ye getirerek faaliyetlerine başlamıştır. Kuruluşumuzla birlikte Türkiye’deki toptancıların % 80’ine hitap etmeye başladık. 2011 yılında ana merkezimizi İzmit’ten İstanbul’a taşıdık. Öncelikle KEYAP’da bir merkeze geçtik. KEYAP’da lojistik sorunlardan ötürü bazı sorunlar yaşadık. Araştırmalarımız neticesinde Ümraniye Alemdağ Caddesi’nde yeni bir binaya taşındık. Yeni yerimize geçişimizle birlikte yeni bir konsept oluşturduk. 1.100 metrekareden oluşan merkezimizin 250 metrekaresini tamamen perakende satışa yönelik olarak planladık. Reklam ve tabela sektöründe faaliyet gösteren uygulamacıların ihtiyacı olacak tüm malzemeleri bünyemizde bulundurmaktayız. Aynı zamanda Snapper Display Grubu’nun satışına başladık. Ayrıca, Metal Bond firması ve Asaş firması ile anlaştık. İki firmanın da 1.25’e 3.20’den 6 metreye kadar olan tüm ürünlerini müşterilerimize sunmaktayız. Aynı şekilde İstanbul merkezimizdeki perakende satış ağını, İzmit’teki şubemizde de uygulamaya başladık. Çevre şehirlerden gelecek talepleri İzmit Şubesi’nden karşılamayı planlıyoruz. Meto Reklam, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla 7 gün 24 saat hizmet verebilecek bir yapıya kavuştu. Müşterilerimiz, tüm ekip arkadaşlarımıza günün her saatinde ulaşarak hizmet alabilecek.

Yeni yerinize geçişinizle birlikte ürün yelpazenizi de genişlettiniz. Yeni ürünleriniz nelerdir? Bu ürünlerin avantajları hakkında bilgi verir misiniz?
Alpay Galip Tuncay: Display Grubu’nda Snapper’ın satış temsilciliğini üstlendik. Snapper, kalitesiyle sektörün beğenisini kazanmış, kaliteli ürünleriyle her zaman tercih edilen bir markadır. Ürünlerin devamlılığını sağlayabilecek bir altyapıya sahip. Müşteri aynı ürünü birkaç defa istediği zaman “yok” deme gibi bir lüksümüz olmamalı. Bu sebeple Snapper markasına güveniyoruz. LED konusunda çalışmalarımız devam ediyor. Yakın zamanda güçlü bir marka ile çalışmalara başlayacağız. LED çok dikkat edilmesi gereken bir konudur. Bu sebeple oldukça titiz davranıyoruz. Müşterilerden gelebilecek sorunları hızlı bir şekilde çözebilecek bir marka ile anlaşmak istiyoruz. Baskı Grubu’nda Unifol’ün satışlarına başlıyoruz. Bunun yanında yurt dışından one way vision ve folyolarımızda stoklarımızda yer almaktadır. Bilindiği gibi Ahlstrom’un Blue Back, City Light ve Mega Light kağıtlarının satışlarına devam etmekteyiz. Bu noktada ciddi bir Pazar payına ulaştık. Geniş bir ürün yelpazesiyle müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını A’dan Z’ye karşılayan bir firma olarak çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz. Her zaman Türkiye’de tercih edilen, beğenilen ve garantili markaların satışını gerçekleştireceğiz. Bu yeniliklerin yanı sıra vinil ithalatına da başladık. Bu konuda da oldukça iddialıyız. Yurt dışından getirdiğimiz viniller müşterilerimiz tarafından oldukça beğenildi. Müşterilerimiz, ürünü kullandıkça kaliteyi görmektedir. Vinil konusunda oldukça yoğun bir sipariş aldık.

İstanbul merkezli bir firma olarak Türkiye geneline satış ve pazarlama hizmetlerinizi nasıl sunuyorsunuz?
Tamer Coşkun: Meto Reklam, İstanbul merkezli bir firma olmasına rağmen, Ankara, Konya, Kayseri, İzmir, Bursa gibi büyük şehirlerde çok ciddi şekilde satış grafiği yakalamıştır. Şirket olarak amacımız Türkiye’nin her yerine çözüm odaklı hizmet anlayışımızı götürmektir. Bunun için ekip arkadaşlarımız yoğun bir şekilde çalışmaktadır.

Sign İstanbul Fuarı yaklaşıyor. Bu fuara ilişkin düşünceleriniz nelerdir?
Alpay Galip Tuncay: Sektörün çok önemli ve başarılı bir organizasyonu olan Sign İstanbul Fuarı’nda Meto Reklam olarak yer almayı planlıyoruz. Fuar ve fuarda sergilenecek ürünlere ilişkin çalışmalarımız devam ediyor. Tüm yeniliklerimizle Sign İstanbul Fuarı’nda müşterilerimizle buluşmayı amaçlıyoruz.

Önümüzdeki dönemde yeni ürünler veya distribütörlükleri bünyenize katmayı düşünüyor musunuz?
Tamer Coşkun: Meto Reklam, her zaman yeniliklere açık olan bir firmadır. Yurt içi ve yurt dışındaki gelişmeleri yakından takip etmekteyiz. Bu çerçevede müşteri ziyaretlerimizde ihtiyaç duyulan ürünlerin tespit ederek, araştırmalarda bulunuyoruz. Bu noktada önümüzdeki dönemde, müşterilerimizin talep ettiği, Pazar şartlarına uygun ve kaliteli ürünleri ve markaları ülkemize kazandırmayı planlıyoruz. Sign İstanbul Fuarı’nın ardından ülkemiz seçim dönemine girecek. Seçim döneminde piyasalar oldukça hareketli olacaktır. Bu noktada seçim dönemine yakın farklı yenilikler sunarak, müşterilerimize çözüm ortağı olmayı hedefliyoruz.

Açıkhava reklam sektörünün genel durumunu nasıl görüyorsunuz? Sektörün geleceğine yönelik düşünceleriniz nelerdir?
Alpay Galip Tuncay: Açıkhava reklam sektörü her geçen gün gelişen bir konumdadır. Yaz aylarında her sektörde olduğu gibi bizim sektörümüzde de durağan bir dönem yaşandı. Temmuz ve Ağustos aylarında satış hacimleri düştü. Ancak Eylül ayı ile birlikte satış grafiklerinde gözle görülür artışlar yaşanmaya başladı. Önümüzdeki dönemde bu grafik artarak devam edecektir. Reklamcılık, kriz dönemlerinde bile en az etkilenen sektörlerden biridir. Sadece vadelerde bazı sorunlar yaşandı. Ancak kriz ortamında bile çok ciddi bir şekilde çalıştık.

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?
Tamer Coşkun: Etik rekabet koşullarında hareket ettiğimiz sürece sektörümüz her geçen gün büyümeye devam edecektir. Sektörde faaliyet gösteren tüm müşterilerimize ve meslektaşlarımıza hayırlı ve bol kazançlı günler diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email