MRT Dijital, SIGN İstanbul’da yeni çözümlerini sundu

Mert Çiçek: Geçtiğimiz yıl pandemi nedeniyle ertelenen fuarlar nedeniyle bir özlem oluştu. Bu özlemi gidermek isteyen sektör profesyonelleri fuarı ziyaret etti. Hem katılımcı hem de ziyaretçi sayısı olarak beklentilerin üzerine çıkan bir fuar oldu.

2 yıl aradan sonra gerçekleştirilen SIGN İstanbul Fuarı, 25 bine ulaşan ziyaretçi sayısıyla katılımcıları memnun etti. Bu memnuniyetini ifaden eden firmalardan biri de MRT Dijital oldu. Geniş ürün yelpazesiyle fuara katılan firma fuarda yeniliklerini ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarın ardından MRT Dijital Genel Müdürü Mert Çiçek sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul 2021 Fuarı başarılı bir şekilde tamamlandı. Fuarla ilgili görüşlerinizi öğrenebilir miyiz? Katılımcı ve ziyaretçi yoğunluğu açısından fuarı değerlendirir misiniz?

Mert Çiçek: Geçtiğimiz yıl pandemi nedeniyle ertelenen fuarlar nedeniyle sene bir özlem oluştu. Bu özlemi gidermek isteyen sektör profesyonelleri fuarı ziyaret etti. Hem katılımcı hem de ziyaretçi sayısı olarak beklentilerin üzerine çıkan bir fuar oldu. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.

Fuar süresince birçok ürün sergilediniz. Fuarda ziyaretçiler hangi ürünlerle daha çok ilgilendi? Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?

Mert Çiçek: Fuardaki standımızda, QMJet 60×90 UV Dijital Baskı Makinası, Grando Eko Solvent Baskı Makinası, Signstar Eko Solvent Baskı Makinası, Vulcan Flatbed Kesici, Grando Hibrit UV Makinasını sergiledik. Standımızda sergilediğimiz tüm ürünlerimiz yeni versiyon ürünlerden oluşuyordu.

Yurtiçi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi açısından fuarı nasıl buldunuz? Daha çok hangi bölgelerden ziyaretçiler standınıza geldi?

Mert Çiçek: Fuarı gelen ziyaretçi sayısından memnunuz. Bununla birlikte fuarı profesyonel ve nitelikli bir kitle takip etti. Bu herşeyden daha önemliydi. Doğru müşterinin fuara gelmesi bizim için çok büyük bir avantaj oluşturmaktadır. Ziyaretçisi ve katılımcısıyla güzel bir fuardı. Sergilediğimiz yeni teknolojiler sayesinde ziyaretçilerden satışa yönelik anlaşmalarımız oldu.

Fuar katılımlarınız devam edecek mi?

Mert Çiçek: SIGN İstanbul Fuarı’nın hemen ardından Promosyon Show Fuarı’na katılım gösterdik. Bu fuarda da promosyon pazarına yönelik dijital baskı çözümlerimizi tanıttık. Aralık ayında gerçekleştirilecek Fespa Eurasia Fuarı’na katılarak bu seneki yurt içi fuar etkinliklerini tamamlamış oluyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mert Çiçek: SIGN İstanbul ile birlikte sektörde hareketlilik yaşandı. Piyasalarda herhangi bir problem olmaz ise bu hareketlilik yıl sonuna kadar devam edecektir. İşimizi iyi yaptığımız, moral ve motivasyonu yüksek tuttuğumuz sürece başarılı ulaşmak daha kolay olacaktır. Fuar vesilesiyle standımızı ziyaret eden müşterileri ve ziyaretçilere teşekkür ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email