MRT Dijital, SIGNSTAR markasının Türkiye distribütörlüğünü üstlendi

MRT Dijital gerçekleştirdiği fuar ve firma ziyaretlerinden başarılı sonuçlar elde etti.

MRT Dijital gerçekleştirdiği fuar ve firma ziyaretlerinden başarılı sonuçlar elde etti. MRT Dijital’den Mert Çiçek, gerçekleştirdikleri çalışmalarla ilgili olarak MRT Dijital’den Mert Çiçek sorularımızı yanıtladı.

MRT Dijital olarak bir yıllık bir firma olmazına rağmen siz uzun yıllardır sektörün içindesiniz. MRT Dijital’in bir yıllık faaliyetlerini bize özetler misiniz? Aldığınız mesafeyi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Mert Çiçek: MRT Dijital olarak birinci yılımızı başarılı bir şekilde tamamladık. Her ne kadar firma olarak birinci yılımızı doldurmuş olsak da sektördeki faaliyetlerimiz ve tecrübemiz herkes tarafından bilinmektedir. Her zaman sektöre değer katan yeniliklerin arayışı içinde olduk. Bu doğrultuda geçtiğimiz günlerde Çin’de düzenlenen reklam fuarlarını takip ettik. Fuar süresince çeşitli firmalarla hem fuarda hem de tesislerinde ziyaretlerimiz ve görüşmelerimiz oldu. Sektöre yeni sunmayı planladığımız ürünlerle ilgili siparişlerimizi verdik. Sektörün hızlı ve daha az maliyetli makine beklentilerini karşılayacak çözümlerimizle sektörün karşısında olacağız. Sektördeki bilgi birikimi ve tecrübemiz doğrultusunda distribütörü olduğumuz fabrikalardan istediğimiz özelliklere sahip makineler üretmelerini talep ediyoruz. Bu talebimizi karşılayan firmalarla çalışmayı tercih ediyoruz.

Fuarda gerçekleştirdiğiniz yeni bağlantılar oldu mu?

Mert Çiçek: Fuarda distribütörlük anlaşmasını imzaladığımız firma SIGNSTAR olmuştur. Roll to roll UV ve sert zemin baskı makinelerinin boyalarına yönelik bazı görüşmelerimiz oldu. Bu alandaki boya grubumuzu da sektörün hizmetine sunmaya başladık. Dolayısıyla Çin’deki fuarlar bizim için gayet güzel geçti. Türkiye dönüşümüzün ardından kısa bir süre sonra Almanya Münih’teki bir matbaa fuarını ziyaret ederek bazı temaslarda bulunduk.

Distribütörlüğünü üstlendiğiniz markalar ve sunulan çözümler hakkında bilgi verir misiniz?

Mert Çiçek: SIGNSTAR, solvent ve UV segmentinde başarılı bir şekilde hizmet veren firmalardan birisi konumundadır. 320, solvent, roll to roll UV ve süblimasyon başta olmak üzere Epson tabanlı çözümler sunmaktadır. Bunun yanında yine QM Printer ürünlerinin satış ve pazarlama faaliyetleri de devam edecek.

Endüstriyel reklam sektörünün şu anki konumunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Sektörün yatırıma bakışı nasıl?

Mert Çiçek: İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullar yatırımcıyı “bekle – gör” politikasına yöneltiyor. Bunun yanında seçim belirsizlikleri de ekonomiye olumsuz yönde etkiliyor. Yatırımcı her zaman istikrarlı bir ekonomide yatırım yapmak ister. Bu ekonomiyi oluşturmakta ülkeyi yönetenleri görevidir.

Fuarlara bakışınız nasıl? Bu yılki fuarlara katılmayı düşünüyor musunuz?

Mert Çiçek: Fuarlar hem ziyaretçilere hem de katılımcıları olumlu katkılar sağlamaktadır.

Bu doğrultuda SIGN İstanbul ve Fespa Eurasia fuarlarına katılmayı düşünüyoruz. Ayrıca dijital

baskının yer aldığı birkaç sektör fuarına ilişkin değerlendirme yapmaktayız. Yine önümüzdeki

Mayıs ayında Almanya’da gerçekleştirilecek olan FESPA Münih Fuarı’nı ziyaret etmeyi

planlıyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mert Çiçek: Yeni müşteriler ve yeni hedefler için yatırıma önem verilmelidir. Bir makine

yatırımı yapmak, sizi beklentileriniz ötesinde noktalara taşıyabilir. Bu bilinçle koşullar ne

olursa olsun sektör firmalarının yenilikleri takip etmesini ve geleceğe ait gelişmeleri daha iyi

analiz etmelerini tavsiye ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email