Pass Reklam, tekstil sektörüne dijital çözümlerini anlattı

DSCF7913Pass Reklam, dijital tekstil baskıdaki yeniliklerini Fespa Eurasia Fuarı ziyaretçileriyle buluşturdu.

Pass Reklam, Docan UV ve Human Dijital firmalarının Türkiye  temsilciliğini yürütüyor. Docan firmasının bu yıl ilk defa 3.20 genişliğinde Kyocera baskı kafalı Hibrit tabir edilen modelini Fespa Eurasia Fuarı’nda sergiledi. Bu makine hem yumuşak zemin hem sert zemin malzemelere baskı yapabilmekte. Ayrıca yine Docan firmasının H1600 modeli olan Kyocera Kafalı Flatped UV baskı makinesini sergiledi. Human firmasının da 3.20 genişliğinde ve 1.80 cm genişliğinde tekstil sektörüne yönelik transfer baskı makinesini sergiledi. Fuarın ardından Pass Reklam Genel Müdürü Hüseyin Çetin sorularımızı yanıtladı.

FespaEurasia Fuarı’na katıldınız. Hangi beklentilerle katıldınız? Fuar nasıl geçti? Hem ziyaretçi hem de katılımcı gözüyle bir değerlendirme yapabilir misiniz?

Her yıl olduğu gibi bu yıl tekrar Fespa Eurasia Fuarı’na katıldık. Beklentimiz tabii ki tekstil sektöründen ve yurtdışı müşterilerinin gelmesiydi. Gerçekten de bu anlamda beklentilerimizi karşıladı. Ziyaretçi sayısından öte Fespa ziyaretçilerinin daha profesyonel ne istediğini bilen ziyaretçiler olması bizi sevindirdi.

Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz. Temsilcisi olduğunuz markalar ve çözümler hakkında bilgi verir misiniz?

Bildiğiniz gibi firmamız uzun yıllardır Docan UV ve Human Dijital firmalarının Türkiye  temsilciliğini yapmakta Docan firmasının bu yıl ilk defa 3.20 genişliğinde Kyocera baskı kafalı Hibrit tabir edilen modelini sergiledik. Bu makine hem yumuşak zemin hem sert zemin malzemelere baskı yapabilmekte ayrıca yine Docan firmasının H1600 modeli olan Kyocera Kafalı Flatbed UV baskı makinesini sergiledik bir diğer markamız olan  Human firmasının 3.20 genişliğinde ve 1.80 cm genişliğinde tekstil sektörüne yönelik transfer baskı makinesini sergiledik.

DSCF7914Ağırlıklı olarak hangi ürünleriniz ziyaretçilerin ilgisini çekti? Standınızda daha çok hangi şehir ve ülkelerden misafir ağırladınız?

Fuarda hemen hemen Türkiye’nin her yerinden ziyaretçiler standımızı ziyaret etti ve daha önce iletişimde olduğumuz fuara davet ettiğimiz müşterilerimizin %80 i geldi Avrupa’dan da gelen ziyaretçilerden oldukça memnunduk.

Müşterileri ziyaretleri gerçekleştiriyorsunuz. Yaşanan genel sorunlar nelerdir? Bu sorunların çözümüne yönelik önerileriniz var mı?

Evet pazarlama ekibimiz hemen hemen her zaman müşteri ziyaretlerinde bulunuyor. Müşterilerimizden gelen sorunların başında piyasa fiyatlarının düşük olması geliyor. Bu noktada bizler de müşterilerimize tavsiyemizi aktarıyoruz.

2016 yılını tamamlıyoruz. Nasıl bir yıl geride kaldı? Önümüzdeki yıla ilişkin beklenti ve hedefleriniz nelerdir?

Bölgemizde maalesef yaşanan sorunlar piyasamızı oldukça etkiliyor. 2016 yılı beklentilerimizin altında geçti. Ancak 2017 yılından ümitliyiz.

Günümüzde müşteriler sürekli yenilik beklentisi içinde. Bu noktada yeni satış ve pazarlama stratejileriniz olacak mı?

Mümessili olduğumuz firmalar teknolojiyi çok yakından takip ediyorlar. Bizde sektörde oldukça fazla olan solvent makinelerden daha teknolojik UV ve tekstil üzerine baskı yapabilen makinelere daha çok önem vermekteyiz. Çalışmalarımızı bu ürünlere yoğunlaştırdık. Pazarın geleceğini de UV ve dijital tekstil baskı çözümlerinde görmekteyiz.

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

2017 yılının ülkemize, bölgemize barış getirmesini diliyorum. Tüm meslektaşlarımıza hayırlı ve bol kazançlı bir sene dilerim.

Print Friendly, PDF & Email