Pimms Group pazarı domine edecek ürünlerle SIGN İstanbul 2021’de

Pimms Group, 9-12 Eylül 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilecek SIGN İstanbul Fuarı’na hazır. Firma fuarda hem mevcut hem de yeni ürünlerini ziyaretçilerle buluşturacak. Alanında en iyi markaları temsil eden Pimms Group, tüm sektörü SIGN İstanbul Fuarı’nda yenilikleri takip etmeye davet ediyor.

2 yıl aradan sonra SIGN İstanbul Fuarı kapılarını açıyor. Sektörümüz için öncelikle moral ve motivasyonu, ardından iş potansiyelini artırması beklenen fuarla ilgili olarak düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Selahattin Aygüler: Açıkçası 2 yıl aradan sonra SIGN İstanbul Fuarı’nda Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Sektörü ile bir araya gelecek olmak bizleri heyecanlandırıyor. Geçtiğimiz yıl fuarımızın olmaması özlemimizi artırdı. Ziyaretçilerin de bu görüşlerimize katıldığına inanıyorum. Özellikle bu dönemde müşterilerimizle sadece telefon veya telekonferans yolu ile görüşme fırsatımız oldu. Ancak hiçbir görüşme şekli birebir görüşmenin yerini doldurmuyor. Dolayısıyla biz misafirlerimizi, misafirlerimizde bizleri özledi. 9-12 Eylül tarihleri arasında hep birlikte SIGN İstanbul Fuarı’nda olacağız. Pandemi kurallarına uygun şekilde fuarımızı başarılı bir şekilde gerçekleştireceğiz. Ekonomik toparlanmanın da başlamasıyla birlikte yatırımlarında artacağına inanıyoruz. Bu yatırımlara hazırlıklı olmak içinde SIGN İstanbul Fuarı eşsiz bir fırsat olacak. Yeni normalleşme ile birlikte tüm sektörlerde hareketlilik yaşanıyor. Bu hareketlilik doğal olarak içinde bulunduğumuz endüstriyel reklam ve dijital baskı sektörünü de etkilemektedir. Bu hareketliliğin yansımalarını da SIGN İstanbul Fuarı’nda görmeyi arzu ediyoruz.

Pandemi sürecinde birçok değişim yaşandı. Bu değişim ve gelişime firma olarak nasıl adapte oldunuz? Şirket faaliyetlerinizde ne tür değişiklikler gerçekleştirdiniz?

Selahattin Aygüler: Pimms Group olarak pandemi kısıtlamalarının olduğu dönemlerde bazı departmanlarımız hariç kadromuz evden çalışma modeline geçiş yaptı. Önceliğimiz sağlık oldu. Sağlık önlemlerimizi üst düzeye çıkardık. Bununla birlikte belirli günlerde online toplantılar yaparak alınması gereken önlemlerimizi aldık. Hem yurt içindeki müşterilerimizle hem de yurt dışındaki temsil ettiğimiz markalarla olan iletişimimizi sürdürdük. Değişen teknolojileri uzaktan da olsa takip ettik. Kadromuzu koruduk. Pandemi öncesi ve bugünkü kadromuzda bir azalma söz konusu olmadı.

Bu dönemde portföyünüze eklediğiniz yenilikler oldu mu? Varsa bu ürünlerin kullanım alanları ve kullanıcıya sağladığı avantajlar hakkında bilgi verir misiniz?

Selahattin Aygüler: Ağırlıklı olarak ambalaj ve tekstil pazarlarına yönelik yeniliklerimiz oldu. Özellikle ev tekstiline yönelik kumaşlara direkt baskı yapabilen yeni modelimizi SIGN İstanbul Fuarı’nda ilk kez sergileyeceğiz. Bununla birlikte pandemi döneminde online alışverişlerin hız kazanmasıyla ambalaj ürünlerine olan talepte ciddi bir patlama yaşandı. Karton ambalaj üretimi yapan yeni bir modelimiz geldi. Eğer herhangi bir aksilik olmazsa bu ürüne de standımızda yer vermeyi planlıyoruz. Ürünlerimize ait tüm özellik ve avantajları fuar süresince anlatacağız. Özellikle bu iki üründen oldukça umutluyuz. Hem ambalaj hem de tekstil pazarına yeni bir soluk getireceğine inancımız tamdır.

Bu seneki SIGN İstanbul Fuarı’na hangi beklentilerle katılıyorsunuz? Fuar süresince öncelikle hedefleriniz neler olacak?

Selahattin Aygüler: Her ne kadar geçtiğimiz yıl fuar olmamasına rağmen bu seneki fuara çok yüksek bir beklenti ile katılmıyoruz. Fuardaki asıl amacımız normalleşmeye başlayan sosyal hayatımızla moral ve motivasyonumuzu artırmak, müşterilerimizi standımızda ağırlamak, sohbet etmek, yeniliklerimizi aktarmak olacak. Çok yüksek satış beklentisi içinde değiliz. Çünkü piyasa henüz buna hazır değil. Ancak Pimms Group olarak fuarın arkasında olduğumuzu göstermek amacıyla SIGN İstanbul Fuarı’nı ziyaret eden müşterilerimize özel kampanyalı fiyatlar sunacağız. Bu fiyatlar sadece fuara gelen müşterilere uygulanacak ve eylül ayı ile sınırlandırılacak.

Oldukça geniş bir ürün yelpazesine sahip olduğunuzu biliyoruz. Fuar süresince ziyaretçilerinize hangi ürün gruplarını sunmayı planlıyorsunuz?

Fuar süresince Handtop HT3200UV Hybrid, Handtop HTL3200UV Roll to Roll, AXIA Tex 1803 Black Diamond, AXIA Direkt 3203, HP Latex 335 Bas ve Kes, Laminasyon makine gruplarını sunmayı planlıyoruz.

Fuarda reklam sektörü dışında ziyaretçi noktasında beklediğiniz bir sektör olacak mı? Bu sektörlere sunmak istediğiniz ürün grupları nelerdir?

Selahattin Aygüler: İçinde bulunduğumuz endüstriyel reklam ve dijital baskı teknolojileri, birçok farklı sektöre doğrudan hizmet vermeye başladı. Reklam sektörü dışında, ahşap, duvar kağıtları, tekstil, stand dekorasyon, cam, promosyon bu alanların başında gelmektedir. Bu ürün gruplarına yönelik çalışan firmaların SIGN İstanbul Fuarı’nı ziyaret etmelerini tavsiye ediyorum.

Endüstriyel reklam sektörünü daha iyi noktalara taşımasına fayda sağlayacak önerileriniz var mı?

Selahattin Aygüler: Artık rekabetin kaliteli hizmet ve kaliteli ürünlerle yapıldığını öğrenmeliyiz. Bir müşterinin kötü bir reklam uygulaması diğer tüm reklam uygulamacılarını da zan altında bırakıyor. Kalitesiz bir ürünle kalite elde etmek mümkün değildir. Dolayısıyla daha kaliteli ürünlere yönelmeli, sektörü bu yönde teşvik etmeliyiz. Bunu yaptığımız zaman zaten kalitesiz ürünler zaman içinde kendiliğinden kaybolup gidecek. Doğru malzemeyi doğru yerde kullanarak bu sektöre faydalı olabiliriz.

Son olarak fuar vesilesiyle sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Selahattin Aygüler: SIGN İstanbul Fuarı’nın sektörümüz ve tüm firmalarımız için başarılı geçmesini temenni ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email