Pimms Group, SIGN İstanbul ile sezonu açıyor

Pimms Group, 8-11 Eylül 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilecek SIGN İstanbul Fuarı’na hazır. Firma fuarda hem mevcut hem de yeni ürünlerini ziyaretçilerle buluşturacak. Alanında en iyi markaları temsil eden Pimms Group, tüm sektörü SIGN İstanbul Fuarı’nda yenilikleri takip etmeye davet ediyor.

 Sektörümüz için öncelikle moral ve motivasyonu, ardından iş potansiyelini artırması beklenen fuarla ilgili olarak düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Selahattin Aygüler: Her yıl olduğu gibi bu senede SIGN İstanbul Fuarı’nda Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Sektörü ile bir araya gelecek olmak bizleri heyecanlandırıyor. 8-11 Eylül tarihleri arasında hep birlikte SIGN İstanbul Fuarı’nda olacağız. Ekonomik toparlanmanın da başlamasıyla birlikte yatırımlarında artacağına inanıyoruz. Bu yatırımlara hazırlıklı olmak içinde SIGN İstanbul Fuarı eşsiz bir fırsat olacak.

Bu dönemde portföyünüze eklediğiniz yenilikler oldu mu? Varsa bu ürünlerin kullanım alanları ve kullanıcıya sağladığı avantajlar hakkında bilgi verir misiniz?

Selahattin Aygüler: Ağırlıklı olarak ambalaj ve tekstil pazarlarına yönelik yeniliklerimiz oldu. Özellikle ev tekstiline yönelik kumaşlara direkt baskı yapabilen yeniliklerimizi SIGN İstanbul Fuarı’nda ilk kez sergileyeceğiz. Ürünlerimize ait tüm özellik ve avantajları fuar süresince anlatacağız. Ürünlerimizin reklam, ambalaj ve tekstil pazarına yeni bir soluk getireceğine inancımız tamdır.

Bu seneki SIGN İstanbul Fuarı’na hangi beklentilerle katılıyorsunuz? Fuar süresince öncelikle hedefleriniz neler olacak?

Selahattin Aygüler: Fuardaki asıl amacımız moral ve motivasyonumuzu artırmak, müşterilerimizi standımızda ağırlamak, sohbet etmek, yeniliklerimizi aktarmak olacak. Fuarı satıştan ziyade sektördeki müşterilerimizle ve meslektaşlarımızla bir arada olmak için güzel bir fırsat olarak görüyoruz. Ancak Pimms Group olarak fuarın arkasında olduğumuzu göstermek amacıyla SIGN İstanbul Fuarı’nı ziyaret eden müşterilerimize özel kampanyalı fiyatlar sunacağız. Bu fiyatlar sadece fuara gelen müşterilere uygulanacak ve eylül ayı ile sınırlandırılacak.

Oldukça geniş bir ürün yelpazesine sahip olduğunuzu biliyoruz. Fuar süresince ziyaretçilerinize hangi ürün gruplarını sunmayı planlıyorsunuz?

Fuar süresince Handtop HT3200UV Hybrid, Handtop HTL3200UV Roll to Roll, AXIA Tex 1803 Black Diamond, AXIA Direkt 3203, AXIA Scarf TB-2000R aynı anda kumaşın çift tarafına baskı yapan makine, Sunthinks Singlepass oluklu mukavva baskı makinesi, HP Latex 335 Bas ve Kes, Laminasyon makine gruplarını sunmayı planlıyoruz.

Fuarda reklam sektörü dışında ziyaretçi noktasında beklediğiniz bir sektör olacak mı? Bu sektörlere sunmak istediğiniz ürün grupları nelerdir?

Selahattin Aygüler: Baskı teknolojilerinin hızlı bir şekilde gelişmesiyle dijital baskı teknolojileri, birçok farklı sektöre doğrudan hizmet veriyor. Reklam sektörü dışında, ahşap, duvar kağıtları, tekstil, stand dekorasyon, cam, promosyon bu alanların başında gelmektedir. Bu ürün gruplarına yönelik çalışan firmaların SIGN İstanbul Fuarı’nı ziyaret etmelerini tavsiye ediyorum.

Endüstriyel reklam sektörünü daha iyi noktalara taşımasına fayda sağlayacak önerileriniz var mı?

Selahattin Aygüler: Artık rekabetin kaliteli hizmet ve kaliteli ürünlerle yapıldığını öğrenmeliyiz. Bir müşterinin kötü bir reklam uygulaması diğer tüm reklam uygulamacılarını da zan altında bırakıyor. Kalitesiz bir ürünle kalite elde etmek mümkün değildir. Dolayısıyla daha kaliteli ürünlere yönelmeli, sektörü bu yönde teşvik etmeliyiz. Bunu yaptığımız zaman zaten kalitesiz ürünler zaman içinde kendiliğinden kaybolup gidecek. Doğru malzemeyi doğru yerde kullanarak bu sektöre faydalı olabiliriz.

Son olarak fuar vesilesiyle sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Selahattin Aygüler: SIGN İstanbul Fuarı’nın sektörümüz ve tüm firmalarımız için başarılı geçmesini temenni ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email