Remifol verimli bir fuar bekliyor

Mesut Utku: “İki yıl aradan sonra yeniden sektör temsilcileriyle bir arada olacak olmanın heyecanını şimdiden hissediyoruz. Pandemi sebebiyle yurtdışı temsilcilerinin az olacağını düşünüyorum. Fuar boyunca ziyaretçilerimize neden Remifol markasını tercih etmeleri gerektiğini anlatmaya çalışacağız”

Türkiye’nin folyo üreticisi Remifol, 9-12 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek SIGN İstanbul Fuarı’nda yerini aldı. Geçtiğimiz sektörde fuar olmaması nedeniyle bu yılki fuarın çok daha güzel geçeceğine inandığını ifade eden Remifol Yönetim Kurulu Üyesi Mesut Utku konuya ilişkin sorularımızı yanıtladı.

2 yıl aradan sonra SIGN İstanbul Fuarı kapılarını açıyor. Sektörümüz için öncelikle moral ve motivasyonu, ardından iş potansiyelini artırması beklenen fuarla ilgili olarak düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Mesut Utku: Öncelikle herkes için hayırlı olmasını diliyorum. Uzun zamandır birebir ilişkilerden mahrum kalmıştık. Fuarın tüm sektör için büyük bir moral kaynağı olacağını düşünüyorum. Uzun zamandır içine kapanık bir süreç yaşanmaktaydı. Fuar vesilesiyle yeniden sosyal bir yaşam ve ticaret atmosferine kavuşacağız.

Pandemi sürecinde birçok değişim yaşandı. Bu değişim ve gelişime firma olarak nasıl adapte oldunuz? Şirket faaliyetlerinizde ne tür değişiklikler gerçekleştirdiniz?

Mesut Utku: Pandemi süreci daha önce deneyimlenmemiş, bilinmeyen ve yaşanılarak öğrenilen bir süreçti. Hızlı dönüşüm ve uyum gösteren firmalar çak daha çabuk adapte oldu sürece. Biz de Remifol olarak sürece çabuk uyum sağlayanlardan olduk. Firmamızın organik yapısı zaten değişime ve kriz süreçlerine çabuk uyum sağlayıp aksiyon geliştirebilecek özelliktedir. Pandemi sürecinde en çok dikkat ettiğimiz konu işçilerimizin ve ailelerinin sağlığını korumak oldu. Çok şükür birkaç hafif vaka dışında ciddi bir sağlık sorunu yaşamadan atlatmaktayız. Bununla birlikte pandeminin sona ermediğinin farkında olup tedbirlerimizi sürdürmeye devam etmekteyiz. Aynı zamanda şirket faaliyetlerimizi tedbirler çerçevesinde aralıksız devam ettirdik. İş ortaklarımızla ilişkimizi hiçbir zaman kesmedik.

Bu dönemde portföyünüze eklediğiniz yenilikler oldu mu? Varsa bu ürünlerin kullanım alanları ve kullanıcıya sağladığı avantajlar hakkında bilgi verir misiniz?

Mesut Utku: Pandemi süreci zorlu bir süreç olduğu için sadece sizin tedbir almanızla aşılamadığını da bilmek gerek. Ortada küresel bir kriz olduğu açık. Bizim gibi ithalata bağımlı üretim yapan firmalar bu süreçte hammadde tedariği ve fiyat konumlandırma sorunlarıyla karşı karşıya kalmaktadır. Artan hammadde fiyatları ve tedarik zorlukları bizleri yeniden konumlanmaya yöneltti. Daha çok teknolojik yatırım ve AR-GE çalışmaları kaçınılmaz oldu. Artan rekabet şartları içerisinde müşterilerimize daima yeni ve fark yaratan şeyler sunmak için durmadan çalışıyoruz.

Bu seneki SIGN İstanbul Fuarı’na hangi beklentilerle katılıyorsunuz? Fuar süresince öncelikle hedefleriniz neler olacak?

Mesut Utku: SIGN İstanbul Fuarı bizim için her zaman çok değerli ve tatmin edici olmuştur. Geçtiğimiz yıllarda fuar sonralarında müşteri portföyümüz ve marka değerimiz daima artmıştı. İki yıl aradan sonra yeniden sektör temsilcileriyle bir arada olacak olmanın heyecanını şimdiden hissediyoruz. Pandemi sebebiyle yurtdışı temsilcilerinin az olacağını düşünüyorum. Fuar boyunca ziyaretçilerimize neden Remifol markasını tercih etmeleri gerektiğini anlatmaya çalışacağız.

Oldukça geniş bir ürün yelpazesine sahip olduğunuzu biliyoruz. Fuar süresince ziyaretçilerinize hangi ürün gruplarını sunmayı planlıyorsunuz?

Mesut Utku: Bizim ağırlık noktamızı baskı folyoları oluşturuyor. Bunun yanısıra renkli folyolarımız ve dekoratif folyo çeşitlerimizde fuarda ziyaretçilere sunulacak.

Endüstriyel reklam sektörünü daha iyi noktalara taşımasına fayda sağlayacak önerileriniz var mı?

Mesut Utku: Tüm dünyada yaşam ve endüstri biçimleri hızla değişiyor. Değişime ayak uyduramayanlar maalesef üzülecekler. Sektör olarak bu değişime ayak uydurmak zorundayız. Eski alışkanlıklara takılıp kalmadan iş yapış biçimlerimizi ve tüketici taleplerini yeniden değerlendirmeliyiz. Reklam sektörünün teknolojik yeniliklere çok hızlı ayak uydurduğunu ve bunun büyük bir avantaj olduğunu düşünüyorum.

Son olarak fuar vesilesiyle sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mesut Utku: 2 yıllık aradan sonra yeniden fuarlara başlamanın heyecanıyla, tüm paydaşlarımıza ve sektör çalışanlarına hayırlı olmasını temenni ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email