Remifol Yönetim Kurulu Üyesi Mesut Utku: “Dünyanın pek çok ülkesinden ziyaretçiyle buluşma fırsatını yakaladık”

Mesut Utku: “Tüm ziyaretçilerin her yıl Remifol markasına duyduğu saygı ve güvenin arttığını görmek gurur vericiydi. Zira yaptığımız teknolojik yapılanmalar ürün kalitesinde standart yakalamamızı sağladı.”

Türkiye’nin folyo üreticisi Remifol, 9-12 Eylül 2021 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul Fuarı’na katılarak sektörle buluştu. TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen fuarda yeni ürünlerini tanıtan Remifol fuardan memnun ayrıldı. Fuarla ilgili olarak Remifol Yönetim Kurulu Üyesi Mesut Utku sorularımızı yanıtladı.

 SIGN İstanbul 2021 Fuarı başarılı bir şekilde tamamlandı. Fuarla ilgili görüşlerinizi öğrenebilir miyiz? Katılımcı ve ziyaretçi yoğunluğu açısından fuarı değerlendirir misiniz?

Mesut Utku: Fuar öncesi ciddi çekincelerimiz vardı. Pandeminin etkileri nasıl olacak beklentilerimizi karşılayacak mı emin değildik. Eski fuarlar gibi olmasa da gösterilen ilgi tatmin ediciydi diyebiliriz.

Fuara gelen ziyaretçilerin ürünlere olan ilgisi nasıldı? Fuara gelen ziyaretçilerin profesyonel ve bilinçli olduğunu düşünüyor musunuz?

Mesut Utku: Yıllardır fuarlara katılımcı olduğumuz için artık ziyaretçileri de tanır olduk. Pandemi sürecinde iletişim kurup kendimizi anlatamadığımız pek çok ziyaretçiye gelişmeleri ve ürünlerimizi anlatma fırsatı bulduk. Nitelikli ve bilinçli ziyaretçinin çoğunlukta olduğunu düşünüyorum.

Fuar süresince birçok ürün sergilediniz. Fuarda ziyaretçiler hangi ürünlerle daha çok ilgilendi? Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?

Mesut Utku: Yeni ürünümüz olan 204 cm’lik baskı folyosu ve sayıca artan renkli folyolarımız çok ilgi gördü diyebilirim. Tüm ziyaretçilerin her yıl Remifol markasına duyduğu saygı ve güvenin arttığını görmek gurur vericiydi. Zira yaptığımız teknolojik yapılanmalar ürün kalitesinde standart yakalamamızı sağladı. Bu da markaya olan güveni ve beklentiyi artırdı diyebilirim.

Yurtiçi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi açısından fuarı nasıl buldunuz? Daha çok hangi bölgelerden ziyaretçiler standınıza geldi?

Mesut Utku: Biz yurtdışı ziyaretçilere de çok önem veriyoruz. Son dönemde küresel çapta oluşan tedarik zincirindeki olumsuzluklar ve Remifol markasının farklı coğrafyalarda da bilinir olmasıyla taleplerde ciddi artış gerçekleşmeye başladı. Bu da yabancı alıcıların sayıca artması sonucunu doğurdu. Açıkça bu kadar yabancı ziyaretçi beklemiyorduk. Dünyanın pek çok ülkesinden ziyaretçiyle tanışma fırsatını yakaladık.

Fuara gelen ziyaretçilerle kurduğunuz temaslarda daha çok hangi konular üzerinde duruldu?

Mesut Utku: Genel olarak fiyat artışları ve ürün tedarik sorunları konuşuldu diyebilirim. Son dönemdeki fiyat artışlarının sebeplerini ve yaşanan tedarik zorluklarını anlatmaya çalıştık. Sadece folyo ürünlerinde olmayıp tüm endüstri ve yaşam ürünlerindeki fiyat artışlarının farkında olunduğu için bu durumun da normal karşılandığını söyleyebilirim.

SIGN İstanbul Fuarı’nın sezonun hareketlenmesini hızlandıracağını düşünüyor musunuz?

Mesut Utku: Bu anlamda olumlu yada olumsuz bir etki yaratacağını düşünmüyorum. Çünkü piyasanın şu anda asıl sorununun tedarik ve artan fiyatların hazmedilmesi ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Bu durumun kısa sürede stabil hale gelmesi en büyük temennimizdir.

Genel olarak fuar katılımınızdan memnun olduğunuzu söyleyebilir misiniz? Bu noktada vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mesut Utku: Totalde baktığımızda evet memnunuz diyebilirim. Fuarda katılımcı olarak bulunan tek folyo üreticisi olmamız da ilgiyi fazlasıyla üzerimize çekti. Yine ekim ayında Amsterdam da gerçekleşecek Fespa fuarında ülkemizi katılımcı firma olarak temsil edeceğiz. Fuarlar bizim için daima önemli olmuştur. Çünkü zamanlarını ve paralarını harcayıp ziyarete gelenler bizlerden yenilik ve gelişim bekliyorlar. Bu da bizim itici gücümüzü oluşturuyor. Her zaman söylediğimiz gibi “ En iyi olmak emek ister”. Biz en iyi olmak için emek vermeye daima devam edeceğiz.

Print Friendly, PDF & Email