Serdar Saatçıoğlu: “SIGN İstanbul, sektörün moral ve motivasyonunu artırdı”

Serdar Saatçıoğlu: Geçtiğimiz yıl ertelenen SIGN İstanbul Fuarı’nda müşterilerimizle buluşup standımızda ağırlamak, hem yeniliklerimiz tanıtmak hem de moral ve motivasyonu artırmak amacıyla fuara katılım gösterdik.

SIGN İstanbul 2021 Fuarı’na katılan Saatçıoğlu, fuarda endüstriyel reklam sektörüne yönelik ürünlerini tanıttı. Fuarla ilgili olarak Serdar Saatçıoğlu sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı’na hangi amaçlarla katıldınız? Bu anlamda fuar beklentileriniz karşıladı mı?

Serdar Saatçıoğlu: Geçtiğimiz yıl ertelenen SIGN İstanbul Fuarı’nda müşterilerimizle buluşup standımızda ağırlamak, hem yeniliklerimiz tanıtmak hem de moral ve motivasyonu artırmak amacıyla fuara katılım gösterdik. Herkes tarafından bilindiği üzere pandemi koşulları içindeyiz. Bu dönemde en çok ihtiyacımız olan moraldir. Bu koşulların eski performansa dönmesi zaman alacak. Bununla birlikte, üretim ve tüketim gibi alışkanlıklarda değişimler yaşandı. Bu değişimlere ayak uydurmak, bu yönde çalışma yürütmek gerekiyor.

Fuardan aldığınız izlenimlerinizi öğrenebilir miyiz?

Serdar Saatçıoğlu: Bizler bu yılki fuara, trendlerin ne yöne ilerleyeceğini analiz etmek amacıyla katıldık. Ziyaretçilerden bazı izlenimler aldım. Fuara gelen ziyaretçilerin büyük bir kısmı daha çok reklam sektörü ağırlıklı taleplerle takip etti. Saatçıoğlu olarak endüstriyel baskı sektörüne hitap eden bir firmayız. Bu anlamda ürün gruplarımız daha çok oluklu ambalaj, tekstil, ahşap, cam, halı gibi sektörlere daha fazla hitap etmekteyiz. Bu yıl ve gelecek yıl, saydığım bu sektörlerle ilgili fuarlara katılım göstereceğiz.

 Saatçıoğlu, müşterilerini Durst fabrika ziyaretlerine götürerek ağırlıyor. Bu ziyaretler tekrar başlayacak mı?

Serdar Saatçıoğlu: Saatçıoğlu olarak tanıtım bütçemizin büyük bir kısmını farklı bir şekilde kullanmayı tercih ediyoruz. Müşterilerimizi üretimlerin yapıldığı iki fabrikamıza götürerek buraya demolar yapmak birinci önceliğimizdir. Bu tanıtım programı hem bizim için hem de misafirlerimiz için çok daha verimli olmaktadır. Özellikle Durst son dönemde çok değişik teknolojiler ortaya çıkardı. Geleceğe yön verecek bu gelişmeleri de yerinde göstermek için yeniden müşteri turlarına başlayacağız.

Saatçıoğlu olarak ürün portföyünüzü genişletme noktasında bir çalışmanız var mı?

Serdar Saatçıoğlu: Saatçıoğlu endüstriyel baskının tüm alanlarına hizmet sunan bir firmadır. Reklam sektörü de bu sektörlerden birisidir. Bu anlamda Challenger markamızla başarılı sonuçlar elde etmekteyiz. Bunun yanında yeni bir marka ile temas halindeyiz. Eğer görüşmelerimiz olumlu neticeler ise önümüzdeki günlerde sizlerin aracılığıyla bu gelişmeyi da paylaşmak isterim.

Ekonomik olarak nasıl bir gidişat içindeyiz?

Serdar Saatçıoğlu: Son yıllarda ancak pandemi ile birlikte çok hızlı değişimler yaşandı. İhracat artışları bizleri sevindiriyor ancak iç piyasanın döngüsünde sorun yaşanıyor. Yani bir tarafa odaklanıp, diğer tarafı görmezden gelemeyiz. Devletlerin görevi halkını her zaman daha iyi koşullarda yaşatmaktır. Bu noktada eksiklerin ve hataların bir an önce gözlemlenip gerekli önlemlerin alınması gerekir. Türkiye çok dinamik bir ülkedir. İnanıyorum ki, bu dönemi de atlatacaktır.

Saatçıoğlu olarak yeni merkez binaya geçiş yaptınız. Tüm faaliyetleri tek çatı altında topladınız. Tek merkezden yönetimin sizlere ne gibi avantajları oldu?

Serdar Saatçıoğlu: Evet, tüm faaliyetlerimizi Sirkeci’deki merkez binasına taşıdık. Hem yönetim hem de işlevsellik noktasında bize çok ciddi bir kazanım sağladı. İkitelli’deki yerimizi de bir demo ve deneyim merkezine dönüştürme noktasında çalışmalar yürütmekteyiz.

Print Friendly, PDF & Email