Taç Reklam Ürünleri, Türkiye’nin dört bir yanından gelen misafirlerini ağırladı

Taç Reklam Ürünleri, 9-12 Eylül 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı SIGN İstanbul’a katıldı. Yoğun geçen fuarın ardından Taç Reklam Ürünleri’nden Gökhan Sakallı, sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul 2021 Fuarı başarılı bir şekilde tamamlandı. Fuarla ilgili görüşlerinizi öğrenebilir miyiz? Katılımcı ve ziyaretçi yoğunluğu açısından fuarı değerlendirir misiniz?

Gökhan Sakallı: Öncelikle tüm dünyada etkisini gösteren Kovit 19 pandemisinde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet sağlık problemi yaşayanlara acil şifalar diliyor. Bir an önce pandeminin son bulmasını ve daha sağlıklı günlere hep beraber ulaşmayı temenni ediyorum. Beklenen ile gerçekleşeni kıyaslarsak sayısal olarak çok mutlu olduğumuzu belirtmek isterim.

Fuara gelen ziyaretçilerin ürünlere olan ilgisi nasıldı? Fuara gelen ziyaretçilerin profesyonel ve bilinçli olduğunu düşünüyor musunuz?

Gökhan Sakallı: Son 10 yılı değerlendirdiğimde %90 oranında ne istediğini bilen, backgroundu olan bir ziyaretçi profilimiz vardı. Bu da bizim işimizi çok kolaylaştırdı. Sorun ve çözüm arasındaki mesafenin kısalması hem bizim açımızdan hem de ziyaretçi açısından çok değerli olan zamanı kazanmamızı sağlıyor. Bu açıdan tüm ziyaretçilerimize tekrardan teşekkür ediyorum.

Fuar süresince birçok ürün sergilediniz. Fuarda ziyaretçiler hangi ürünlerle daha çok ilgilendi? Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?

Gökhan Sakallı: Distribütörlüğünü yaptığımız Kemika ve 3M grafik ürünlerü başta olmak üzere ithalatçı olduğumuz Viva markalı tüm dijital baskı grafik ürünleri endüstriyel levha ürün gruplarımıza ön planda tutmaya çalıştık. Fakat bir ürünümüzü özellikle belirtmek istiyorum. Uzun yıllardır ithalatını yaptığımız Viva markalı 5 sene dış mekan garantili polimerik cam dekor folyosu için istisnasız tüm müşterilerimizden teşekkür aldık, bu da bizi çok mutlu etti.

Yurtiçi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi açısından fuarı nasıl buldunuz? Daha çok hangi bölgelerden ziyaretçiler standınıza geldi?

Gökhan Sakallı: Tarih olarak pandeminin yoğun yaşandığı günlere denk geldiği için yurtdışı ziyaretçilerin çok tercih ettiği söylenemez. Yerli ziyaretçilerde ise Marmara ve şubelerimizin çalıştığı bölgelerden Akdeniz, İç Anadolu, Güneydoğu Anadolu ve Ege bölgesi çok yoğun ziyaretçilerimiz oldu.

Fuara gelen ziyaretçilerle kurduğunuz temaslarda daha çok hangi konular üzerinde duruldu?

Gökhan Sakallı: Bu sene ilk günden madde pandemi olmak ile beraber tüm sektörün ortak sorunları konuşuldu. Türk Lirasının değer kaybı kârlılıkların düşüşü insan kaynakları vb. konular daha çok ifade edildi. Fakat standımızda oluşan ambiyansı anlatmak istersem kelimelerin kifayetsiz kalacağını belirtmek isterim.

Genel olarak fuar katılımınızdan memnun olduğunuzu söyleyebilir misiniz? Bu noktada vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Gökhan Sakallı: Fuarda emeği geçen herkese tüm katılımcı arkadaşlara ziyaretçilere sonsuz teşekkürlerimizi iletiyorum. Doğru zamanda doğru yerde olmak isteyen herkes için biz buradayız. Bir sonraki fuarda görüşmek dileğiyle herkese sağlıklı ve bol kazançlı günler diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email