Yazım Reklam, sektörle buluşmak için sabırsızlanıyor

Yazım Reklam, 8-11 Eylül 2022 tarihleri arasında SIGN İstanbul ziyaretçileriyle buluşmak için sabırsızlanıyor.

Yazım Reklam, 8-11 Eylül 2022 tarihleri arasında katılacağı SIGN İstanbul Fuarı’na hazırlanıyor. Fuara en fazla katılım gösteren firmalardan biri olan Yazım Reklam, SIGN İstanbul Fuarı’nda sektörle buluşmak için sabırsızlanıyor. Geçen süreçte birçok yeniliği sektörle buluşturan Yazım Reklam, bu fuarda da yeniliklerle adından söz ettirmeyi planlıyor. Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım, yaklaşan fuara ilişkin sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı için kısa bir zaman kaldı. Sektörümüz için öncelikle moral ve motivasyonu, ardından iş potansiyelini artırması beklenen fuarla ilgili olarak düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Muharrem Yıldırım: 17 yıl kesintisiz fuarlarda standı olan firma olarak sektöre yeni bir hareketlilik kazandıracağını düşünüyorum. Fuarların sektörler için birçok önemi var. Yeni ve mevcut ürünleri sergilemenin yanı sıra, meslektaşlarla ve müşterilerle senede bir hep birlikte olmak, fikir alışverişinde bulunmak, yapılması gerekenler üzerine konuşmak, moral ve motivasyonu artırmak için birçok amacı var. Bizlerin ve meslektaşlarımızın da bu seneki fuara daha iyi hazırlandıklarını düşünüyorum. İyi bir fuar geçirmeyi temenni ediyoruz. Hareketli, canlı ve verimli bir fuar bekliyorum.

Son zamanlarda ekonomik olarak birçok ürünler fiyat artışları yaşandı. Bu durum satışlara nasıl yansıyor?

Muharrem Yıldırım: Bildiğiniz gibi pek çok şeyde olduğu gibi hammaddeden taşımaya kadar gelen fiyat artışlarının ürün fiyatlarına direkt etkisine alışmaya çalıştığımız gibi müşterilerimize de sürekli açıklamaya çalıştık. Alternatif ürünler sunmaya çalıştık. Bizler Yazım Reklam olarak her zaman pozitif yönde düşünce ile hareket ediyoruz. Şartlar ne olursa olsun işimize odaklanıp hız kesmeden yolumuza devam ediyoruz.

Portföyünüze eklediğiniz yenilikler oldu mu? Varsa bu ürünlerin kullanım alanları ve kullanıcıya sağladığı avantajlar hakkında bilgi verir misiniz?

Muharrem Yıldırım: Yazım Reklam olarak mevcut ürün portföyümüze yenilik katmaya devam ediyoruz. Özellikle bu yeniliklerin kullanıcıya maksimum fayda sağlamasına dikkat ediyoruz. Bununla birlikte rekabetçi ürünlerle de müşterilerimize destek olma çabası gösteriyoruz. Led grubunda fiyat artışlarının etkisini azaltmak için çeşitliliğe gittik. Levha grubunda aynalı pleksiler gibi ürünlerin ithalatını arttırdık. Dijital baskı grubunda da ithal ürün çeşitliliğimizi arttırdık. Tüm yeniliklerimizle SIGN İstanbul 2022 Fuarı’na hazırlanıyoruz.

Bu seneki SIGN İstanbul Fuarı’na hangi beklentilerle katılıyorsunuz? Fuar süresince öncelikle hedefleriniz neler olacak?

Muharrem Yıldırım: Müşterilerimizle bir araya gelmek ilk önceliğimiz olacak. Bunun yanında mevcut ürünlerle birlikte yeni ürünleri de ziyaretçilerimizle buluşturmak temennisi içindeyiz.  Ticari hayatın sürekliliğini önemsiyoruz. Bu sebeple Yazım Reklam olarak her zaman ürün portföyümüze yenilik katmak, müşterilere daha artı değer sağlayan çözümleri ulaştırmak görevlerimiz arasında diye düşünüyorum. Pandemi döneminde bile hiçbir zaman bu çalışma prensibimizden taviz vermeden yeni ürün çalışmalarımızı sürdürdük. Kaliteden taviz vermeden daha performansı yüksek ürünlere yönelik çalışmalarımız oldu. Bildiğiniz üzere pandemi sebebiyle hammadde fiyatlarında çok ciddi artışlar oldu. Buna ilave olarak ülkemizde döviz kaynaklı artışın ilave olmasıyla fiyatları beklentilerin çok üzerinde yükseliş gösterdi. Bu durum hem bizleri hem de kullanıcıları oldukça zor duruma düşürdü. Amacımız aynı kalitedeki ürünleri en azından ülkemizdeki döviz kurlarındaki artışı hissettirmeyecek şekilde müşterilerin kullanımına sunmaya çalışmaktır. Özellikle bu dönemde ticari kazancı bir tarafa bırakıp, yüksek adetli siparişler vererek ürünlerin en uygun fiyatla ülkemize gelmesi için çaba gösteriyoruz. Buradaki tek amacımız sürekliliği devam ettirtmek adına müşterilerimizin yaşanan bu anormal artışlardan en az etkilenmesini sağlamaktır. 38 yıldır sektörün içindeyiz. Biz de elimizden geldiğince sektöre destek vermekteyiz.

Oldukça geniş bir ürün yelpazesine sahip olduğunuzu biliyoruz. Fuar süresince ziyaretçilerinize hangi ürün gruplarını sunmayı planlıyorsunuz?

Muharrem Yıldırım: Çözüm odaklı üst sınıf Led Modüllerden tutun da ekonomik rekabetçi Led Modüllere  aynı şekilde Kore’de ürettirdiğimiz dış mekan trafolar; kendi markamız olan ürettirdiğimiz iç mekan garantili trafolar; Nano kaplama ‘’S’’ şeklinde şerit ledler, normal şerit ledler, light box, bar led, rgb led çeşitlerinden, dijital baskı malzemelerinden lamine, dökme, ışıklı ,arkası siyah, viniller; mat parlak laminasyon grubu, onewanvisionlar, Uzakdoğu baskı folyoları gibi ithalatını kendimizin yaptığı ürünler her ne kadar ön planda olsa da yine iç piyasadan bayiliğini yaptığımız levha grupları, pleksiglaslar, kompozitler, renkli – baskı folyoları ve yardımcı ürünleri de değerli ziyaretçilerimize ihtiyaç halinde sunmaya hazır şekilde olacağız.

Endüstriyel reklam sektörünü daha iyi noktalara taşımasına fayda sağlayacak önerileriniz var mı?

Muharrem Yıldırım: Yaptığımız işte günü kurtarma odaklı değil, çözüm odaklı yeniliklere açık, dinamik, çağın verdiği tüm olanakları kullanarak, hep yenilenerek ilerlemeye çalışıyoruz. Tüm meslektaşlarımızn da bu prensiplerle hareket etmeleri halinde başarıya ulaşacaklarına inanıyorum.

Son olarak fuar vesilesiyle sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Muharrem Yıldırım: Müşterilerimiz bugüne kadar fuarlarda bizleri yalnız bırakmadı. Bu senede yine standımızı ziyaret edeceklerini düşünüyorum. Bizlerde misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlayacak, bilgilerimizi paylaşacak, yeniliklerimizi anlatacağız. Bu vesileyle SIGN İstanbul Fuarı’ndaki standımıza tüm misafirlerimizi bekliyor olacağız.

Print Friendly, PDF & Email