Cevizlibağ Reklam Ezletter Yeni Bender-D ile dikkatleri üzerine çekecek

Aydın İlkkan: Müşterilerimizin bildiği makina ve malzemelerimizi sergileyeceğiz. Ancak en önemlisi Ezletter’in yeni ürettiği bir modelini sunacağız. Bu konuda yoğun bir istek ve beklenti vardı. “Yeni Bender-D” bu beklentileri karşılayacak bir makine oldu.

Cevizlibağ Reklam, temsilcisi olduğu Ezletter firmasının “Yeni Bender-D” modelini ilk kez ziyaretçilerle buluşturacak. Fuarla ilgili olarak Cevizlibağ Reklam’dan Aydın İlkkan sorularımzı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı 2017 kapılarını açıyor. Bu yıl ilk defa Printtek Fuarı ile eş zamanlı olarak 5 gün sürecek. SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Önceki senelerde 4 gün süren fuarın bu sene 5 güne çıkarılmasının avantaj ve dezavantajlarını hep birlikte görerek yaşayacağız. Deneyip göreceğiz. SIGN İstanbul Fuarı alanında kendisini kanıtlamış bir organizasyondur; yoruma gerek yok. Başarılarının devamını temenni ediyorum.

Bu yılki fuara hangi amaçlarla katılıyorsunuz? Beklentileriniz nelerdir?

Fuarların birinci amacı her zaman “hatırlanmak”tır. Bunun dışında hepimizin ortak beklentisi, durgunluğu aşmaktır. Hep birlikte bu günleri de aşacağımıza inanıyorum.

Fuar süresince ziyaretçilere sergileyeceğiniz ürünler neler olacak? Özellikle ön plana çıkaracağınız bir ürün olacak mı?

Müşterilerimizin bildiği makina ve malzemelerimizi sergileyeceğiz. Ancak en önemlisi Ezletter’in yeni ürettiği bir modelini sunacağız. Bu konuda yoğun bir istek ve beklenti vardı. “Yeni Bender-D” bu beklentileri karşılayacak bir makine oldu.

Geçmişten günümüze baktığınız zaman SIGN İstanbul sektöre ve firmanıza ne tür kazançlar sağladı?

Hatırda kalmamıza, bilinip varlığımızı sürdürmemize katkısı oldu. Tedarikçi ile kullanıcıyı buluşturarak gelişmeyi hızlandırdı.

Yurtdışında çok sayıda fuar ziyareti gerçekleştirdiniz. Yurtdışı ile kıyasladığınız zaman SIGN İstanbul Fuarı’na katılım ve ziyaretçilerin ilgisini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Takdir edersiniz bu ülkeye ve ülkenin ekonomik durumuna göre değişkenlik gösterir. Ancak ülkemizde gerçekleştirilen SIGN İstanbul Fuarı hem katılım hem de ziyaretçi noktasında oldukça başarılıdır.

Kalite ve hizmet noktasında rekabet her geçen gün artıyor. Bu durumda firmanızı farklı ve ayrıcalıklı kılan özellikler nelerdir?

Firma olarak her zaman yenilikçi olmak için çalıştık. Tüm Ar-Ge çalışmalarımızı her zaman yenilik ve kalite üzerine yoğunlaştırdık. Bu çalışmalarımızın meyvesini almak da bizleri ayrıca memnun etmektedir.

Endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görüyorsunuz? Firmanız adına makine ve ürün noktasında hangi ürünler daha çok ilgi çekiyor?

Kendimi bu konuda yorum yapacak kadar yetkin görmüyorum. Ancak meslekteki tecrübelerime dayanarak uğraştığım dar alanla ilgili şunu söyleyebilirim; standartlar oluşmadı. İşi ne yapan, ne de yaptıran biliyor. Her projede birbirlerine nasıl yapacağını-yaptıracağını “tarif” ediyorlar. Çok büyük bir belirsizlik bu. Zaman kaybı ve anlaşmazlıklara neden oluyor. Aynı işte anlaşılmaz fiyat farkının çıkması da cabası.

Son olarak SIGN İstanbul vesilesiyle sektöre bir mesajınız var mı?

Hiç unutmam, kendisini pek sevmediğim eski bir siyasinin, sevdiğim bir sözü vardır:

“Biz az gelişmişliğin avantajı içindeyiz.”

Bu sözden şu anlaşılmalı: Yeni bir iş kurarken-başlarken, bizden öncekiler eski tekniklerle iş yaparken, biz en iyisini-yenisini alma-yapma şansına sahibiz. Meslektaşlarım bunu unutmamalı.

Katılımcısıyla, ziyaretçisiyle; herkese hayırlı fuarlar diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email