Eray Reklam, sektörü ağırladı

DSCF5868

Reklam sektörünün ihtiyacı olan ürünleri A’dan Z’ye sunan Eray Reklam, Fespa Eurasia Fuarı’nda sektörü ağırladı. Ürün tanıtım ve satışından ziyade misafirlerini dinleyen Eray Reklam standı Türkiye’nin dört bir yanından ziyaretçi akınına uğradı. Fuarla ilgili olarak Eray Reklam’dan Erkut Çakır ve Deniz bey sorularımızı yanıtladı.

Eray Reklam olarak Fespa Eurasia Fuarı’na katıldınız. Fuarı nasıl buldunuz? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Deniz Bey: Fespa Eurasia Fuarı beklentilerimizin üzerinde geçti. Ziyaretçiler dışarıda bulamadıkları enerjiyi fuar alanında elde ettiler. Müşterilerimiz, satıcı, uygulamacı, yatırımcı her gruptan ziyaretçiyi standımızda ağırladık. Fuarın verimli geçtiğini, katılımcıların ve ziyaretçilerin memnun olarak ayrıldığını düşünüyorum.

Eray Reklam ilk fuardan bu yana fuara katılım gösteriyor.  Fuar katılımındaki amacınız nedir?

Deniz Bey: Fuardaki amacımız, yeni müşterilerle tanışalım, ürün satalım düşüncesinden ziyade misafirlerimizi ağırlamaktır. Öncelikli hedefimiz dostluklar oluşturmaktır. Ticaret her zaman yapılır. Gerçekleştirdiğimiz günlük müşteri ziyaretlerinde de öncelikli amacımız müşterilerimizin sorunlarını dinlemekten oluşuyor. Varsa sorunlarını çözmeye çalışmakla işe başlıyoruz. Çünkü müşteriler mutlu ve huzurluysa yatırım yapar. Yıl boyunca biz sürekli müşterilerimizi ziyaret ediyoruz. Yılın dört gününde de biz müşterilerimizi standımızda ağırlıyoruz. O yüzden malzeme satışı yapmak için çaba göstermiyoruz. Fuar bize müşterilerimizle sohbet etmek için güzel bir fırsat sunuyor. Bunu da en iyi şekilde değerlendirdiğimizi düşünüyorum.

2017 yılına ilişkin değerlendirmeniz nedir?

Deniz Bey: 2016, çok hareketli ve sorunlu bir yıl olarak geride kalıyor. Türkiye geçmiş dönemlerde de kriz ortamına alışık bir ülkedir. Bu sebeple kriz kelimesi çok fazla ilgi görmüyor. Herkes işini yapmaya, geliştirmeye devam ediyor. İşimize konsantre olup çalışmayı sürdüreceğiz. Belki biraz daha fazla çalışmamız gerekecek. Ama böyle dönemlerin ardından her zaman çok hızlı bir yükseliş trendi ortaya çıkar. Önemli olan bu yükseliş trendini yakalamaktır. Bunun içinde her zaman sektörün içinde olmalı, yenilikleri gelişmeleri takip etmeliyiz. 2017 yılının daha güzel geçeceğine inanıyorum.

DSCF5872

 

Yönetici olarak sizin bir mesajınız var mı?

Erkut Çakır: Ülkemiz kötü günlerden geçiyor. Eray Reklam, çeyrek asırdır bu sektöre hizmet vermektedir. Bizim başarımızdaki en önemli etken, kriz dönemlerini fırsata çeviren yapımız olmuştur. Her zaman ve her şartta büyümek için yatırım yapıyoruz, stoklarımızı güncelliyoruz. Eray Reklam, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan bir firmadır. Bu sebeple sektörden yoğun ilgi ve talep görmektedir. Krizi fırsata çevirmek bizlerin elindedir. Örneğin Eray Reklam olarak ürün ve malzeme yatırımlarına ilave olarak kriz söylentilere bakmaksızın 25 milyon TL’lik bir otel yatırımı gerçekleştirdik. Ne olursa olsun yatırıma devam etmeliyiz. İhtiyacı ötelemek, firmayı büyütmez. Sadece zaman kaybına yol açar. Yatırım yapmak yeni iş alanları, yeni müşteriler demektir. Bu vesileyle hizmete açtığımız Muğla Akyaka’daki Elif Hanım Hotel&SPA tesisimize tüm sektörümüzü bekliyoruz. Otelimizde sektörümüze özel iskontolu fiyatlar uygulayarak destek olmaya devam edeceğiz.

 

Print Friendly, PDF & Email