Future Digital tekstil çözümleriyle Texpro Fuarı’na Katıldı

Fuarda hem makine hem de malzeme alanında çözümlerini ziyaretçilerle buluşturan Future Digital yoğun ilgiden memnun olarak ayrıldı.

2008 yılı ile birlikte tamamen dijital tekstil konusuna yoğunlaşan Future Digital, Texpro Fuarı’nda çözümlerini ziyaretçilerin beğenisine sundu. Geçtiğimiz aylarda Dünya ve Türkiye piyasasında yakından tanınan KIIAN markasının Türkiye Distribütörlüğünü üstlenen Future Digital, tekstil pazarına ne kadar önem verdiğini bir kez daha gösterdi. Fuarda hem makine hem de malzeme alanında çözümlerini ziyaretçilerle buluşturan Future Digital’in çalışmalarıyla ilgili olarak Selçuk Hazineci ile bir söyleşi gerçekleştirdik.

Texpro Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı? Hangi çözümlerinizi sergilediniz?

Future Digital olarak Texpro Fuarı verimli geçti. Oldukça güzel ve olumlu görüşmeler gerçekleştirdik. Hem makine hem malzeme alanında tekstil sektörüne sunduğumuz çözümlerin ziyaretçilerin beğenisine sunduk. Ziyaretçiler de sunduğumuz çözümlere yoğun bir şekilde ilgi gösterdi. Özellikle Mimaki ve KIIAN markalarının çözümleri ziyaretçilerin yoğun ilgisini çekti.

Future Digital’in çalışmaları ve faaliyetleri hakkında kısaca bilgi verir misiniz?

Selçuk Hazineci: Future Digital olarak bu yıl 15. yılımızı kutlayacağız. Uzun yıllar reklam sektöründe dijital baskı makinesi ve malzeme satışı konusunda faaliyetlerde bulunduk. 2008 yılında aldığımız bir kararla sadece dijital tekstil konusuna yoğunlaşmaya karar verdik. Dijital tekstil dünyada ve Türkiye’de gelişmekte olan bir alandır. Yaptığımız araştırmalarda pazarın daha da gelişeceğini düşündüğümüz için bütün yatırımlarımızı bu alana yönlendirdik. Bu alan tamamen bir konsantrasyon ve profesyonellik gerektiriyor. Dijital tekstil konusu dışında hiçbir işle uğraşmıyoruz. Tüm dikkatimizi bu alana verdik. Bu kararımızın da arkasındayız. Dijital tekstil konusunda A’dan Z’ye hizmet verecek markalara ve tecrübeye sahibiz. Bu alanda Mimaki’nin bayiliğini yürütmekteyiz. 2014 yılı başında ise bizim için çok önemli bir gelişme oldu ve KIIAN firmasının Türkiye distribütörlüğünü üstlendik.

KIIAN, dijital tekstilde Türkiye ve dünyada tanınan, bilinen ve güvenilen bir markadır. Biraz KIIAN’dan ve çözümlerinden bahseder misiniz?

Selçuk Hazineci: KIIAN, dijital tekstil süblime grubuna yatırım yapan ilk firma konumundadır. Dünyada ve Türkiye’de en kaliteli ve en problemsiz marka olarak bilinmektedir. Bu kalitenin de bir karşılığı vardır. KIIAN aldığı agresif satış kararıyla Türkiye pazarında bizimle bir anlaşma yaptı. Future Digital olarak bu yaptığımız işbirliğinden son derece memnunuz ve umutluyuz. Çok kısa zamanda da iyi noktalara ulaşacağımıza inanıyorum. KIIAN kısa bir süre önce özellikle bizim de yoğunlaştığımız büyük imalat yapan firmalar için özel bir boya geliştirdi. Bu boya, kaplamasız kağıda veya ince kağıda yaptığı baskıyı, kaplamalı gibi göstermektedir. Şu anda tüm dikkatimizi bu modele yoğunlaştırdık. Çünkü tekstil pazarında ciddi bir rekabet yaşanıyor. Bu boya kullanıcıya kağıt maliyetlerini düşürme imkanı sunuyor. 2014 yılındaki ilk yeniliğimiz KIIAN oldu. Uzun süreli bir anlaşmaya imza attık. KIIAN markasıyla ilgili bayilik vermeye başladık, çalışmalarımız devam ediyor.

Mimaki ve diğer ürün gruplarınız hakkında da biraz bilgi verir misiniz?
Selçuk Hazineci: Bayiliğini yürüttüğümüz ve Türkiye Distribütörlüğünü Pimms’in başarıyla sürdürdüğü Mimaki ile uzun yıllardır çok ciddi çalışmalara imza atıyoruz. Bizi ve müşterilerimizi hiçbir zaman şaşırtmadı. Gerçekten çok kaliteli ve güzel sonuçlar veren makineler sunuyor. Her zaman kullanıcısının yüzünü güldüren bir marka olmuştur. Biz Mimaki’nin TS34 grubuna yoğunlaşmış durumdayız. Bu modelden yaklaşık 1,5 yıllık süreç içinde 150’nin üzerinde makine kurulumu gerçekleştirdik. Bu makinenin en büyük avantajı 180 cm ebatlı olmasıdır. Tekstilde panel baskı 60 cm ebadındadır. 60’lık panel baskıyı 180 cm ebatlı makinede 3 baskı yapabilirsiniz. Böylece kullanıcı 160’lık makinelere göre % 30’luk bir hız artışı sağlamış olursunuz. Bu üründen ve satışlarından oldukça memnunuz. Mimaki’nin bir diğer yeni ürünü olan TS500 önümüzdeki zamanda dijital tekstil pazarında çok büyük bir rol üstlenecektir. 2014 yılı ile birlikte bu modele ait yoğun bir pazarlama faaliyeti içine gireceğiz.

2014 yılına ilişkin plan ve hedefleriniz nelerdir?

Selçuk Hazineci: Future Digital konsantre olduğu dijital tekstil alanında kararlılıkla yoluna devam edecektir. Bizi başarılı kılan en önemli özellik konusunda en iyi markalarla çalışıp, bunu tamamlayan çok iyi bir teknik servis ekibimizin olmasıdır. Yeni markalarımızla birlikte 2014 yılında daha fazla satış ve müşteri portföyü elde edeceğimize inanıyorum. Sektördeki etkinlikleri yakından takip ediyoruz. Yurt dışında çok sayıda fuar düzenleniyor. Bizim stratejimiz, belirli kalite düzeyinde müşteriye mümkün olduğu kadar sorunsuz ürün sunmaktır. Bu yıl yeniliklerimiz devam edecek.

Dijital baskı pazarının gelişimini nasıl görüyorsunuz?

Selçuk Hazineci: Kalıp gerektirmeyen baskı dijital olduğu için pazarımız büyümeye devam edecektir. Dijital baskı, ahşap, mobilya, cam, seramik, tekstil gibi birçok farklı sektöre hitap ediyor. Biz Future Digital olarak tüm dikkatimizi tekstil konusuna verdik. Özellikle teknik servis ekibimizi güçlendirdik. Satıştan çok teknik servise yatırım yaptık. Bu alana gösterdiğimiz hassasiyet referans müşterilerle dönüyor. Future Digital dijital tekstil alanında büyümeye ve yatırım yapmaya devam edecektir.

 

 

Print Friendly, PDF & Email