Intercoat Dijital Baskı Folyoları Avex Güvencesiyle Türkiye’de

Avex Reklam Ürünleri, Intercoat Dijital Baskı Folyoları’nın Türkiye Distribütörlüğünü üstlendi.

Küçükler Holding A.Ş. tarafından güçlü sermaye yapısıyla kurulan Avex Reklam Ürünleri, endüstriyel reklam sektörüne yeni çözümler sunmaya devam ediyor. 2016 yılında ürün gamını güçlendiren Avex, bu doğrultuda Intercoat Dijital Baskı Folyoları’nın Türkiye Distribütörlüğünü üstlendi. Uzman kadrosu, ürün geliştirme ekibi ile müşterilerine eksiksiz çözümler sunmaktadır. Konunun detaylarını öğrenmek için SIGN İstanbul Fuarı’nda Intercoat İş Geliştirme Müdürü Holger Harms ve Avex Koordinatörü Samim Dalgalı sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle Türkiye’ye hoşgeldiniz. Bize Intercoat firmasını tanıtır mısınız? Türkiye’de Avex ile gerçekleştirdiğiniz işbirliği hakkında bilgi verir misiniz?

Harms: Intercoat 1982 yılında kurulmuştur. Bu süreçte her zaman Türkiye pazarının içinde olmuştur. Uzun yıllar temsilcilik bazında Türkiye pazarında yer aldık. İşimiz folyo üretimidir. Tüm bilgi birikimi ve Ar-Ge çalışmalarımızı her zaman daha iyi ortaya çıkarmak için kullanmaktayız. Ürünlerimizin kalitesini artırmak için baskı teknolojilerindeki yenilikleri yakından takip etmekteyiz. Rekabetçi ürünler konusunda oldukça iddialıyız. Amacımız her zaman kaliteli ürün ortaya çıkarmak. Bunu yaparken de karşılanabilir bir fiyatla sunmaktır. Türkiye’de daha güçlü bir temsilciye ihtiyacımız var. Bu doğrultuda bizlerde Avex ile güçlü bir işbirliğine imza attık. Bu güç birliği bize çok büyük avantajlar sağlayacak. Türkiye bu bölgedeki en güçlü pazarlardan birisidir. Intercoat olarak Avex ile pazara çok güçlü bir şekilde yer alıp, en kısa sürede çok iyi noktalara gelmeyi hedeflemekteyiz.

DSCF7520Avex firmasından beklentileriniz neler olacak? Bilinen bir marka olmasına rağmen pazardan pay elde etmek için tanıtıma ihtiyaç duyulacak. Bu noktada nasıl bir stratejiniz olacak?

Harms: Geçtiğimiz yıl Hamburg Fespa Fuarı’nda temasımız oldu. Bu fuarda Avex heyeti ile görüşmeler gerçekleştirdik. Görüşmelerimiz neticesinde Avex firmasını Türkiye partneri olarak belirledik. Avex Türkiye pazarındaki beklentilerimizi karşılayacak düzeyde profesyonel bir ekibe sahip. Çok büyük bir mali güce sahip. Uzuk soluklu bir planlama yaptık. Amaç sadece satış yapıp fiyat tutturmak değildir. Uzun vadeli planlar, hedefler, güvenilirlik gibi konulara son derece önem vermekteyiz. Müşteriler verdiğinin karşılığını alıyorsa bu iyi bir iş çıkarttığınız anlamına gelir. Bu başarıyı yakalayabilmek için Intercoat markasını satış ve pazarlama faaliyetleriyle hızlı bir şekilde tanıtmak olacak. Bizim en büyük avantajımız sadece folyo üreticisi olmamızdır. Birinci işimiz folyo ikinci işimiz polietilen ve polipropilen alanındadır. Fabrikamızda 125 çalışanımız var. Grup olarak ciromuz yıllık 90 Milyon Euro’dur.

Bilinen markalarla kıyaslandığında dünya genelinde bilinen markalar arasında hangi sırada yer alır?

Harms: Piyasayı global değerlendirmek yapmak gerekir. Kimi ülkelerden çok iyi konumdayken, farklı bir ülkede aynı seviyede olamayabilirsiniz. Intercoat dünya genelindeki en büyük 5 oyuncudan biridir. En güçlü olduğumuz Pazar Almanya’dır. Yine Fransa ve Yunanistan en güçlü olduğumuz pazarlar arasındadır. Türkiye’deki folyo tüketim kapasitesini biliyoruz. Bu büyük pazarda güçlü bir şekilde yer almak için buradayız. Müşteri memnuniyetini hem kalitemizle hem de fiyatımızda sağlamayı hedeflemekteyiz.

Intercoat çok büyük bir marka. Avex olarak sizin Türkiye pazarına yönelik hedefleriniz nelerdir?

Samim Dalgalı: Türkiye folyo tüketimi iyi bir pazar. Pazarımızda iyi ve kaliteli markalar var. Bunun için bizde aynı kalitede olan Intercoat markasıyla Türkiye pazarında olacağız. Avex distribütörlüğünde satışa başlandı. İlk olarak olumlu sonuçlar ve tepkiler aldık. Bu noktada Intercoat markasını seçerek doğru bir karar verdiğimizi düşünüyorum. Dijital Teknik Dergisi’nde yayınlanan reklamlarımızla yoğun bir tanıtım faaliyetine başladık. Dijital Teknik Dergisi ile geniş bir kitleye ulaşabileceğimizi düşünüyorum. Yurt içindeki fuarlarda yer almayı planlıyoruz. Sektörümüz çok büyük görünse de, üreticisinden, tedarikçisine, bayisinden uygulamacısına kadar herkes birbirini tanır. Intercoat distribütörlüğüne ait haberimiz hızlı bir şekilde sektör içinde duyuldu. Bundan sonrasında Intercoat çözümlerini bilgilendirme, tanıtım ve avantajlarını anlatmaya devam edeceğiz. Çeşitli illerde, folyo tanıtımına yönelik bazı showlarımız olacak.

Intercoat ürün grubuna yönelik ne tür yenilikler olacak?

Samim Dalgalı: 1630 serisi baskı folyosu kısa sürede çok beğenildi. Intercoat firmasının daha çok ilgi gören renkli folyoları vardır. Çok yakın zamanda Türkiye pazarında satışlarına başlayacağız. Yine ileriye yönelik cam dekor kumlama çözümleri var. Bu ürün grubuna yönelik çalışmalar yürütüyoruz. Uygun pazar şartları oluştuğunda bu ürünleri de Türkiye pazarına sunacağız.

SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin düşünceleriniz nelerdir?

Harms: SIGN İstanbul Fuarı’nı çok başarılı buldum. Dünya markalarının buluştuğu çok güzel bir platform. Hem katılanların, hem de ziyaret edenlerin kazandığı bir fuar oldu. Emeği geçenleri tebrik ederim.

Türkiye pazarına vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Harms: Türkiye ekonomisinin çok sağlıklı bir şekilde büyüdüğünü görmekteyiz. Türk halkı çok çalışkan, dinamik ve özverilidir. İstanbul, Ankara, İzmir, Gaziantep, Adana gibi birçok farklı şehir ziyaret ettim. Türkiye’nin geleceğini çok parlak görüyorum. Reklam alanında da çok kaliteli işler ortaya çıkacağına inanıyorum. Rekabet her zaman olacaktır. Ama biz Intercoat olarak kalitemizle farkımızı ortaya koymayı hedefliyoruz.

Print Friendly, PDF & Email