Matset, yenilikleriyle Printtek Fuarı’na katıldı

Matset, 4-8 Ekim tarihleri İstanbul TÜYAP Fuar Merkezi’nde düzenlenen Printtek 2017 Fuarı’na katıldı.

Matset, 4-8 Ekim tarihleri İstanbul TÜYAP Fuar Merkezi’nde düzenlenen Printtek 2017 Fuarı’na katıldı. Fuarda, AGFA Anapurna Inkjet 3200 RTR ve Anapurna 2050i LED, B2 ebadında Scotix Ultra Pro+ Foil dijital lak makinesi ve Hp Indigo 20000 gibi çözümlerini ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarla ilgili olarak Matset Genel Müdürü Doğu Pabuççuoğlu sorularımızı yanıtladı.

Matset olarak Printtek 2017 Fuarı’na katılarak sektörle buluştunuz. Öncelikle fuara ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz? Nasıl bir fuar oldu? SIGN İstanbul Fuarı ile eş zamanlı gerçekleştirilmesi nasıl değerlendiriyorsunuz?

İki fuarın eşzamanlı aynı tarihlere rastlaması konusunda kuşkularımız vardı. Fuar sonucunda ne yazık ki kuşkularımız doğru çıktı. İki fuar birbirini desteklemedi diye düşünüyorum. Tabii ki bu benim düşüncem, resmi rakamları organizatör açıklayınca daha iyi göreceğiz.

Matset fuarda hangi yeniliklerini ziyaretçilerle buluşturdu? Ziyaretçilerin hangi ürünlere ilgisi daha fazla gerçekleşti?

Fuarda AGFA Anapurna Inkjet 3200 RTR ve Anapurna 2050i LED sergiledik. Özellikle 2050i LED modelimiz daha fazla ilgi çekti.

Matset, sektöre her zaman kalite, yenilik ve performans noktasında sunduğu hizmetlerle tanınıyor. Bu bağlamda standınız beş gün boyunca oldukça yoğundu. Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?

Bildiğiniz gibi Matset, dijital sektörde en yaygın hizmet veren firmalardan birincisidir. Sektörümüzde dijital alanda her yeniliği ülkemize getirip sergilemeyi hedeflemiş bu konuda da bir anlamda sorumluluklarını yerine getiren bir firmadır. Printtek 2017’de Türkiye’de ilk defa B2 ebadında Scotix Ultra Pro+ Foil dijital lak makinesini getirdik. Bu makine daha sonra İzmir’de Printer Ofset’e kuruldu. Scotix en çok ilgiyi gören makinelerden birisi oldu. Bunun yanında da Hp Indigo 20000’i sergiledik. İlk defa Türkiye’ye getirilen bu makine de çok ilgi gördü.

Satış veya satışa yönelik görüşme noktasında fuarı nasıl buldunuz? Yerli ve yabancı ziyaretçi noktasındaki görüşleriniz nelerdir?

Umduğumuz oranda bir portföy oluşturduğumuzu söyleyebilirim. Standımızı ziyaret etmeden geçen fuar ziyaretçisi olduğunu düşünmüyorum. Bizi şaşırtan yabancı ziyaretçi ziyaretindeki artış oldu. Komşu ülkelerden ciddi ziyaretçi geldi ve sergilediğimiz tüm ürünlerle yakınen ilgilendiler.

Fuara katılan ve ziyaret eden birçok kişiyle görüşmeleriniz oldu. Bu görüşmelerinize istinaden sektörün yatırım iştahını ve geleceğini nasıl öngörüyorsunuz?

Aslında sektörümüz Drupa2016’dan beri yatırıma aç durumda. Bildiğiniz gibi Drupa2016’nın hemen arkasından gelen 15 Temmuz darbe girişimi piyasaların tam anlamı ile durmasına sebep oldu diyebiliriz. Yeni yeni piyasalar tekrar yatırım yapma noktasına geldi.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne bir mesajınız var mı?

Endüstriyel reklam pazarında büyümenin süreceğine inanıyoruz. Matset olarak da bu sektörde yer alan her müşteriye hizmet etmekten memnuniyet duyacağımızı ifade etmek isteriz.

Print Friendly, PDF & Email