Mim Reklam Yeni Yatırımında Flora’yı Tercih Etti

Mim Reklam son olarak Fleks Media’dan Flora 320 dijital baskı makinesi yatırımında bulundu. 

Ankara’da faaliyet gösteren Mim Reklam, Açıkhava reklamcılığında geniş ürün yelpazesiyle çözüm ortağı olmaya devam ediyor. Güçlü bir makine parkuruna sahip olan Mim Reklam son olarak Fleks Media’dan Flora 320 dijital baskı makinesi yatırımında bulundu. Yatırımın ardından Mim Reklam yöneticisi Ömer Tavlan ile bir söyleşi gerçekleştirdik. 

Mim Reklam firmasının çalışmaları ve faaliyetleri hakkında bilgi verir misiniz?

Ömer Tavlan: Mim Reklam, 10 yıllık bilgi birikimi ve tecrübeyle 2010 yılında kurulmuştur. Firmamızı kurmadan önce matbaacılık ve reklam ajansı hizmetleri yürütüyorduk. Kopyalama hizmetleriyle başladığımız hizmetlerimize yatırımlarımızı artırarak devam ettik. Özellikle ofsete yönelik dijital baskı sistemlerine yöneldik. Ayrıca Açıkhava reklamcılığına yönelik dijital baskı sistemlerinde yatırımlar gerçekleştirdik. Makine parkurumuzda 3 adet iç mekan baskı makinesi, 1 adet Baskes, plotter ve 2 adet dış mekan baskı makinesini bünyemizde bulunduruyoruz. Son olarak Fleks Media firmasından Flora 1024, Konica 8 kafa yeni versiyon dijital baskı makinesini bünyemize kattık. Bundan öncede yine Fleks Media’dan Niprint iç mekan baskı makinesi yatırımı yapmıştık. O makineden de son derece memnunuz. 

Son olarak Fleks Media’dan bir dijital baskı makinesi yatırımı gerçekleştirdiniz. Neden böyle bir makineye ihtiyaç duydunuz? Bunun yanında tercih sebebini anlatır mısınız?

Fleks Media’nın çözüm sunmadaki yaklaşımı bizleri gerçekten çok etkiledi. Farklı hizmetlerimiz için böyle bir makineye ihtiyacımız vardı. 1024 modelini gördükten sonra yatırıma karar verdik. Muadillerine göre çok daha özellikli ve avantajlı bir makinedir. Konica kafa olmasından dolayı baskıdaki detayları çok iyi vermektedir. Bunun yanında hem ekonomik hem de çok hızlı bir makinedir. Hem kokusuz hem de negatif basınç sistemi olması bizi bu yatırıma yöneltti. 

Müşteri profiliniz nerelerden oluşmaktadır?

Müşteri portföyümüzün büyük bir kısmı reklam ajansları, matbaacılar, sivil toplum kuruluşları, dernekler, kamu kuruluşları oluşturmaktadır. Konusunda bilgili bir kitle ile çalışmak hem bizlere hem de müşterilerimize önemli bir avantaj sağlamaktadır. Ankara ve İç Anadolu bölgesine en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. 

Ankara Açıkhava reklamcılığında hangi konumda?

Ankara’da Ocak, Şubat ve Mart ayları oldukça durgun geçmektedir. Nisan ayı ile birlikte hızlanmaya başladı. Önümüzdeki yerel seçimlerden herkesin büyük beklentisi var. Ankara’daki pazarı İstanbul ile mukayese etmek yanlış olur. Çünkü daha dar bir pazardır. Fiyat rekabeti de oldukça rahatsız edici düzeylere ulaştı. İstanbul’un yaşadığı tüm sorunları bizlerde yaşamaktayız. Fiyatlandırmada amortisman giderleri göz önünde bulundurulmuyor. Bu da firmaların geleceği açısından son derece tehlikeli bir durumdur. Müşteriler kalite yerine fiyatla rekabet ediyor. Bu da tüm firmaları sıkıntıya sokmaktadır. Bu noktada Mim Reklam olarak farklı işler yaparak bu rekabet ortamından uzak durmaya gayret ediyoruz.

Mim Reklam’a kurulan makine hakkında bilgi verir misiniz?

Ahmet Erben: Mim Reklam, Flora’nın yeni piyasaya sunduğu LJ 320 K 1024 Konica baskı teknolojisine sahip Titanyum serisi makinesine yatırım yaptı. “Baskı merkezlerinde solvent kokusuna son” sloganıyla satışına devam ettiğimiz bu model 2 yıl dış mekan garantili boya ile sunulmaktadır. Türkiye’nin birçok saygın baskı merkezleri tarafından tercih edilmektedir. Mim Reklam da doğru bir seçimde bulunarak Flora yatırımı gerçekleştirdi. Yatırımın Mim Reklam’a hayırlı olmasını diliyorum.

 

Print Friendly, PDF & Email