MRT Dijital Genel Müdürü Mert Çiçek: Satışlarımız her geçen gün artıyor

Mert Çiçek: “MRT Dijital olarak sattığımız her ürün birbirinden farklı ve başarılı ürünlerdir. Bugün baktığımız da ürün ve fiyat endeksi olarak firmaları geri ödeme aşamasında yormayan, aradıkları birçok makinenin firmamız tarafından satılıyor olması, ekip arkadaşlarımızın da uzun yıllardır sektörde başarılı bir şekilde çalışmış olmaları otomatik olarak bizleri ön plana çıkartıyor”

MRT Dijital, katıldığı Fespa Eurasia 2019 Fuarı’nda Signstar solvent, ecosolvent ve roll to roll makineleri ile Qmjet 6090 UV makinemizi sergiledi. Solvent baskı makinesi saatte 350 metrekare hıza çıkabilen 13 pl teknolojisine sahip bir modeldir. Roll to roll UV makine ise 1.5 pl ile diğer makinelere göre hassasiyet ve baskı çözünürlüğü olarak ilgi gördü. Qmjet 6090 makinesi her fuarda olduğu gibi bu fuarda da ilginin en yoğun olduğu ürünler arasındaydı. Fuarın ardından MRT Dijital’den Mert Çiçek sorularımızı yanıtladı.

Fuar firmanız açısında nasıl geçti? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Mert Çiçek: Fuar bizler açısından son derece başarılı geçti. Yıl içinde görüşmüş olduğumuz birçok firma bizleri ziyarete gelerek kendilerine detaylı bir şekilde makinelerimizi anlatma fırsatı yakaladık.

Fuarda çok sayıda ürün sergilediniz. Bu sergilenen ürünler hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bununla birlikte ziyaretçilerin daha fazla ilgilendiği ürünler oldu mu?

Mert Çiçek: Fuarda Signstar solvent, ecosolvent ve roll to roll makineleri ile Qmjet 6090 UV makinemizi sergiledik. Solvent baskı makinemiz saatte 350 metrekare hıza çıkabilen 13 pl teknolojisine sahip bir modeldir. Roll to roll UV makinemiz ise 1.5 pl ile diğer makinelere göre hassasiyet ve baskı çözünürlüğü olarak ilgi gördü. Qmjet 6090 makinemiz her zaman olduğu gibi ilginin en yoğunuydu.

Yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi noktasında fuarı nasıl buldunuz? Beklentilerinizin dışındaki ülke ve şehirlerden ziyaretçi ağırladınız mı?

Mert Çiçek: Pazar günü fuarın saat 16:00’da kapanmasını erken bulduk. Önümüzdeki yıl belki saat aralığı değişirse son günü de efektif olarak kullanabiliriz. İstanbul içi ziyaretçilerimiz ile daha fazla ilgilenebilme fırsatı bulmuş oluruz.

Mevcut piyasa koşullarında fuara gelen ziyaretçi sayısı oldukça başarı olduğunu düşünüyoruz. Gelen ziyaretçiyi analiz ettiğinizde daha çok hangi amaçla ziyaretler oldu?

Mert Çiçek: Bizlerin standına gelen ziyaretçiler satın alma odaklıydı. Farklı sektörler ile karşılaştık ve ürünlerimizin başarılı bir şekilde sadece reklam ve promosyon değil birçok değişik sektöre uygun olduğunu gördük.

Sonuç itibariyle fuarların amacı alıcı ve satıcıyı buluşturmaktır. Bundan sonrasında sizin ürünleriniz ön plana çıkmaktadır. Bu anlamda müşteri tercihinde, hem firma olarak hem de ürün bazında sizi ön plana çıkaran konular nelerdir?

Mert Çiçek: MRT Dijital olarak sattığımız her ürün birbirinden farklı ve başarılı ürünlerdir. Bugün baktığımız da ürün ve fiyat endeksi olarak firmaları geri ödeme aşamasında yormayan, aradıkları birçok makinenin firmamız tarafından satılıyor olması, ekip arkadaşlarımızın da uzun yıllardır sektörde başarılı bir şekilde çalışmış olmaları otomatik olarak bizleri ön plana çıkartıyor.

Fuarla birlikte sektörün daha fazla hareketleneceğini düşünüyor musunuz? 2019 yılı genel olarak nasıl geçti? Yıllık performansınızdan memnun musunuz?

Mert Çiçek: Fuarlar yıl içine satışları yayan bir organizasyondur. Ülkemizde bu kadar uzun vadeli bir konuşmayı yapmak çok doğru olmayacaktır. Kısa aralıklar ile planlama ve hedefleme yaparak gidiyoruz firma olarak. Yıl sonu hedeflerimizi parçalayarak daha fazla odaklanarak müşterilerimize daha iyi hizmet vermeyi tercih ediyoruz. Fuar bizler açısından son derece başarılı geçti diyebiliriz. Firmamız her yıl adım adım büyüyerek başarılı bir şekilde ilerlemektedir. Getirdiğimiz ürünlerin satış adetlerinden de bunu rahatlıkla anlayabiliyoruz.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mert Çiçek: 2020 yılının hem ülkemize hem de sektörümüzü başarılı getirmesini temenni ederim.

Print Friendly, PDF & Email