MRT Dijital, Süstaş’ın Marmara bölge bayiliğini üstlendi

Süstaş’ın geniş ürün porftöyü Marmara bölgesinde MRT Dijital tarafından temsil edilecek.

 Süstaş, geniş makine ve ürün portföyü ile Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı. Fuara geniş bir makine parkuru ile katılan Süstaş, beklentilerinin üzerine bir fuar geçirdi. Süstaş’ın çalışmalarıyla ilgili olarak Mert Ünveren sorularımızı yanıtladı.

Mert bey, fuar sizin açınızdan nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Mert Ünveren: Fuar beklentilerimizin üzerinde, ancak olması gerekenin altında geçti. Son aylarda ekonomik durumla ilgili olarak beklentilerimiz aşağıya çekildi. Ancak içinde bulunduğumuz koşullarda daha çok iyimserliğe ihtiyacımız var. Bu düşünceyle fuara katılım göstererek sektörle buluştuk. Genel anlamda iyi bir fuar geçirdik.

Oldukça geniş bir ürün portföyün ile fuara katılım gösterdiniz. Fuarda sergilediğiniz ürünler hakkında bilgi verir misiniz?

Mert Ünveren: Fuarda dijital baskı makineleri, laminasyon makinesi, lazerler, kameralı lazer, kutu harf, markalama lazerleri gibi geniş bir ürün portföyümüzü fuarda sergiledik. Bunun yanı sıra malzeme noktasında da oldukça iddialı konumdayız. Satış hacmimizin büyük bir kısmını reklam malzeme oluşturuyor.

2018 yılı firmanız açısından nasıl geçti?

Mert Ünveren: 2018 yılını %30 büyüme ile tamamlıyoruz. Eğer ekonomik durum bozulmamış olsa idi, muhtemelen yüzde 50 civarında bir büyüme ile kapatacaktık. Dolayısıyla 2018 yılı herşeye rağmen bizim açımızdan güzel geçti.

2019 yılı için nasıl bir hedef belirlediniz? Şube sayınızı artırmayı düşünüyor musunuz?

Mert Ünveren: Kısa, orta ve uzun vadeli olmak üzere hedeflerimize ilerliyoruz. Bunun yanında hem ekonomik göstergeleri hem de sektördeki arz talebi sürekli gözlemliyoruz. Gelecek dönemde 3 ilde daha şube açarak 6 şubeye çıkmayı hedefliyoruz. Makine ve malzeme grubunda aynı oranda büyümeler bekliyoruz. Şuanda müşteri portföyü olarak 40 şehirde makinelerimiz ve ürünlerimiz kullanılmaktadır. İlerleyen dönemdeki hedeflerimiz arasında Türkiye’nin tüm şehirlerini kapsayacak bir yapıya ulaşmak olacaktır. 2019 yılı Şubat ayından itibaren piyasaların normal işleyişine döneceğini tahmin ediyorum.

MRT Dijital ile bir işbirliği içindesiniz. Bu işbirliği neleri kapsamaktadır?

Mert Ünveren: İzmir, Ankara ve Konya şehirlerinde ofislerimiz var. Şubelerimiz aracılığıyla bulunan lokasyonların çevresine ulaşabilmekteyiz. Bunun dışında yer alan bölgelere ulaşmak bizim asıl hedeflerimiz arasındadır. MRT Dijital’den Mert Çiçek bizim uzun yıllardır sektörden tanıdığımız ve bildiğimiz değerli bir kardeşimizdir. MRT ile yaptığımız anlaşma çerçevesinde ürünlerimizin İstanbul ve Marmara bölgesini bayiliğini vermiş bulunuyoruz. Bu çerçevede MRT Dijital’in bizi Marmara bölgesi ve İstanbul pazarında başarıyla temsil edeceğine inanıyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mert Ünveren: Ülke olarak bu tarz piyasa koşulları içinde daha önce de bulunduk. Dolayısıyla karamsarlığa kapılacak bir durum yok. Kendimize güvenerek çalışmaya devam ettiğimiz sürece bulunduğumuz noktadan daha iyi noktalara geleceğimize inanıyorum.

Print Friendly, PDF & Email