Özak başarılı bir fuar geçirdi

SIGN İstanbul Fuarı’nın uzun yıllardır katılımcıları arasında yer alan Özak, 2019 yılında da fuardaki yerini alarak sektörle buluştu.

SIGN İstanbul Fuarı’nın uzun yıllardır katılımcıları arasında yer alan Özak, 2019 yılında da fuardaki yerini aldı. Firma fuar süresince hem mevcut müşterilerine hem de yeni müşterilerini standında ağırladı. Fuarın ardından Nejat Zeki Öztan sorularımızı yanıtladı.

Bu sene de SIGN İstanbul Fuarı’nın ardından sizlerle birlikteyiz. Bizim gözlemlediğimiz kadarıyla fuarda standınız oldukça yoğundu. Siz fuarı nasıl buldunuz? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı

Zeki Öztan: Özak İnşaat Turizm Makina Sanayi ve Dış Tic. Ltd. Şti. olarak fuarları, özellikle de sektörün nabzını tutan SIGN İSTANBUL 2019 fuarını, hem mevcut müşterilerimizi hem de potansiyel müşterilerimizle bir kucaklaşma, tanışma ve buluşma vesilesi olarak görmekteyiz. Özak bu doğrultuda fuarda yerimizi aldık. Satış ekiplerimiz, Türkiye’nin dört bir yanına giderek müşterilerle yakın ilişkisini yıl içinde sürdürmesine rağmen, SIGN İstanbul Fuarı profesyonel bir ortamda son kullanıcının alıcı ile buluşmasına iyi bir olanak sağladığını bir kez daha gördük. Fuar süresince standımız yoğun ilgi gördü. Standımızı ziyaret eden tüm misafirlerimize teşekkür ederiz.

Fuarda çok sayıda ürün sergilediniz. Bu sergilenen ürünler hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bununla birlikte ziyaretçilerin daha fazla ilgilendiği ürünler oldu mu

Zeki Öztan: Bu yılki SIGN İstanbul Fuarı’nda, ziyaretçilerimize dijital baskı çözümleri, iyileştirmeleri, güncellemeleri, CNC, Lazer ve kesici portföyümüzle ilgili çözümlerimizi anlattık. Genel itibariyle ziyaretçiler tüm ürünlerimizle ilgilendiler. Dolayısıyla başarılı bir fuar geçirdik.

Mevcut piyasa koşullarında fuara gelen ziyaretçi sayısı oldukça başarı olduğunu düşünüyoruz. Gelen ziyaretçiyi analiz ettiğinizde daha çok hangi amaçla ziyaretler oldu?

Zeki Öztan: Bizler Özak olarak tüm Türkiye’ye hitap eden bir firmayız. Evet, Türkiye’nin her bir noktasından ziyaretçiler fuarı gezdi. Ziyaretçiler genellikte ertelenmiş yatırımlar için fuarı ziyaret ettiğini gözlemledik. Bunun yanında yenilik arayışında olan firmalar da vardı. Bizler zaten dijital baskı, reklam, tabela sektöründe geniş bir kullanıcı kitlesine sahibiz. Hem mevcut müşterilerimize hem de yeni müşterilere ayrıcalıklarımızı ve çözümlerimizi anlattık. Potansiyel alıcılarımıza olabildiğince uygun satınalma koşulları oluşturduk. Yatırımcılar, uygun ödeme koşullarımızı memnuniyetle karşıladı.

Fuarla birlikte sektörün daha fazla hareketleneceğini düşünüyor musunuz? Yıl sonuna kadar nasıl bir beklentiniz var?

Zeki Öztan: Endüstriyel Reklam sektöründe sürekli yatırım yapılması, iyi ve akıllı yatırım yapıldığı anlamına gelmez. Burada en çok dikkat edilmesi gereken husus, sektördeki oyuncuların hatadan korkup, geri dönüşü çok uzun vadede olan pahalı ürünlere yönelmiş olmalarıdır. Bizler fuar süresince ziyaretçilere bu konuyu anlatmaya çalıştık. Bu konuda da başarılı olduğumuzu düşünüyorum.

Print Friendly, PDF & Email