Prodigital, 29. Uluslararası Promosyon Fuarı’na Katıldı  

Faaliyetlerini, endüstriyel, tekstil ve reklam olmak üzere 3 başlık altında sürdüren Prodigital, Sign İstanbul Fuarı’ndan önce 29. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı’na katıldı.

04-07 Eylül tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 29. düzenlenen Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı’na katılan Prodigital, farklı ürün gamındaki makineleri standında sergiledi. Fuarda promosyon sektörüne hitap eden çözümlerini sergileyen Prodigital fuardan memnun ayrıldı. Özellikle DCS kabartmalı UV baskı makinesi sektör tarafından yoğun ilgi gördü. Yine Mutoh’un küçük ebatlı makineleri Prodigital standında ilgi gören ürünler arasında yer aldı.

29. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı’na katıldınız. Bu fuarı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Uzun yıllardır bu fuara katılım göstermekteyiz. Promosyon sektörü de hedef pazarlarımız arasında yer almaktadır. Bu pazara yönelik küçük ebatlı ve çok fonksiyonel çözümlerimiz var. Biz Prodigital olarak fuara farklı ürün gamından makinelerle katıldık. Fuarda dünyanın tek kabartmalı UV makinesi DCS Epson DX7 kafa 160 cm baskes lazer ve Mutoh grubundan makinelerimizi tanıttık. Ziyaretçi sayısı azda olsa hedef kitleye ulaştığımızı düşünüyorum. Bizim için güzel ve bereketli bir fuar oldu diyebiliriz.

Pazarlama stratejileri açısından fuarların sağladığı faydalar nelerdir?

Biz Prodigital firması olarak reklam sektörü haricinde tekstil ve endüstriyel sektörlerine de hitap eden bir firma pro2olduğumuz için bu sektörlerin fuarlarına mümkün olduğunca katılmaya özen gösteriyoruz. Bizim için fuarlar yeni müşteriler, yeni hedef kitlesi ve satış planlaması açısından çok önemli. Biz dünyanın sayılı firmalarının Türkiye distribütörlüklerini yapıyoruz ve bu firmaların bir çok sektör için makine seçenekleri var. Bu sebeple promosyon, reklam, mobilya, tekstil, ambalaj ve benzeri bir çok fuarda bulunmamız gerekiyor. Bu sayede doğru ürünü doğru müşteriye tanıtmış oluyoruz.

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Geçtiğimiz sayıda söylediğim gibi, şu anda rakiplerimize göre en büyük avantajımız yetişmiş insan gücümüzdür. Prodigital olarak endüstriyel, tekstil ve reklam olarak faaliyetlerimizi 3 başlıkta topladık. Sektörel grupları oluşturduktan sonra her bölüm için ekipler oluşturduk. Bu bölümlerdeki arkadaşlarımız kendi alanında hem satış hem de teknik konularda tam donanımlıdır. Geçmişte olduğu gibi bundan sonra da sektöre verimli, etkin ve kaliteli çözümler sunmaya devam edeceğiz.

 

Print Friendly, PDF & Email