Roland DG Türkiye Pazarında Emin Adımlarla İlerliyor

Roland DG Türkiye Satış Müdürü Stevan Korać hem 2014 yılını değerlendirdi, hem de 2015 yılı hedeflerini paylaştı.

Dünyanın önde gelen dijital baskı teknolojileri üreticisi Roland DG, 2015 yılında Türkiye yatırımlarını kayda değer ölçüde artırmayı planlıyor. Türkiye pazarının Roland DG için taşıdığı önemi vurgulayan Roland DG Türkiye Satış Müdürü Stevan Korać hem 2014 yılını değerlendirdi, hem de 2015 yılı hedeflerini paylaştı.

2014 yılının son döneminde büyüme hızı yavaşlasa da, Türkiye pazarında dengeli bir büyüme yaşandığını belirten Stevan Korać, “2015 yılı için de Türkiye dijital baskı pazarında büyüme bekliyoruz. Yatırımlarımızı tanıtım ve pazar payını koruma doğrultusunda sürdüreceğiz. Ayrıca mükemmel sonuçlar aldığımız solvent pazarına yatırım yapmaya ve Türkiye’de önemli yer tutan tekstil sektörünü izlemeye devam edeceğiz” dedi.

1,6 metrelik modellerde yoğun talep var

2014 yılında Türkiye’deki rakiplerinin boya süblimasyon konusunda iyi bir itibara sahip olduğunu belirten Korać şunları söyledi: “Biz bu pazara biraz geç girdik, ancak tatmin edici rakamlara ulaştığımızı düşünüyorum. Özellikle 1,6 metrelik modellerde talep oldukça iyi. Solvent alanında farklı modellerimizle pazar lideri olduğumuzu memnuniyetle belirtmek isterim. Çoğunlukla bas-kes makineleri olmak üzere 54” ve 64” cihazlarımız çok beğenildi ki bu alanda çok köklü bir geçmişe sahibiz. UV konusuna gelince, masaüstü flatBed baskı makinelerimizin Türkiye pazarından çok olumlu dönüşler almasından mutluluk duyuyoruz. Geniş formatlı makinelerimiz uygulama bakımından lider olsa da, küçük UV modellerinin önemi çok büyük.”

Türkiye’deki kullanıcıların oldukça donanımlı olduğunun olduğunun altını çizen Korać, “Elbette tüm pazarlarda olduğu gibi dijital baskı konusundaki bilgi ve deneyimi geliştirmek bizim misyonumuz. Kalite ve özel uygulamalar konusunda fark oluşturmak Türkiye’de dijital baskı ekipmanlarını kullanan her şirket için bir hedef olmalı. Böylece rekabette öne geçebilir ve kullanıcılara benzersiz çözüm ve ürünler sunabilirler. Vizyonumuz ve amacımız; müşterilerimizin her gün kolayca yüksek katma değerli ve kaliteli ürünler sunmalarına ve işletmelerini her geçen gün büyütmelerine olanak tanıyacak olan ürünler sağlamak. Kısacası, kullanıcılarımızın iş ortağı olmak istiyoruz”.

Kaliteli ürün her zaman yeterli olmayabilir!

“Japonya’da üretilen kaliteli cihazlara ve her ihtiyaca yönelik çok farklı çözümlere sahip olduğumuz için çok şanslıyız. Kaliteli bir ürün her zaman yeterli olmayabiliyor. Bu yüzden müşterilerimize sunabileceğimiz yeni fikirlere ve uygulamalara her zaman yatırım yapıyoruz. Kendimizi müşterilerimizin büyümesinden sorumlu hissediyoruz. Bu yüzden de dünya genelindeki farklı bölge ve pazarlarda uygulanabilecek fikir ve çözümlere yatırım yapmayı önemsiyoruz. Küresel pazarı birleştirmek ve tüm dünyadan edindiğimiz bilgi ve birikimi Türkiye gibi faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlara sunmak, katma değerli uygulama ve çözümler sağlamak istiyoruz. Creative Center projemizle ve İstanbul’da yakın bir tarihte açmayı planladığımız ofisimizde hayata geçireceğimiz Roland Akademi ile bunu gerçekleştireceğimize inanıyoruz”

“Medikal sektörü için yeni ve güçlü bir ürün tanıtacağız”

Ayrıca yılın ilk yarısında Medikal sektörü için yeni ve önemli bir ürünü tanıtacağımızı söyleyebilirim, dijital baskı sektörüne gelince, katma değere sahip en doğru ürünü sunmak için çalışıyoruz ve bunu 2015’in ikinci yarısında gerçekleştireceğiz. Öncelikli hedefimizin Türkiye’deki bayi kanalımıza ve iş ortaklarımıza güçlü destek ve takviye sağlamak, bir de açacağımız bir ofis ile Türkiye’de doğrudan kurumsal mevcudiyet sağlamak olduğunu söyleyebilirim. Uzun vadeli planımız ise; pazardaki doğrudan mevcudiyetimizle uygulamalarımızı güçlendirmek, bayilerimiz ve müşterilerimizle işbirliği içinde bilgilerimizin ve pazarın büyümesine yatırım yapmak.”

Farkı oluşturan insan beyni!

Türkiye pazarına “Daima farklı olanı arayın ve farklı düşünmeye çalışın” mesajını veren Korać, “Roland DG veya diğer dijital baskı ekipmanlarıyla roland2üretebileceğiniz afiş, çıkartma, blueback ve katma değerli uygulamalar gibi geleneksel olmayan uygulamaları takip edin. Fakat asıl önemli olan, değişmek ve her zaman meraklı olmaktır. Çözümü pazarlayacak zamanı sağlamak için değişimin gerekli olup olmadığını ya da ne zaman gerekli olduğunu bilebilmektir. Dijital baskı hala büyümekte olan önemli bir sektör. Ve her geçen gün hızla büyüyen bu pazarda asıl fark oluşturan insan beynidir!” dedi.

Türkiye’deki Kullanıcılar Oldukça Donanımlı

Türkiye’deki kullanıcıların oldukça donanımlı olduğunun olduğunun altını çizen Roland DG Türkiye Satış Müdürü Stevan Korać, “Elbette tüm pazarlarda olduğu gibi dijital baskı konusundaki bilgi ve deneyimi geliştirmek bizim misyonumuz. Kalite ve özel uygulamalar konusunda fark oluşturmak Türkiye’de dijital baskı ekipmanlarını kullanan her şirket için bir hedef olmalı. Böylece rekabette öne geçebilir ve kullanıcılara benzersiz çözüm ve ürünler sunabilirler. Vizyonumuz ve amacımız; müşterilerimizin her gün kolayca yüksek katma değerli ve kaliteli ürünler sunmalarına ve işletmelerini her geçen gün büyütmelerine olanak tanıyacak olan ürünler sağlamak. Kısacası, kullanıcılarımızın iş ortağı olmak istiyoruz”.

Print Friendly, PDF & Email