SDS Reklam A.Ş. verimli bir fuar geçirdi

Can Yalçın: “Crown Truss, Snapper ve Plastech, kendi ürettiğimiz ve 63 ülkeye ihrac edilen ürünlerimizdir. Bu ürünlerin yeni tasarımlarını ve yenilenen ürünler sergilendi, bizzat ilgili kişilerce ziyaretçilere kullanım şekilleri, kullanım alanları, ürünlerin nitelikleri vb gibi konularda direk bilgilendirme ve sunumları yapıldı, çok faydalı oldu”

SDS Reklam A.Ş. SIGN İstanbul Fuarı’nda yeni çözümlerini, müşterileri, çözüm ortakları ve bayileriyle paylaştı. Yurt içi ve yurt dışından çok sayıda misafiri standında ağırlayan SDS Reklam A.Ş., fuardan memnun olarak ayrıldı. Fuarla ilgili sorularımızı SDS Reklam A.Ş. Pazarlama İletişim Direktörü Can Yalçın yanıtladı.

DSCF7678SIGN İstanbul Fuarı’na katıldınız. Hangi beklenti ve hedefler doğrultusunda fuara katıldınız. Bu noktada hedeflerinize ulaştığınızı söyleyebilir misiniz?

Can Yalçın: Bizim için fuara katılmanın amacı, satış kaygısı değil, tüm Türkiye genelindeki müşterilerimiz, çözüm ortaklarımız ve bayilerimizle bir araya gelmek, 2016 yılının detaylı analizini, 2017 yılının işbirliği ve stratejilerimizi geliştirmek ve pekiştirmektir aslında. Bu doğrultuda hedeflerimize ulaştık diyebiliriz, yüzlerce dostumuzu arkadaşımızı ve misafirimizi standlarımızda konuk ettik.

Yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi bazında baktığınızda nasıl bir fuar oldu? Beklediğiniz müşteri ve ziyaretçi kitlesine ulaştınız mı? Ağırlıklı olarak yurt içinde hangi illerden, yurt dışından hangi ülkelerden ziyaretçi ağırladınız?

Can Yalçın: İlk gün düşük ziyaretçi sayısına rağmen sonraki günler oldukça yoğun bir ziyaretçi akını olduğunu gördük, Anadolu şehirlerinden ilgi önceki yıllara göre daha fazla idi doğrusu. Yurt dışından gelen ziyaretçiler daha çok Ortadoğu ülkelerinden İran, Lübnan, Irak, buna ilave Balkanlardan misafirler ile görüşmelerimiz oldu, ancak yabancı ziyaretçi sayısı çok fazla değil idi doğrusu.

Fuar süresince hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ziyaretçilerin ilgisini çeken hangi ürünleriniz oldu?

Can Yalçın: Crown Truss, Snapper ve Plastech, kendi ürettiğimiz ve 63 ülkeye ihrac edilen ürünlerimizdir, bu ürünlerin yeni tasarımlarını ve yenilenen ürünler sergilendi, bizzat ilgili kişilerce ziyaretçilere kullanım şekilleri, kullanım alanları, ürünlerin nitelikleri vb gibi konularda direk bilgilendirme ve sunumları yapıldı, çok ta faydalı oldu.

Endüstriyel reklam sektöründeki ilgi ve talebin her geçen gün arttığını bu fuarda bir kez daha gördük. Sektörün geleceğine dair görüşleriniz nelerdir?

Can Yalçın: Malum, ülkemizin içinden geçtiği mevcut süreç sektörün biraz defansa çekildiğini gözlemledik diyebiliriz, fuarında amacı bu zaten, bu gibi süreçlerde defans değil, hücum olması gerektiğini ifade etmeye çalışmak oldu.

DSCF7604Yaptığınız müşteri görüşmelerinde kullanıcı ve yatırımcıların bilinç düzeyinin daha fazla arttığını düşünüyor musunuz?

Can Yalçın: Elbette, bu fuarın katkısıdır, çünkü tüm müşterilerinizi aynı anda misafir edip karşılayacağınız başka bir mecra yok, o yüzden tüm bilgilendirmeleri bu fuarda sunuyor ve  aktarıyoruz. Fuar bir eğitim mecrası gibide düşünülebilir zaten, hem öğretiyorsunuz hem öğreniyorsunuz.

Genel olarak fuar katılımınızın karşılığını aldığınızı veya alacağınızı düşünüyor musunuz? Buna ilave olarak gelecek yılda fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Can Yalçın: Elbette, fuardan arzu ettiğimiz başarıyı alıyoruz. Bu yüzden her yıl olduğu gibi önümüzdeki yıl da katılmaya devam edeceğiz.

Fuar vesilesiyle sektöre ve fuara organizasyonuna vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Can Yalçın: SIGN İstanbul Fuarı zaten sektöre kendisini kanıtlamış bir fuar ve oldukça memnunuz ancak çeşitli sebeplerle son yıllarda sürekli değişen fuar tarihinin artık sabitlenmesi gerekmektedir, ilgililere duyurmak istiyorum. 2017 yılının tüm sektöre başarı getirmesini temenni ediyoruz.

Print Friendly, PDF & Email