SwissQprint 2 Yeni modeliyle beğeni topladı  

Türkiye distribütörlüğünü Pigment Reklam Ürünleri’nin yaptığı SwissQprint FESPA Fuarı’nda 2 yeni modelini ziyaretçilerle buluşturdu.

Son dönemlerde tüm dünyada yaygınlaşan UV teknolojisini geçmişten gelen tecrübeleri ile Türkiye pazarına iyi şekilde anlatmaya ve hem reklamcılık hem de endüstriyel alanlar da kullanımını yaygınlaştırmaya çalışan Pigment Reklam Ürünleri, geçtiğimiz ay FESPA Münih Fuarı’nda yeni gelişmeleri takip etti. Türkiye pazarında temsil ettiği markaların standında Türkiye’den gelen misafirlerini ağırladı. Fuarın ardından Pigment Reklam Ürünleri’nden Serkan Çağlıyan sorularımızı yanıtladı.

Pigment Reklam Ürünleri olarak FESPA Münih 2014 Fuarı’nı takip ettiniz. Öncelikle fuarla ilgili genel bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Fuar nasıl geçti? Beklentileri karşılayan bir fuar oldu mu?

Serkan Çağlıyan: Bizim açımızdan fuar gayet başarılı geçti. Hem kendi çalıştığımız firmaların hem de rakiplerimizin yenilik adına neler yaptığını görme fırsatına sahip olduk. Geçen seneki Londra düzenlenen Fespa Fuarı’na göre çok büyük bir ilginin olduğunu gördük. Fuarda SwissQprint olarak Nyala 2 modelinin lansmanını yaptık. Bu yeni modeller hem daha hızlı hem de daha ekonomik olarak lanse edildi. Fuarda beklentilerimiz açısından olumlu sonuçları oldu. Yeni makinemizi bekleyen müşterilerimiz fuarda standımızda makinemizi görerek yeni yatırımlarına yön vermeden önce yenilikleri görme fırsatını bulmuş oldular. 

Fuar süresince temsilciliğini yürüttüğünüz markalar hangi çözümlerini sergiledi? Sergilenen ürünler içinde hangileri daha çok ziyaretçilerin ilgisini çekti?

Serkan Çağlıyan: Fuar süresinde SwissQ firması Nyala 2 modelinin tanıtımı ile büyük bir dikkat çekti. Yüksek kalitede yüksek baskı hızları ile tanıtımı yapılan yeni modelde 9 renk seçeneği ve White (beyaz) baskıda 60 m2 baskı hızlarının tanıtımını yapıldı. Ayrıca T-İnk ile cam yüzeylere Primersiz baskı yapabilme, Metal yüzeylerdeki kazınma sorunlarını ortadan kaldıran mürekkebimiz aynı zamanda Termoform olabilme özelliği ile de yeniliklerimiz arasındadır. Bu sene EDP ödülüne layık görülen Şeffaf Pleksi üzerine 3D Effect’li baskı yapabilme özelliğini bu fuar ile tanıtmış olduk. Bu tanıtımı yapılan tüm yenilikler alıcılar tarafından büyük bir ilgi ile karşılandı.

Pigment Reklam Ürünleri neden farklıdır? Kullanıcı veya yatırımcı neden sizi ve ürünlerinizi tercih etmeli?

Serkan Çağlıyan: Firmamız teknik servis kökenli bir firmadır. Daha önceden çalıştığımız birçok firma bizim verdiğimiz hizmetin kalitesini ve sorunlara olan yaklaşımımızı çok iyi bilirler. Biz müşterilerimizi birer ortak olarak görür ve onların sorunlarını ortak sorun olarak algılar, çözüm üretmek için de var olan tüm gücümüzle bu sorunlara odaklanarak hizmetlerimize devam ederiz. Sattığımız tüm ürünlerde teknik destek ve sonuç odaklı çözümler getiririz.

Pigment Reklam Ürünleri Türkiye pazarında hangi konumda? Son dönem içinde hangi segmentteki ürünleriniz daha yoğun bir şekilde talep görüyor?

Serkan Çağlıyan: Pigment Reklam son dönemlerde tüm dünyada yaygınlaşan UV teknolojisini geçmişten gelen tecrübeleri ile Türkiye pazarına iyi şekilde anlatmaya ve hem reklamcılık alanların hem de endüstriyel alanlar da kullanımını yaymaya çalışmaktadır. UV teknolojisinde piyasada lider konumda sayılırız. Temsil ettiğimiz markalar bu segmentteki birçok üründen daha yüksek kaliteye sahip ürünlerdir. Endüstriyel çözümler konusunda da birçok yenilikler sunuyoruz.

2014 yılının ilk 6 aylık dilimini tamamladık. Firmanız açısından ilk 6 ay nasıl geçti? İkinci 6 aydan beklentileriniz neler olacak?

Serkan Çağlıyan: Firmamızın 6 aylık periyodu gayet iyi geçti. Yeni yatırımlar ve anlaşmalara imza attık. Portföyümüze birçok Avrupa markasını ekledik. Bu sektörde bildiğimiz doğrular çerçevesinde emin adımlarla ilerliyoruz.

Endüstriyel reklam sektörünün Türkiye’deki gelişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Serkan Çağlıyan: Hızla bu yöne doğru kayışın olduğunun farkındayız. Artık firmalar normal ürünlerden ziyade daha endüstriyel çözümler istiyor. Bizim firmamızın da bu sene yaptığı tüm yatırımlar bu yönde oldu. Biz gelişime hazırız ve bu alanı domine etmek istiyoruz.

Dijital baskının birçok sektöre hizmet sunabilen bir yapıya büründüğünü görmekteyiz. Bu konuda sizin düşünceleriniz nelerdir?

Serkan Çağlıyan: Dijital sektörün sizin hayal gücünüze bağlı olarak yapamayacağı çalışamayacağı neredeyse hiçbir sektör bulunmamaktadır. Sadece doğru argümanları doğru analizleri ve sonuca nasıl ulaşılabileceğinin formülünü müşterilerimize sunmanız yeterlidir. Bizde bunu gerçekleştirerek satışlarımızı gerçekleştiriyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Serkan Çağlıyan: Dijital pazarın UV segmentinin Türkiye’de çok başındayız. UV’ye olan algıların hepsi yavaş yavaş değişmeye başlıyor. Geçtiğimiz dönemlerde solvente olan talep nasıl geliştiyse UV’ye olan talep de aynı duruma gelecektir. Önemli olan bu pazarda söz sahibi olabilmektir. Biz anlaşmalarını yaptığımız markalar ile bu pazardaki ilk 3 firmadan biriyiz. Daha da ileriye gitmek gerekirse ilk 2’yi oluşturuyoruz.

Print Friendly, PDF & Email