Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım: Büyüme trendi sürecek

Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım, endüstriyel reklam sektörünün 2020 yılında çıkış ivmesinin süreceğini söyledi.

Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım, endüstriyel reklam sektörünün 2020 yılında çıkış ivmesinin süreceğini söyledi. Katıldıkları Fespa Eurasia fuarı sonrasında sorularımızı yanıtlayan Muharrem Yıldırım, Eylül ayı ile birlikte yakalanan çıkış trendinin 2020 yılında da artarak devam edeceğini ifade etti.

Fuara ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Muharrem Yıldırım: Bu sene 6’ncısı gerçekleştirilen fuar öncesinde ARED satış komitesi tarafından yoğun bir çaba gösterildi. Sektörümüzle ilgili yılda iki fuar düzenleniyor. Bizler Yazım Reklam olarak sektöre destek olmak amacıyla iki fuara da katılım göstermekteyiz. Yazım Reklam olarak ülkemizde yapılan fuarlara çok önem vermekteyiz. Her şeyden önce hedefimiz her sene yapılan bu fuarlara iştirak etmek ve bu organizasyonlar sayesinde gerek kontak halinde olduğumuz müşteri kitlemizle gerekse daha önce bir araya gelme fırsat bulamadığımız sektör arkadaşlarımızla bir araya gelmektir. Meslektaşlarımızla yaptığımız sohbetlerde iki fuarın sektörümüz için fazla olduğu yönündedir. Şu anda böyle bir süreç yaşanıyor. Bunun çözümü noktasında herkesin bir araya gelip bir çözüm bulması gerektiğini düşünüyorum.

Standınıza gelen ziyaretçilerle hangi ürünlerinizi tanıttınız? Ürün portföyünüz hakkında bilgi verir misiniz?

Muharrem Yıldırım: Standımızı ziyaret eden ziyaretçilere hali hazırda ithalatını yaptığımız LED, Trafo, Kumlama, Vinil, One Way Vision gibi ürünlerin yanı sıra fabrikalarla çalıştığımız pleksi, dekota, kompozit ve folyo gibi ürünleri tanıttık. Amacımız kendi ithalatını yıllardır yaptığımız ve kalitesiyle ön plana çıkan ürünlerle fabrikadan tedarik ettiğimiz ürünleri harmanlayıp; müşteriye en iyi hizmeti sunmaya çalışmaktır.

Fuar süresince hangi ürünlerinize yoğunlaşacaksınız? Yenilik noktasındaki ürünleriniz ne olacak?

Muharrem Yıldırım: Fuar süresince önceliğimiz tabi ki kendi ithalatını yaptığımız ve her geçen gün kalitesiyle daha da öne çıkan ürünlerimizi ziyaretçilere sunmak ve onlara daha iyi hizmet etmek noktasında çalışmaktadır. Sektörümüz yeniliklere açık bir sektördür. Bizde ithal ettiğimiz ürünlerimizde daha yenilikçi ve ileri adımları atabilme adına elimizden geleni yapmaktayız.

2019 yılının son çeyreğine girdiğimiz şu günlerde, endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görünüyorsunuz?

Muharrem Yıldırım: Endüstriyel reklam sektörü ilk olarak tabela uygulamaları ile başlamıştır. Günümüzde çok daha gelişerek sektöre renk katmış ve tasarımcılar, grafikerler baskı atölyeleri, montaj elemanları gibi grupları tek bir çatı altında toplamıştır. Her geçen günde üzerine katarak; sektör endüstriyelleşmeye doğru hızla gitmekte ve artık anahtar teslim projeler yapılmaktadır.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Muharrem Yıldırım: Her zaman olduğu gibi söyleyeceğim şey sektörümüzün kıymetini bilelim ve yeni projeler üretmekten hiçbir zaman kaçınmayalım. 2020 yılının hem ülkemiz hem de sektörümüz için kazançlı bir yıl olmasını temenni ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email