Yazım Reklam sektörle buluştu

Fatih Yıldırım: “Fuar süresince özellikle yurt dışındaki müşteri bazında güzel temaslarımız oldu. İnşallah hedefimiz bu temas ve görüşmelerin ticari hareketliliğe yansıyarak firmamıza kazanç getirmesidir”

Yazım Reklam, 6-9 Aralık 2018 tarihleri arasında Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı. Fuarda, ithalatı gerçekleştirdiği LED ve trafolar, vinil, kumlama ve diğer tüm reklam malzemelerinin tanıtımını yapan Yazım Reklam ilgiden memnun olarak ayrıldı. Fuarla ilgili olarak Yazım Reklam’dan Fatih Yıldırım sorularımızı yanıtladı.

Yazım Reklam olarak Fespa Eurasia Fuarı’na katıldınız. Fuara hangi beklenti ve hedeflerle katıldınız? Fuar süresince belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

Fatih Yıldırım: Zaten amacımız her yıl tekrarlanan  fuarlara iştirak ederek, sektördeki meslektaşlarımızla bütünleşmek ve sektörün geleceğiyle ilgili görüş alışverişinde bulunmaktır. Fuardaki beklentilerimize gelince tabiki sektördeki meslektaşlarımızla görüş alışverişinde bulunmak olduğu gibi portföyümüze yeni müşterilerde eklemekti. Fuar süresince özellikle yurt dışındaki müşteri bazında güzel temaslarımız oldu. İnşallah hedefimiz bu temas ve görüşmelerin ticari hareketliliğe yansıyarak firmamıza kazanç getirmesidir.

Hangi ürün gruplarınızla fuarda yer aldınız? Bununla birlikte ziyaretçilerin ilgisinin olduğu ürünler hangileri oldu?

Fatih Yıldırım: Her yıl olduğu gibi bu fuarda da ithal ettiğimiz ürünler olan led ve trafolar, vinil, kumlama ve diğer tüm reklam malzemeleri ile fuarda boy gösterdik. Müşterilerimiz başta ithal ettiğimiz ürünler olmak üzere diğer ürün gruplarına da ilgi gösterdi.

Fuara ve standınıza gelen ziyaretçi sayısı ile ilgili neler söylemek istersiniz? Yerli ve yabancı noktasında dağılım nasıldı?

Fatih Yıldırım: Standımızı yerli ve yabancı olmak üzere çeşitli  müşterilerimiz ziyaret etti. Yurt dışı ziyaretçi katılımından da oldukça memnun kaldık.

Standınızı ziyaret eden müşterilerle yatırım noktasında ciddi temaslarınız oldu mu? Genel anlamda içinde bulunduğumuz piyasa koşulları çerçevesinde satışa yönelik bağlantılarınız hangi düzeyde gerçekleşti?

Fatih Yıldırım: İçinde bulunduğumuz piyasa koşulları malum olmakla beraber yurt dışı müşterilerimizle fuar sonrası temaslarımız olmuştur.

Daha stabil hale gelen döviz kurları sektöre bir hareketlilik getirdi mi?

Fatih Yıldırım: Zaten dövizdeki en büyük sıkıntı dövizin oynak olarak seyretmesidir. Banka faiz oranlarının da düşmesiyle stabil hale gelecek döviz sektörü hareketlendirecektir.

Yazım Reklam olarak fuarlara bakışınız nasıl? Fuarların performanslarından memnun musunuz?

Fatih Yıldırım: Yazım reklam olarak tabiki fuarlara sonuna kadar destek veriyoruz. Yalnız her yıl tek bir fuar yapılmasından yanayız. İki fuarın özelliklede arasının yakın olması ciddi sorunlara yol açıyor.

2018 yılına ait kısa bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Ardından 2019 ile ilgili beklentilerinizi okuyucularımızla paylaşır mısınız? Nasıl bir yıl öngörüyorsunuz?

Fatih Yıldırım: 2018 yılını Yazım Reklam olarak iyi geçirdik diyebiliriz. 2019 yılının da tüm reklam camiasına hayırlı bir yıl olmasını dilerim.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Fatih Yıldırım: Reklam olarak iyi bir sektörde olduğumuzu düşünüyorum. O yüzden sektörümüzün kıymetini bilmeli ve  her  yıl sektöre yenilikler katarak yolumuza emin adımlarla devam etmeliyiz.

Print Friendly, PDF & Email