212 Açıkhava Reklam & Makina Fespa Avrasya’da farkını ortaya koydu

1Fespa Avrasya Fuarı’ndan memnun ayrılan 212 Açıkhava Reklam & Makina, 2015 yılında daha aktif bir pazarlama politikası izleyecek. 

Çok farklı ve dikkat çekici bir stand tasarımıyla Fespa Avrasya Fuarı’na katılan 212 Açıkhava Reklam & Makina, fuardan memnun ayrıldı. Fuarın ardından Mustafa Karataştan sorularımızı yanıtladı. 

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Fespa Avrasya, 212 Açıkhava Reklam & Makina olarak ilk fuar deneyimimizdi. İlk gününden kapanışına kadar çok yoğun bir tempoyla geçirdik. Çok sayıda ziyaretçi standımıza gelerek bilgi aldı ve sonucunda olumlu görüşmelerle anlaşmalar gerçekleştirdik. Sektöre farklı bir giriş yapmayı planlıyorduk ve farkımızı, hem stand tasarımımızla hem de fuarda sergilediğimiz ürünlerimizle ortaya koyduk. Yoğun bir şekilde reklam ve tanıtımlar gerçekleştiriyoruz. Bu nedenle Fespa Avrasya Fuarı’na katılarak firmamızı ve çözümlerimizi sektöre yakından tanıtmayı amaçladık. Sonuç itibariyle Fespa Avrasya Fuarı bizim açımızdan başarılı ve sonuçları itibariyle memnuniyet verici bir şekilde sonuçlandı.

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Fuar süresince standımızda 7 farklı makine sergiledik. DIP markasına ait 182 cm’lik tekstil transfer makinesi, Maxcan UV modellerinden 60×90 ve 100×150 ebatlarında iki makine, Mootooh markasının eko solvent, UV ruloya baskı makinesi, bayrak baskı makinesi ve 3D printer sergilendi. Genel olarak ilgi müşterinin hedefi doğrultusunda değişim göstermektedir. Önemli ürünlerimizden biri olan ve geleceğin teknolojisi olarak görülen 3D yazıcıya ilgi yoğundu. Bu makineye ait demo yapma fırsatımız da oldu. Makina satışının ardından, önemli olan teknik servis sürecidir. Bu konuya ciddi önem vermekteyiz. Servis hizmetini algılama ve sorgulama yeteneği yüksek, alternatif çözümler üreten, yenilikleri kendi birikimiyle harmanlayıp  sizlere sunan gelişkin bir kadroyla yapıyoruz.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Ziyaretçi sayımız bizi memnun edecek kadar iyiydi. Yurt içi ve yurt dışından görüştüğümüz müşterilerimizi standımızda ağırladık. Ayrıca sizlerin aracılığıyla standımıza gelen tüm misafirlere de teşekkür ederiz. Genel olarak baktığımızda standımıza ilk iki gün gelen yabancı ziyaretçi sayısı %70 oranlarındaydı. Son iki günde ise yurt içi ziyaretçi sayısı %70 civarında gerçekleşti. Fuar süresince standımızda 8 kişilik bir ekiple hizmet verdik. İran, Tunus, Ürdün, Fas, Afganistan, İtalya, Bulgaristan, Arnavutluk, Makedonya, İspanya gibi farklı ülkelerden ziyaretçiler standımızı ziyaret etti. 

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

212 Açıkhava Reklam & Makina yeni bir firma olmasına rağmen, sunduğu farklı çözümlerle, profesyonel ekibi ve farklı müşteri politikasıyla, hedefimizden daha da ilerde. Açıkçası hayata geçirmeyi planladığımız çok projemiz sırada bekliyor. Heyecanlıyız, 2015 yılı bizim için yeniliklerle dolu olacak.

Print Friendly, PDF & Email