212 Açık Hava Reklam ve Makine’dan 2 Yeni Distribütörlük Daha

212 Açık Hava Reklam ve Makine uzun bir dönem araştırma ve testlerini yaptığı 4 farklı markanın Türkiye distribütörlüğünü üstlendi.

212 Açık Hava Reklam ve Makine, DPES ve Sign China fuarlarında bünyesine kattığı Mootooh ve Mingyang firmalarının ardından İtalya’dan Tek-Ind ve Plotterfilms markalarının da Türkiye distribütörlüğünü üstlendi. Kısa sürede konusunda uzman 4 markanın Türkiye temsilciliğini üstlenen firmanın yaptığı çalışmalar hakkında Mustafa Karataştan ve Tunç Susup sorularımızı yanıtladı.

Yeni anlaşmaların hayırlı olmasını temenni ederim. 212 Açık Hava Reklam ve Makine olarak Çin’deki DPES Fuar’nda gerçekleştirdiğiniz iki distribütörlük anlaşmanızın hemen ardından İtalya’dan iki yeni temsilcilik daha üstlendiniz. Bu markalar hakkında biraz bilgi verir misiniz?

Mustafa Karataştan: Son dönemde oldukça yoğun bir tempoda çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Bu çerçevede Çin’de düzenlenen DPES ve Sign China fuarlarını takip ettik. Bu fuarda Mootooh ve Mingyang firmalarının Türkiye distribütörlüğünü üstlendik. Daha sonra İtalya’ya bir seyahatimiz oldu. Burada da Türkiye Tek-Ind ve Plotterfilms markalarının temsilciliğini üstlendik. Böylece kısa bir süre içinde 4 yeni markayla distribütörlük anlaşması yaptık.

Son olarak distribütörlüğünü üstlendiğiniz iki marka hakkında bilgi verir misiniz? Bu firmaların hangi çözümlerini sunacaksınız?

Tunç Susup: Makine grubuna yönelik yaptığımız anlaşma Tek-Ind firması ile yapılmıştır. Tek-Ind, serigrafi kökenli bir firmadır. Daha sonra ahtapot ve onun üzerine dijitali ekleyen bir firmadır. Bu makine iki farklı müşteriyi tek müşteri haline getirebilecek bir makinedir. Serigrafi ile çalışan müşterilerimiz bunu dijitale çevirmek istedikleri zaman bu işi başka bir yere gönderiyorlar. Bu makine serigrafi ahtapotlarının üzerine eklenebilecek dijital bir makinedir. Bu makine sayesinde hem hız hem de ölçü konusunda yeni bir avantaj sunuyoruz. Örneğin XXL ebadının dışında 100 cm x 100 cm ebadında baskı yapabilecek bir makineyi getirmiş olduk. Bu makine sayesinde hem bitmiş ürüne hem de bitmemiş ürüne baskı yapabilirsiniz. Tabla baskısında yüksek ölçü seçeneğiyle ciddi bir avantaj sunmaktadır. 60×60 cm’den başlayıp 100×100 cm ölçüye kadar baskıyı tek parça şeklinde yapabilmektedir. Makinenin bir diğer özelliği de tekstil grubundaki malzemelerin tamamına baskı yapabilmesidir. Bunun yanında Türkiye’deki her hangi bir ahtapot makinesinin üzerine dijital uygulama imkanı sunmaktadır. Yani serigrafide 4,5,6 renk çalışan bir makinenin üzerine dijital baskıyı ekleyebiliyorsunuz.

Ayrıca Tek-Ind firmasının kısa bir süre sonra piyasaya sunacağı flatbed 120×120 cm ebatlı tablalı, beyaz baskı yapabilen tekstil pigment baskı makinesi olacak. Bu makineyi de dünya ile eş zamanlı olarak Türkiye pazarına sunmayı planlıyoruz.

Yine İtalya’nın önemli markalarından Plotterfilms isimli marka ile anlaşmamızı gerçekleştirdik. Bu firma termo transfer malzemelerinin üretimini yapmaktadır. Bu grup, sektörümüzde çok hızlı ilerleyen ve talep gören malzemelerdir. Yaklaşık 6 aylık bir deneme sürecimiz oldu. Spor kıyafete baskı, spor ürünlere baskı, koyu renk ürünlere baskı, transparan baskı gibi termo transfer ihtiyacının tamamını karşılayan bir firmadır. Yaklaşık 85 farklı ürün portföyüne sahip. Buna ilave olarak fabrika istenilen ölçüde üretim yapabilmektedir. Kısa sürede piyasada çok iyi noktalara geleceğini düşünüyoruz.

212 Açıkhava Reklam firmasında yenilikler sürecek mi?

Mustafa Karataştan: Hizmetlerimizi daha iyi noktalara getirmek için yatırımlarımız devam edecek. Her zaman vadeli hedefler belirledik. Temaslarını sürdürdüğümüz bazı görüşmeler var. Bunlar neticelendiğinde yine sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyarız. Şu an distribütörü olduğumuz markaların yanı sıra açıkhava reklamcılığına levha grubundan, baskı grubuna kadar çok geniş bir yelpazede sektöre çözüm sunmaktayız. 2014 yılının 6. Ayında 3000 metrekareden oluşan yeni bir tesise geçmeyi planlıyoruz.

Önümüzdeki döneme ilişkin planlarınız nelerdir?

Tunç Susup: 212 Açık Hava Reklam ve Makine olarak bir ürünü öncelikle bizim öğrenmemiz, kullanmamız ve test etmemiz gerekir. Bugüne kadar distribütörlüğünü üstlendiğimiz markalarla uzun süredir temas halindeydik. Tüm testlerimizi yaptıktan sonra anlaşma masasına oturduk. En büyük avantajımız teknik servis kökenli olmamızdır. Teknik konuları çok iyi bildiğimiz için müşterinin ne istediğini ve hangi ürünlerde problem yaşadığını çok iyi bilmekteyiz. Şu an için 4 markayla hizmetlerimizi sürdürmekteyiz. Konularında en iyi firmalarla çalışmaktayız. Sektör çok hızlı bir şekilde ilerliyor. Bu hızlı büyümeye ayak uydurmak için çaba gösteriyoruz. Yurt içi ve yurt dışındaki gelişmeleri çok dikkatli ve titiz bir şekilde takip ediyoruz. Bu da bizi başarıya götürüyor.

Print Friendly, PDF & Email