Assacoat İç Mekan ve Dış Mekan Ürünlerini Sergiledi

Seyfi Kepenek: “Assacoat, piyasada daha çok iç mekan ürünleri ile bilinen bir markaydı. Artık dış mekan ürünleri de ürün gamına eklediğimiz için bu ürünler ziyaretçilerin oldukça ilgisini çekiyor. Özellikle dış mekan ürünlerimizi görmek için gelen ziyaretçilerle karşılaşmış olmaktan da oldukça memnun kaldık”

Assacoat, 28 Kasım 1 Aralık 2013 tarihleri arasında düzenlenen Sign İstanbul 2013 Fuarı’na katıldı. Türkiye’nin dört bir yanından ve yurt dışından gelen ziyaretçileri ağırlayan firma, fuar süresince iç mekan ve dış mekan baskı folyoları, sanatsal çalışmalar için üretilen kanvas ve fotoğraf kağıtlarını sergiledi. Ayrıca yeni Transparan folyo ürünü de ilk defa Sign İstanbul Fuarı’nda tanıtıldı. Fuarın ardından Assacoat Satış Müdürü Seyfi Kepenek sorularımızı yanıtladı.

Bu yıl 15’ncisi gerçekleştirilen Sign İstanbul 2013 Fuarı genel olarak nasıl geçti?

Sign İstanbul Fuarı bu yılda her zamanki gibi oldukça yoğun geçti. Standımız özellikle Anadolu’dan ve yurtdışından gelen ziyaretçilerin akınına uğradı. Bu da bizi oldukça memnun etti diyebilirim.

Firma olarak fuardan beklentiniz neydi? Belirlediğiniz beklentileri karşıladı mı?

Assacoat olarak fuarlardan beklentimiz. Öncelikle marka bilinirlik oranımızı artırmak, ikinci olarak bayilerimize onların yanında olduğumuzu göstermek ve son olarak da yeni bayilik ve distribütörlük anlaşmaları yapmak olarak özetleyebilirim. Bu bağlamda yeni bayilikler verdiğimizi, yurtdışı satışlar gerçekleştirdiğimizi belirtmek isterim. Dolayısıyla Assacoat olarak fuardan beklentilerimizi karşılamış olarak ayrılıyoruz.

Fuar süresince hangi çözümlerinizi sergilediniz?

Fuar süresince iç mekan ve dış mekan baskı folyolarımızı, sanatsal çalışmalar için ürettiğimiz kanvası ve fotoğraf kağıtlarımızı sergiledik. Fespa fuarına tanıtımı yetişmeyen fakat bu yıl sonu çıkartacağımızı söylediğimiz Transparan folyo ürünümüzü de bu fuara yetiştirdik ve ilk defa sergileme imkanı bulduk.

Özellikle ziyaretçilerin ilgisini çeken ürünleriniz oldu mu?

Assacoat, piyasa da daha çok iç mekan ürünleri ile bilinen bir markaydı. Artık dış mekan ürünleri de ürün gamına eklediğimiz için bu ürünler ziyaretçilerin oldukça ilgisini çekiyor. Özellikle dış mekan ürünlerimizi görmek için gelen ziyaretçilerle karşılaşmış olmaktan da oldukça memnun kaldık.

Yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçilerin ilgisi sizin için yeterli miydi?

Bu sorunuza kesinlikle evet diyebilirim.

Fuarın daha verimli olabilmesi için öneri ve tavsiyeleriniz nelerdir?

Naçizane olarak fuar yerleşim planının firmaların ürettikleri veya sattıkları ürünlere göre şekillendirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu hem ziyaretçilerin fuarı daha verimli gezmelerini hem de firmaların daha ilgili ziyaretçilerle görüşmesini sağlar.

2013 yılını tamamlıyoruz. 2013 yılına ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Bu yıl bizim açımızdan oldukça verimli geçti. Birçok yeni atılımlar gerçekleştirdik. Üretim hattımızda geliştirmeler yaptık. Aylık üretim miktarımızı ciddi oranda artırdık. Ürün gamına yeni ürünler ekledik. Hem üretim hattında çalışan personel sayımızı hem de satış ekibimizi artırdık. Bayi sayımızı iki katına çıkardık. Ciddi yatırımlar yaptık, tüm bunları bu yıl içerisinde gerçekleştirdik. Bizim için 2014 bu yatırımların meyvelerini alacağımız yıl olacak.

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Derginiz vasıtasıyla ürünlerimizin satışını gerçekleştiren bayilerimize ve ürünlerimizi kullanan firmalara teşekkürlerimi iletiyorum.

Dijital Tabela Teknik Dergisi 10. Yılını kutladı. Bu noktada dergimizin bugüne kadar yapmış olduğu çalışmaları ve bundan sonrasına yönelik öneri ve tavsiyelerinizi bizimle paylaşır mısınız?

10 yıldır sektörümüze hizmet veren derginizi kutluyor ve daha nice yıllar bu misyonunuzun devamını diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email