Ataline, Dijital Baskı Teknolojilerinde Büyümeye Devam Ediyor

2013 yılında çok iyi bir satış grafiği yakalamayı hedeflediği Phaeton 3286 modelini sektörün hizmetine sundu.

Ataline, dijital baskı teknolojilerindeki ürün yelpazesini genişletmeye devam ediyor. Universal firmasının üretmiş olduğu Phaeton markasının Seiko kafa dijital baskı makinelerin Türkiye Genel Distribütörlüğünü yürüten Ataline, yine Phaeton markasının pazara sunduğu 3286 modelini sektörün hizmetine sundu.
Ataline firmasındaki yenilikleri öğrenmek için firma sahibi Atalay Keşkekler ile bir söyleşi gerçekleştirdik.

Ataline firmasının sektöre sunduğu çözümler hakkında bilgi verir misiniz? Bunun yanında yeni ürünlerinizden bahseder misiniz?
Atalay Keşkekler: Ataline, Universal firmasının üretmiş olduğu Phaeton markası ile Seiko dijital baskı makinelerinin satışını yapmaktadır. Seiko’da 35 pikolitre, 4 ve 6 renk modellerimiz bulunmaktadır. Bunun yanında Phaeton markasına ait 3286 ismi ile yeni bir modeli piyasaya çıktı. Kafa sistemi GS508 diye tabir edilen 12 pikolitrelik kafa sistemine uyarlandı. Bu modelden oldukça umutluyuz. 2013 yılında çok iyi bir satış grafiği yakalayacağımızı düşünüyorum. Yeni modelde, fotoğraf kalitesinde saatte 70 metrekare civarında çok kaliteli baskılar elde edilmekte. Yine 2012 yılında satışına başladığımız Universal firmasının Galaxy DX5 kafa sistemine sahip 180, 210, 250 ebatlı makinelerin satışını sürdürmekteyiz. Yüksek baskı kalitesine sahip bu modellerde, 1440 dpi ve 2 mm kadar yazı yazılabilmektedir. Örneğin, 2 kafalı bir modelde, saatte yaklaşık 35 metrekare baskı elde edilmektedir.

Dijital baskı dışında satışını yaptığınız ürünler nelerdir?
Uzakdoğu’dan getirdiğimiz Tigertec markalı CNC Router Makineleri, JQ markalı Lazerler, Kesici Plotterları sektörün hizmetine sunmaktayız. Boya grubunda ise Seiko markasının orijinal boyaları ve Epson DX5 Eco solvent boyalarının satışını yapmaktayız.

Takip ettiğimiz kadarıyla Ataline firması, 2 yıldır Sign Fuarı’na katılmıyor. Fuara katılmama sebebinizi öğrenebilir miyiz? Yeni ürünlerinizin tanıtımını ve duyurusunu nasıl yapıyorsunuz?
Ataline olarak 2 yıldır Sign Fuarı’na katılmıyoruz. Daha önceden katıldığımız fuara, organizasyon şirketinin farklı tutumu sebebiyle katılmama kararı aldık. Metrekare fiyat bedellerini yüksek buluyoruz. Fuara katılmak yerine Dijital Tabela Teknik Dergisi’nde yer alan reklamlarımızla kampanyalarımızı duyurmaktayız. Geçtiğimiz yıl yaptığımız fuar kampanyasında 20’nin üzerinde makine satışı gerçekleştirdik. Bu yılda, aynı strateji ile yolumuza devam ediyoruz.

2013 yılından beklentileriniz nelerdir?
Üretici firmalar, sektöre yeni teknolojiler sunmaya devam ediyor. Ancak, artan yatırımların ardından piyasada ödeme sıkıntıları oluşmaya başladı. Bunun yanında hükümetin uygulamaya koyduğu Yeni Türk Ticaret Kanunu’nda, birçok firma için sıkıntı oluşturdu. Türkiye’nin çevre ülkelerle yaşadığı sorunlar piyasaları oldukça tedirgi etti. Sektörümüz açısından 2013 yılından umutluyuz. Sektörde, her anlamda etik kurallara uyan, sektörü ileriye taşıyan firmalara ihtiyacımız var. Konusunda, doğru ve dürüst çalışan firmaların büyüdüğünü görmekteyiz. Piyasaya zarar veren firmaların ticari hayatları uzun sürmeyecektir. 2013 yılının tüm sektörümüze hayırlı olmasını dilerim. Ataline olarak İlkemiz, yalnızca “Satış” yapmak değil, satış öncesi ve satış sonrası tüm ihtiyaçlara yanıt vererek “Doğru Çözümler” üretmektir.

Fuarda müşterilere yönelik ne tür kampanyalarınız olacak?
2013 yılına yatırım gerçekleştirecek tüm reklamcı dost ve müşterilerimize yatırımlarında firmamızın katkısı olması amacı ile fuar boyunca firmalardan aldıkları fiyat tekliflerini Ataline firmasına sundukları anda tüm müşterilerimize %10‘dan başlayan ve %20’lere varan indirimler yapılacaktır. Böylelikle bu senede Ataline firması müşterilerinin her zaman yanında olduğunu bir kez daha kanıtlamış olmaktadır.

Print Friendly, PDF & Email