BLZ Reklam, alternatifli ürün çözümleriyle SIGN İstanbul’da Yerini Aldı

Reha Opak: “BLZ Reklam olarak 10 yılı aşkın süredir çalışmalarımızı güven odaklı çerçevede sürdürüyoruz. Hiçbir zaman müşterinin güvenini sarsmadan, doğru ve emin adımlarla ilerliyoruz”

HEXIS markasına ait ürün grubunun satış ve pazarlama faaliyetlerini yürüten BLZ Reklam, SIGN İstanbul 2023 Fuarı’nda katılıyor. Fuarda genişleyen ürün yelpazesini ziyaretçilerle buluşturmayı hedefleyen BLZ Reklam, fuar sayesinde müşteri portföyünü genişletmeyi hedefliyor. Fuarla ilgili olarak BLZ Reklam Yönetim Kurulu Başkanı Reha Opak, Dijital Teknik Dergisinin sorularını yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı’na sayılı günler kaldı. Bu yılda standınızda misafirlerinizle bir araya gelme fırsatı bulacaksınız. 2022 yılında gerçekleşen fuar oldukça başarılı geçmişti. Öncelikle bu seneki fuardan beklentileriniz neler olacak?

Reha Opak: 2022 yılı fuarı oldukça verimli geçmişti. Pandemi sonrasında herkes bir araya gelmeyi çok bekledi. Bu seneki fuarın aynı verimlilikle geçeceği kanatindeyim.

SIGN İstanbul Fuarı’ndaki standınızı ziyaret eden misafirler, hangi teknoloji ve ürünlerinizi bulacak?

Reha Opak: Firmamız bünyesinde ithalatını gerçekleştirdiğimiz birçok Açıkhava ürünleri çeşidi bulunmakta, bunları misafirlerimize tekrar anlatmaktan mutluluk duyacağız.

Ziyaretçilerin büyük bir bölümü fuarda yenilik arayışında oluyor. Sizin fuara özel sunacağınız yenilikler olacak mı?

Reha Opak: Geçen seneki fuarda ilk defa lansmanını gerçekleştirdiğimiz Hexis marka yapışkanlı ürün grubunu tanıtma fırsatımız olmuştu, bu seneki fuarda yine aynı markaya ait daha geniş ürün yelpazesi ile genişleyen ürün çeşitliliğimizi anlatma fırsatı bulacağız. Hexis, çok güçlü ve çeşitliliğe sahip olan bir dünya markasıdır. BLZ Reklam olarak Hexis markasının Monomerik 5 yıllık ve 7 yıllık olmak üzere plotter kesim folyosu serisi, polimerik serisi, Translucent serisi, ve Transfer bandı ürünlerinin satış ve pazarlama faaliyetlerini yürütmekteyiz.

Fuarda daha çok hangi sektörlerden ilgi bekliyorsunuz? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışı ziyaretlerine ilişkin beklentileriniz nasıl?

Reha Opak: Fuarda Açıkhava reklam sektörü başta olmak üzere değişik sektörlerden ilgi görüyoruz, yaptığımız ürün yatırımı neticesinde inşaat sektöründen ilgi beklentilerimiz var.

SIGN İstanbul Fuarı’nın sektör üzerindeki etkisi hakkında neler söylemek istesiniz? Fuarın sektör açısından öneminden bahseder misiniz?

Reha Opak: Fuarlar firmalar için önemli, bir çok müşterimizi aynı zamanda aynı yerde görme ve sohbet etme imkanı buluyoruz.

Döviz kurlarındaki artış piyasaları oldukça olumsuz etkiledi. İçinde bulunduğumuz endüstriyel reklam sektörüne ve firmanıza olan yansımaları hakkında neler söylemek istersiniz?

Reha Opak: Döviz kurlarındaki artış her sektörü olduğu gibi bizleri de etkilemekte, firmalar reklam yatırımları için bütçe planlamasında zorluklar yaşıyorlar, bu durumda talepler beklentilerimiz altına düşmekte, işlerimizin azalmasına sebebiyet vermektedir.

Daha stabil piyasa koşulları ile birlikte yatırım iştahı aratacaktır. Bunun oluşması için öngördüğünüz bir zaman dilimi var mı? SIGN İstanbul Fuarı bunun için bir başlangıç olabilir mi?

Reha Opak: Fuarlar her ne olursa olsun başarılı geçmektedir, firmaların fuar beklentileri önceden belli, herkesin fuara katılım amacı farklı görüşler bildirmektedir, umarım fuar sonrası güzel başlangıçlar olacaktır.

Fuar vesilesiyle endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Reha Opak: İçinde bulunduğum sektördeki tüm dostlarımıza sağlıklı başarılı günler temenni ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email