CK Reklam 2014 Yılında İhracata Ağırlık Verecek

“2013 yılı bir yandan bizi yeni hedeflerimize taşıyacak verileri toparlamaya yönelik ölçme ve değerlendirme ve Ar-Ge çalışmaları diğer yandan, gelişim sürecimizin gereklerinin devamı olan çalışmalarla oldukça verimli bir şekilde geçti”

CK Reklam 2014 yılında ihracata ağırlık verecek. Endüstriyel reklam sektörüne yönelik çok geniş bir ürün yelpazesi sunan CK Reklam’dan Selami Özdemir sorularımızı yanıtladı.

CK Reklam olarak oldukça başarılı çalışmalara imza atıyorsunuz. Sektörümüzün ve okuyucularımızın daha yakından tanıması için yaptığınız çalışmalar ve verdiğiniz hizmetler hakkında bilgi verir misiniz?

Her geçen gün ürün yelpazemizi biraz daha geliştirerek bugün geldiğimiz noktada; dökme ve çekme akrilik levhalar, aynalı pleksiglas, polikarbonat levhalar, baskı folyoları, vinil, mesh, laminasyon, one way vision, kompozit paneller, dekota, led, alüminyum levhalar, reklam profilleri, çift taraflı bantlar, gibi yerli ve ithal outdoor reklam malzemeleri ile birlikte display ürünlerin satışını yapıyoruz. Ürünlerimiz tüm pazarlar tarafından isimleri ve markalarıyla bilinen ve tanınmış ürünler. Ayrıca aynalı dekota imalatına başladık. Üretilen malzemeye gelen tepkiler oldukça olumlu. Üretimle ilgili yeniliklerin devamı için de var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.

CK Reklam’ı sektörde başarılı kılan özellikler nelerdir?

Öncelikle yurt içi ve yurtdışında sektörümüzle ilgili teknolojik ve enformasyonel gelişmeleri ve yenilikleri yakından takip etmeye çalışıyoruz. Bu gelişmelere adapte olabilmek için kendi bünyemizde gerekli düzenleme ve yenilikleri elimizden geldiğince hayata geçirmeyi ilke edindik. Çağımızın iş hayatındaki olmazsa olmazı innovasyon elbette bizim için de çok önemli. Yeniliklere açık, araştırmacı bir kimliğe sahibiz. Ürün ve hizmet kalitesinden ödün vermiyoruz.

2013 yılı firmanız açısından nasıl geçti? 2014 yılına ilişkin yeni proje ve hedefleriniz nelerdir?ckl2

2013 yılı bir yandan bizi yeni hedeflerimize taşıyacak verileri toparlamaya yönelik ölçme ve değerlendirme ve Ar-Ge çalışmaları diğer yandan, gelişim sürecimizin gereklerinin devamı olan çalışmalarla oldukça verimli bir şekilde geçti. Sektörümüzün imalat kolunda da faaliyet göstermeye başladık. Kadromuzu yeni istihdam ettiğimiz eğitimli-donanımlı personel ile genişlettik. Sevkiyat araçlarımızın sayısını arttırarak, daha kısa süre içerisinde daha çok müşterimizin ihtiyacını zamanında karşılayabiliyoruz. Müşteri portföyümüz konusunda 2013’te olumlu bir değişim ve gelişim süreci yaşadık ve hızla gelişmeye devam ediyor.

2014 yılı ihracata yönelik çalışmalarımıza ağırlık vereceğimiz bir yıl olacak. Ayrıca pazarda var olan ve hep aynı standartlar etrafında sirküle olan stabil ürünlerin ötesine geçerek, sektörümüze yeni ürünler, daha gelişmiş standartlar kazandırmak ve bunu optimum fiyatlarla satışa sunmak için arge çalışmalarımıza devam edeceğiz.

Endüstriyel reklam sektörü çok hızlı bir şekilde gelişiyor. Bu gelişime paralel olarak büyük bir değişim de yaşanıyor. Siz CK reklam olarak bu değişimin neresindesiniz? Rekabette sizi ön plana çıkaran özellikler nelerdir?

Evet, Açıkhava reklamları uzun yıllar tabelacılık vasıflarında seyrettiği için, gelişen teknoloji ve tüketici beklentilerinin hızını yakalayabilmek için atak yapması kaçınılmazdı. Ve değişim de bu hızı yakalamanın en büyük şartı. Bu sektörde var olabilmenin kuralı bu hıza ve gelişime ayak uydurmak, bir sektörde başarılı olabilmenin şartı ise, bu hızın ve gelişmelerin en az bir adım ötesine geçmek için tüm imkanları seferber etmek. Biz de bunu yapmaya çalışıyoruz.

Müşteri memnuniyetine yönelik ne tür çalışmalar yürütüyorsunuz?

Başından beri sohbetimize konu olan her şey aslen müşteri memnuniyetini sağlamak ve sürekli geliştirmeyi amaçlayan çalışmalar. Yoğun müşteri ziyaretleri yaparak, beklentilerini ölçmeye, ihtiyaçlarını disiplinli bir şekilde karşılamaya dair neler yapılabileceği hakkındaki bilgi ve donanımımızı tazelemeye gayret ediyoruz. Müşterilerimizle ilişkilerimiz akademik düzeyde olmaktan çok, samimi, çözüm odaklı, uzun soluklu olması amaçlanan ilişkiler.

CK Reklam’ın fuarlara bakışı nasıl? Yurt içi ve yurt dışındaki fuarları takip etmeye devam edecek misiniz?

Fuarlar yurtiçi ve uluslararası düzeyde gelişmelerin, yeniliklerin direkt olarak gözlemlenebildiği interaktif ortamlar olmakla birlikte aynı zamanda sektörlerin, hedef kitlelerinin nabzını ölçmek için kullanabileceği önemli bir enstrümandır. Gelişmelere açık, takipçi, iletişime önem bütün işletmelerin yapması gerektiği gibi biz de imkanlarımız elverdiği ölçüde yurtiçinde ve yurtdışında gerek ziyaretçi gerekse katılımcı olarak önemli bütün fuarlara katılmaya gayret edeceğiz.

ckl3Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Açıkhava reklamcılığı, diğer mecralarla karşılaştırıldığında sahip olduğu birçok avantaj sebebiyle, gördüğü rağbet her geçen gün artarak devam eden bir mecradır. Sektörümüz uluslararası düzeyde de kısa bir dönem içinde çok hızlı bir ivmeyle oldukça önemli gelişmeler kaydetti. Bu ivmenin devam etmesi, sektörel anlamda Avrupa’ya entegrasyon için mutlaka gerekli. Rekabeti yaşarken üretimin ve hizmetin fiyat odaklı değil, kalite odaklı olarak devam ettirilmesi, etik değerlerimize sahip çıkılması bizi uluslararası düzeyde de kısa zamanda geldiğimiz bu noktadan çok daha iyi seviyelere taşıyacaktır. Bizim sloganımız her zaman “rekabet hizmetle yapılır” olacaktır.

Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı?

2014 yılı seçimler sebebiyle sektörümüz açısından önemli bir yıl olacak. Oluşturacağı sinerjinin verimli gelişmelerle sonuçlanmasını, ülkemiz için de sektörümüz için de hayırlı olmasını diliyoruz. Bize bu imkanı tanıdığınız için ayrıca sizlere de çok teşekkür ederiz.

Print Friendly, PDF & Email