Digimania Mimaki çözümlerini ziyaretçilerle buluşturdu

Gürcan Kurtaran: Süblimasyon baskıda Mimaki’nin yeni çözümlerini müşterilerimizle paylaştık. Mimaki JV300 modelimizi sunduk. Hız ve performans acısından çok gelişmiş bir model.

Digimania, 11-14 Eylül 2014 tarihleri arasında düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’nda Mimaki’nin çözümlerini sergiledi. Fuarın ardından Digimania Dijital Tekstil Çözümleri’nden Elektronik Mühendisi Gürcan Kurtaran sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2014 Fuarı’na katıldınız. Yeni tarihi ve yeni salonlarında gerçekleştirilen fuarı nasıl buldunuz? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Fuar yeni tarihi itibari ile çok iyi değildi. Okulların açılması piyasaların çok hareketli olmaması ve yatırım yapacak müşterilerin genelde yıl sonunu beklemesi gibi sebeplerden çok verimli olmadı.

Fuara gelen yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi nasıldı? Yatırım için gelenlerin ağırlıklı olduğunu söyleyebilir miyiz?

Fuarda genelde yurt içi ağırlıklı müşteri vardı. Fakat yatırım için gelenler çok azınlıktaydı.

Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ürünlerinize genel olarak ilgi nasıldı?

Süblimasyon baskıda Mimaki’nin yeni çözümlerini müşterilerimizle paylaştık. Mimaki JV300 modelimizi sunduk. Hız ve performans acısından çok gelişmiş bir model.

Ağırlıklı olarak hangi çözümleriniz dikkat çekti ve ilgi gördü?

Mimaki JV300, Mimaki TS34, Mimaki JV33 modeli süblimasyon sektörüne hitap eden kumaş baskı ürünlerimize talep oldu.

Sign İstanbul Fuarı sektörümüzün önümüzdeki dönemine ilişkin ipuçları verdi mi? Sektörün önümüzdeki dönem nasıl bir performans göstereceğini düşünüyorsunuz?

Sign İstanbul tarihi itibari ile önceki yıllara göre çok başarılı bir netice göstermedi. Bununla ilgili tarihi tekrar gözden geçirilmeli.

Size göre endüstriyel reklam sektöründe doğru ve bilinçli yatırımlar yapılıyor mu? Doğru ve bilinçli digimania2yatırım için hangi konular ön plana alınmalı?

Endüstriyel tekstil sektörü bizim ilgilendiğimiz alanlar içerisinde. Bununla ilgili tekstil müşterileri araştıran bir kitleyi oluşturduğundan ürünler konusunda daha profesyonel olaylara bakmaktadırlar. Bu sektörde firmalar büyük ve pahalı endüstriyel yatırımlar için hazırlar ve uygulama işlemlerine başladılar.

Sezon açılışıyla birlikte firmanızda ne tür yenilikler ve çalışmalar olacak? Önümüzdeki döneme ilişkin proje ve hedefleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Firmamızda müşteri memnuniyetini arttırıcı çalışmalar yapmaktayız. Yeni ürünlerimizi müşterilerimize eksiksiz sunmak için hızlı çalışmalar yaparak sezona hazırlıklı girmeyi planlıyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Tekstil sektörü büyüyen bir değer. Bu konuda kaliteli ürünler vererek müşterilerimizin kaliteli ürünler vermesini sağlayarak. Bu kalite sayesinde işlerin yurtdışından bizim pazarımıza kayması sağlanarak ülkemiz adına büyük bir getiriye dönüştürülebilir.

Print Friendly, PDF & Email