Doğukan Reklam Katıldığı Fuarlardan Memnun Ayrıldı

Doğukan Reklam hem FESPA Avrasya Fuarı’na hem de Sign İstanbul Fuarı’na katıldı.

1998 yılından bu yana Açıkhava reklam sektörüne yönelik makine, LED ve malzeme konusunda çözümler sunan Doğukan Reklam hem FESPA Avrasya Fuarı’na hem de Sign İstanbul Fuarı’na katıldı. Fuarların ardından Doğukan Reklam’dan Hüseyin Değirmenci sorularımız yanıtladı.

Öncelikle sunduğunuz çözümler hakkında bilgi verir misiniz?

Hüseyin Değirmenci: FESPA Avrasya Fuarı’nda LED ve makineleri sergiledik. Yaklaşık 4 yıldır LED konusunda çözüm sunmaktayız. Ayrıca paslanmaz kutu harflerle ilgili iki yeni makinemiz var. Makinelerden biri elimizde taşlayıp çizdiğimiz bantları makine derzleyerek hazırlamaktadır. Buradan aldığımız bantları da lazer kaynaktan paslanmaz kutuların kaynağını yapmaktayız. Daha önce bu işleri yapmak çok zahmetli ve vakit almaktaydı. Bu çözüm atölyelerin işini büyük ölçüde kolaylaştırdı. Bu makineler talep her geçen gün artacaktır.

LED konusunda oldukça iyi bir noktaya geldik. Piyasa tarafından tercih edilen çok sayıda ürünümüz bulunmaktadır. Paneller, kartlar ve elektronik yaka kartları getirmekteyiz. Ayrıca 350 ila 40 cm arasında sabit LED seçeneklerimiz var. Bu alanda çok geniş bir ürün yelpazesine sahibiz.

Peş peşe iki fuara katıldınız. Bu fuarlar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Hüseyin Değirmenci: FESPA Avrasya Fuarı’nın ilk etkinlik olmasından dolayı bazı çekincelerimiz oldu. Ancak fuar bizim açımızdan oldukça verimli geçti. FESPA Fuarı’nda LED alanında tek firma olduğumuz içinde oldukça dikkat çektik. Buna bağlı olarak yurt dışından gelen misafirleri standımızda ağırladık. Birçok bağlantı kurma fırsatı elde ettik.

Sign İstanbul Fuarı’nda ise Prodigital standında ürünlerimizi sergiledik. Bu fuarda da ciddi geri dönüşler almaya başladık. Özellikle Akdeniz bölgesinde ciddi bir müşteri kitlesi standımıza geldi. Önümüzdeki yılda fuarlarda yer almayı planlıyoruz. Ancak bu konuda henüz bir katılım kararı almadık.

Yurt dışındaki fuarları da takip etmekteyiz. Şubat ayında Çin’de düzenlenecek olan reklam fuarını takip edeceğiz. Sürekli yenilik arayışı içindeyiz. Pazarın ihtiyaçları doğrultusunda yeni çözümler sunabiliriz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Hüseyin Değirmenci: Tüm sektörümüze bol kazançlı, kimsenin kimseyi üzmediği bir yıl temenni ederim.

 

Print Friendly, PDF & Email