Enerji Dijital 2015 yılında yenilenen dinamik yapısıyla karşınızda olacak

1Sururi Akın: Fespa Avrasya Fuarı genel itibariyle güzel geçti. Sonuçları itibariyle şirketimiz açısından memnun ayrıldık. Fuar katılımcı ve ziyaretçilerin alışık olduğu bir tarihte gerçekleşti.

Fespa Avrasya Fuarı’na katılan Enerji Dijital fuardan memnun ayrıldı. 4-7 Aralık 2014 tarihleri arasında gerçekleştirilen fuarın ardından Enerji Dijital Genel Müdürü Sururi Akın sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Sururi Akın: Fespa Avrasya Fuarı genel itibariyle güzel geçti. Sonuçları itibariyle şirketimiz açısından memnun ayrıldık. Fuar katılımcı ve ziyaretçilerin alışık olduğu bir tarihte gerçekleşti. Özellikle Anadolu bölgesinde tarih konusunda bir zamanlama alışkanlığı oluştu. Bu tarihin 2015 yılına yönelik yatırım planlamaları açısından güzel bir tarih olduğunu düşünüyorum. Fuara yerli ve yabancı çok sayıda ziyaretçi takip etti. Distribütörü olduğumuz markaların satışları Enerji Dijital üzerinden gerçekleştirilecek. Bu noktada biz lojistik ve teknik servis desteği sağlayacağız. Bu noktada distribütörü olduğumuz markaların yetkilileri de fuardaydı. Yabancı ziyaretçilerle kendileri doğrudan ilgilendiler. Fuarda profesyonel gerçekten ilgili ziyaretçiler takip etti. Bu anlamda bizler için hem de katılımcılar için güzel bir fuar oldu. Ziyaretçilerimize daha fazla vakit ayırma şansı bulduk. Fuarın çok kalabalık olması bazen çok şey ifade etmiyor. Önemli olan yatırım için gelen ziyaretçilerdir. Bu noktada Fespa Avrasya ziyaretçileri gerçekten yatırım için fuara geldi.

Fuarda hangi çözümlerinizi sergilediniz? En çok hangi ürünleriniz ilgi gördü?

Fuarda roll to roll LED UV modelini standımızda sergiledik. Deri ve suni deri üzerinde baskılarımız oldukça beğeni topladı. Bunun yanında streç film tarzı baskılar, ışıklı kumaş gibi baskı çalışmalarımız dikkat çekti. Fespa, tekstil ağırlıklı bir fuar olduğu bu alana yönelik ürünlere yoğunlaştık. Sonuç itibariyle bizim açımızdan verimli ve güzel bir fuar oldu. Beklentilerimizi karşıladı. Bu dönemde fuarda yaptığımız görüşmeleri takip ediyoruz.

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

2014 yılı beklentilerimize yakın tamamlandı. 2014 yılında Enerji Dijital olarak yeniden yapılanma içine girdik. 2015 yılında yeni yüzümüz ve dinamik yapımızla gireceğiz. Gerçek anlamda müşteri ihtiyaçlarına cevap verebilecek durumda olacağız. Müşterilerden aldığımız geri dönüşlerde sektörde iyi bir noktada olduğumuzu görmekteyiz. Bu da bizi ayrıcı memnun ediyor. Doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Müşteri portföyümüze yeni firmalar ekleniyor.  Mevcut distribütörlerimizle başarılı bir şekilde ilerliyoruz. Bunun yanında yeni bir distribütörlük konusunda görüşmelerimiz var. Özellikle UV alanda çalışmalara yoğunlaştık. Bu sebeplerle 2015 yılının Enerji Dijital açısından daha güzel ve verimli geçeceğine inanıyoruz.

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

2015 yılı dünya genelindeki siyasi ve ekonomik istikrar bozulmaz ise iyi geçecektir. Herhangi bir aksilik durumu da tüm sektörleri etkileyecektir. Böyle durumlarda en tehlikeli durum panik içinde davranmaktır. Bundan kaçınmak gerekir. Ekonomi her zaman inişli ve çıkışlı bir grafik içindedir. Önemli olan bu grafikte doğru pozisyonu almaktır. 2015 yılında bir seçim ekonomisi olacak. Bu da sektöre bir hareketlilik getirecektir. 2015 yılının ülkemiz ve sektörümüz açısından verim geçmesini temenni ederim.

 

Print Friendly, PDF & Email