Eray Reklam ilgiden memnun

Ankara Eray Reklam, 7-10 Aralık 2017 tarihleri arasında düzenlenen Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı.

Ankara Eray Reklam, 7-10 Aralık 2017 tarihleri arasında düzenlenen Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı. Fuardan memnun olarak ayrılan Eray Reklam’ın çalışmalarıyla ilgili olarak Aynur Çakır sorularımızı yanıtladı.

Ankara Eray Reklam olarak Fespa Eurasia Fuarı’na katıldınız. Fuara ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Katılımcı, ziyaretçi ve ürün çeşitliliği noktasında fuarı nasıl buldunuz? Beklentilerinizi karşılayan bir fuar oldu mu?

Aynur Çakır: Fuardan çok memnunuz. Hem makine çeşitliliği vardı hem de yeni malzemeleri görebildik. Bu yıl, biz kendi standımızda da yeni ürünlerimizin tanıtımını yaptık, müşterilerimiz çok ilgilendi. Fespa Eurasia, ziyaretçi sayısı anlamında her geçen yıl daha da artan bir grafik izliyor. Fuarı ziyaret etmeyen firmaların da önümüzdeki yıllarda daha ilgili olmasını temenni ediyoruz.

Fuar süresince hangi çözümlerinizi sergilediniz? Sergilediğiniz çözümlere ilgi nasıldı? Buna ilave olarak hangi ürün grupları daha fazla ilgi çekti?

Aynur Çakır: Biz standımızda satış hattımızdaki makine grubu, yeni ürettiğimiz özel görünümlü laminasyonlarımız, led, kompozit panel, folyo gruplarımızı sergiledik. Hepsi de ziyaretçilerimizden çok iyi dönüşler almamızı sağladı. Bizim standımızda düzenlediğimiz bazı köşeler sanatsal anlamda da çok kaliteliydi. İyi bir baskıyla yaptığımız fotoğraf köşemiz çok sevildi.

Fuara gelen ziyaretçi sayısını ve niteliğini nasıl değerlendiriyorsunuz? Yurt içi ve yurt dışından ilgi düzeyi nasıldı?

Aynur Çakır: Sanırım Fespa yurtdışı katılımcının en çok olduğu organizasyondur. Bunu uluslararası bir yapısı olmasına bağlamak mümkün. Yerli ziyaretçi sayımızda da artış vardı, fuar havalimanına da yakın olduğu için ulaşım gerçekten çok rahat, tekrar belirtmek isterim ki: sektörümüzü daha iyi tanımak için bu yıl gelemeyen ziyaretçilerimizi önümüzdeki yıllarda mutlaka bekliyoruz.

Sektörün genel durumuna ilişkin görüşleriniz nelerdir? Sektör olarak daha iyi noktalar gelmek için ne tür adımlar atılmalı?

Aynur Çakır: Sektör oldukça canlı tabii ki, ama malum bazı ekonomik sorunlar sektörümüzü de etkiledi. Bu etkileri ancak inovasyon yatırımlarıyla hafifletebiliriz. Müşterilerimize biz her zaman işlerini geliştirmeleri için destek olmaya çalışıyoruz. Bazen yetkin eleman sorunu yaşayan firmalarımız oluyor bunlar için de meslek liselerimizdeki ilgili bölümlerden oldukça umutluyuz.

2017 yılının son günleri içindeyiz. 2017 yılına ait bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Buna ilave olarak 2018 yılına ilişkin öngörüleriniz nelerdir? 2018 planlarınız hakkında biraz bilgi verir misiniz?

Aynur Çakır: 2017 bizim için çok iyi bir yıl oldu. Önceki yıl yaptığımız yatırımların gelişimi bizi çok mutlu etti. Müşterilerimize bu yıl sonu için yatırımlarımızdan biri olan Elif Hanım Otel’de kalabilmeleri adına müthiş bir kampanya sunduk. 2017 yılında hedeflerimize ulaşan müşterilerimiz bu imkandan yararlanmaya başladılar. Eray Reklam olarak her zaman yeni fikirlerle sektöre değer katmak çabasındayız. Bu çabamızı takdir eden ve yanımızda olan müşteri ve meslektaşlarımıza çok teşekkür ediyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Aynur Çakır: Fuarlara katılımı artıralım, yeniliklere açık olalım, birbirimize destek olalım, her zaman birbirimize ihtiyacımız var. Tüm arkadaşlarımıza işlerinde başarılar dileriz. 2018 yılında her birinin hedeflerine ulaşabilmesini ve bizimle bol bol bol çalışmasını umuyoruz.

 

Print Friendly, PDF & Email