Ese Reklam için SIGN İstanbul 2022 Fuarı Verimli Geçti

Fikret Zengin: “Ese Reklam olarak sürekli yenilikleri takip eden ve uygulayan bir firmayız. Özellikle lightbox grubundaki gelişmeleri hızlı bir şekilde bünyemize katarak müşterilerimize sunuyoruz”

Ese Reklam, 8-11 Eylül 2022 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı. İstanbul TÜYAP Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilen fuarda lightbox ürünlerini ziyaretçilerle buluşturdu. Oldukça yoğun geçen fuarın ardından Esereklam Genel Müdürü Fikret Zengin sorularımızı yanıtladı. Ese Reklam Genel Müdürü Fikret Zengin, Dijital Teknik dergisinin sorularını yanıtladı.

 SIGN İstanbul Fuarı’na başarılı bir şekilde tamamlandı. Bu yılda standınızda misafirlerinizle bir araya gelme fırsatı buldunuz. SIGN İstanbul 2022 Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Fikret Zengin: SIGN İstanbul, geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yılda bizim için verimli ve güzel geçti. Hem yurt dışından hem de ülkemizden verimli ve nitelikli bir ziyaretçi kitlesi standımızı ziyaret etti. Özellikle geçen yıl ve bu yılki fuardan son derece memnunuz. Fuarda çok olumlu ve satışa yönelik güzel görüşmeler gerçekleştirdik. Fuar sonrasında temaslarımızın sürdüğü müşterilerimiz var. İnanıyoruz ki bu görüşmelerimizden de olumlu neticeler alacağız.

 SIGN İstanbul Fuarı’ndaki standınızı ziyaret eden misafirler, hangi teknoloji ve ürünlerinizi standınızda gördü?

Fikret Zengin: Uzun yıllar Eser Bayrak olarak sürdürdüğümüz faaliyetlerimizi Ese Reklam olarak değiştirdik. Bununla birlikte ürün portföyümüze Lightbox çözümlerini eklemiştik. Fuardaki standımızda Lightbox çözümlerimizi sergiledik. Fuardaki standımızda oluşturduğumuz Uzay Tüneli oldukça dikkat çekti. Bu anlamda firmamıza ve ürünlerimize gösterilen ilgiden memnun olarak fuardan ayrıldık. Standımızı ziyaret eden tüm misafirlerimize teşekkür ediyoruz.

Ziyaretçilerin büyük bir bölümü fuarda yenilik arayışında oluyor. Sizin fuara özel sunduğunuz yenilikler oldu mu? Bu yeniliklere ziyaretçilerin ilgisi nasıldı?

Fikret Zengin: Ese Reklam olarak sürekli yenilikleri takip eden ve uygulayan bir firmayız. Özellikle lightbox grubundaki gelişmeleri hızlı bir şekilde bünyemize katarak müşterilerimize sunuyoruz.

Fuar ziyaretçisini değerlendirmek isterseniz yurt içi ve yurtdışı noktasında nasıl buldunuz? Yurtiçi ağırlıklı hangi bölgelerde ziyaretçi aldınız?

Fikret Zengin: Şahsen uzun yıllardır hem dünyada hem de ülkemizde birçok fuara katılımcı veya ziyaretçi olarak takip ettim. Gözlemlerim doğrultusunda SIGN İstanbul Fuarı’nı ziyaretçilerinin oldukça nitelikli ve profesyonel olduklarını düşünüyorum. Türkiye’nin hemen her bölgesinde standımız ziyaret edildi. Yurt dışı olarak bakıldığında Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Balkanlar bölgesi ağırlıklı bir ziyaretçi profili vardı.

SIGN İstanbul Fuarı’nın sektör üzerindeki etkisi hakkında neler söylemek istersiniz? Fuarın sektör açısından öneminden bahseder misiniz?

Fikret Zengin: SIGN İstanbul kendi alanında tanınan, bilinen bir marka haline gelmiştir. Özellikle karar vericilerin ilk tercihi olmaktadır. Bu noktada hem katılımcısına hem de ziyaretçisine kazandıran bir organizasyon yapısına bürünmüştür. Özellikle makine ve malzeme yatırımı noktasında SIGN İstanbul Fuarı’nın beklendiğini gözlemliyoruz. Yeni trendleri ve gelişen pazarları görmek için güzel bir fırsat sunuyor. Bu noktada bizler SIGN İstanbul Fuarı’na katılmaktan dolayı son derece memnunuz.

Fuar vesilesiyle endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Fikret Zengin: Sektörümüz günden güne gelişiyor. Bu gelişmeyi SIGN İstanbul’da çok iyi gördük. Sektörümüzde üretim alanında başarılı çalışmalar yapılıyor. Bu çalışmaları yapan firmalardan biriside biziz. Müşteri taleplerini iyi dinlemeliyiz: Talepler doğrultusunda ihtiyaçları iyi analiz edip uygulayan firmalar başarılı olmaktadır. Türkiye pazarındaki hacmimizi yurt dışına taşımanın zamanı geldi. Bu sözümüzü üretim yapan herkes için söylüyorum. Sektör olarak geleceğimizin parlak olduğunu düşünüyorum.

Print Friendly, PDF & Email