Fleksmedia SIGN İstanbul’a Büyük Sürprizlerle Hazırlanıyor

SIGN İstanbul Türkiyenin en eski ve en saygın fuarı olarak konumunu korumaya devam etmektedir. Kaliteli ve karar yetkisine sahip firmaların bu fuara çekilmesi bizim için son derece önemlidir.

Ahmet Erben: Endüstriyel reklam sektöründe başarılarla dolu 6 yılı geride bırakan Fleksmedia, büyümesine önemli katkı sağlayan SIGN İstanbul Fuarı’ndaki yerini aldı. 11-14 Eylül 2015 tarihleri arasında düzenlenecek SIGN İstanbul Fuarı’na yine büyük sürprizlerle hazırlanan Fleksmedia, bu seneki fuardan da oldukça umutlu. Fleksmedia’nın fuara ilişkin beklenti ve hedeflerine ilişkin Ahmet Erben sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle okuyucularımıza firmanızın sunduğu çözümler ve firmanızda yaşanan gelişmeler hakkında bilgi vererek başlayabilir miyiz?

Ahmet Erben: Fleksmedia açık hava reklamcılığında Türkiye’de yeniliklerin ilk adresi slogani ile sektöre merhaba demesinden bu yana 6 yıl geçti. Kaliteli Dijital Baskı Makineleri, Solvent yada UV teknolojili baskı çözümleri, mırası ile Flora, Niprint, ATP, Century Star, EFI gibi dünya sektör liderlerinin Türkiye temsilciliğini başarı ile yapmaktadır. Firmamız yeni teknolojileri, kaliteli ve uygun fiyatlı ürünleri piyasalara güvenle sunmaktadır.

2015 yılının ilk 6 aylık dilimi tamamlandı. Bu dilim sektörümüz ve firmanız açısından nasıl geçti?

Ahmet Erben: 2015 yılı ilk altı ay Türkiye için genel anlamda çok iyi geçiyor denemez. Bir önceki yıl %53 büyümüşken bu sene herhangi bir büyüme bütçelemedik ve satışlarımızı aynı hedefte tutmayı hedefliyoruz. Bu durumu bile bir başarı olarak görüyorum. Türkiye zor bir dönemden geçiyor ve bu hiç olmadık kadar ödemelere yansıyor. Piyasaları sıkıntılı görüyorum. Biz istikrarı bozmadan yolumuza devam etmeyi hedefliyoruz.

Endüstriyel Reklam sektöründe rekabet her geçen gün artıyor. Firma olarak markanızı ve hizmetlerinizi ön plana çıkarmak için ne Fleksmedia-SIGNtür çalışmalar yapıyorunuz?

Ahmet Erben: Sırası ile FLORA ve EFI markalarımız kendi segmentlerinde Türkiye’de bir numara ve bunların en güzel tanıtımı mutlu müşteri ailemizdir. %90’ın üzerinde olan müşteri memnuniyetimiz bizim için en önemli değerden biridir. Reklam ve fuar çalışmaları, ciddi müşteri ziyaretleri ve demo merkezimizde yapılan müşteri demo günleri bu çalışmaları tamamlayan etkenlerden bazıları.

Uzun yıllardır katılım gösterdiğiniz SIGN İstanbul Fuarı’nda bu yılda yerinizi aldınız. SIGN İstanbul Fuarı’ndan bu yılki beklentileriniz neler olacak?

Ahmet Erben: SIGN İstanbul Türkiye’nin en eski ve en saygın fuarı olarak konumunu korumaya devam etmektedir. Son yıllarda oluşan rekabetin bu kaliteyi daha da iyiye götürececeğine inanıyorum. Kaliteli ve karar yetkisine sahip firmaların bu fuara çekilmesi bizim için son derece önemlidir. Ben hep söylüyorum yurt dışı ziyaretçi muhakkak olmalı ama öncelik nitelikli reklam firmalarının bu fuarlara gelmesinde olmalıdır.Bunun da olması için bizlerin yeni teknolojileri Türkiyedeki bu fuarlara getirmemiz ve sergilememiz gerekmektedir.

Bu yıl fuara yönelik ziyaretçiler için ne tür yenilikleriniz olacak? Hangi çözümlerinizi sergileyeceksiniz?

Ahmet Erben: Bu sene sürprizlerimiz çok olacak. Bu sebeple açıklamıyorum, tüm misafirlerimizi Fleksmedia standına davet ediyorum.

Geçmişten günümüze baktığınızda SIGN İstanbul Fuarı sektöre ve firmanıza ne tür kazançlar sağladı? Fuarın performansından memnun musunuz?

Ahmet Erben: SIGN İstanbul sektöre çok katkı yapan ve değerli bir organizasyon ve bazı yıllar normal ve bazı yıllar çok iyi olabiliyor. Bu sene krize ragmen iyi bir fuar olacak beklentisi içindeyim.

FleksmediaSIGN İstanbul Fuarı’na katılımcıların ve ziyaretçilerin ilgisini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ahmet Erben: Burada fuar organizasyon firmasına çok iş düşüyor. Ancak onlar da bunu son derece profesyonelce çalışıyorlar. Çünkü fuarların başarısı direkt olarak ziyaretçisi ile orantılıdır.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Ahmet Erben: Açık hava dünyada büyüyor ve teknoloji ciddi anlamda değişiyor bu sebeple tüketici ve bilinçli tüketici olmak çok önemli, ucuz diye hemen bir malın alma kararını verenler daha sonra o makineyi kullanamadıklarında küçük bir serveti çöpe atmış oluyorlar. Birçok kere düşünelim ve bir kez doğru karar veren bilinçli tüketici olalım bence başarı bunun altında yatıyor.

Print Friendly, PDF & Email