Fleksmedia temsilcisi olduğu markaların çözümlerini Fespa Avrasya’da sergiledi

Ahmet Erben: Fleksmedia % 53 büyüme ile tarihinin en büyük büyüme atağını gerçekleştirdi.

Efi/Vutek ve Flora gibi dijital baskı çözümlerinin Türkiye distribütörlüğünü yürüten Fleksmedia 4-7 Aralık 2014 tarihleri arasında düzenlenen Fespa Avrasya Fuarı’na katıldı. Fuarın ardından Fleksmedia Genel Müdürü Ahmet Erben sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Evet, Fespa Avrasya Fuarı’na katıldık. Fuar geçtiğimiz seneye göre daha iyi idi. Beklentimi karşılamadı. Dijital kısmı çok küçük kaldı diye düşünüyorum. Daha çok tekstil katılımcısı ve makineleri vardı.

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Biz bu fuarda Efi’nin başlangıç seviyesindeki ve Türkiye’de yaklaşık 10 noktaya kurmuş olduğumuz H 652 modelini gösterdik. Toshiba 6 pl baskı teknolojisi kullanan bu makina fuar ziyaretçileri tarafından beğenildi. Fuar süresince cam, akrilik, kompozit, dekota, fotoblok gibi rigid malzemelere ve Oracal folyo üzerine UV çeşitli numuneleri basıldı. Bunun dışında Flora’dan Konica 1024 serisi kokusuz, 320 ebadında saatte 120 pq kaliteli baskı yapabilen Flora Titanium serisi sergilendi. Aynı makinanın UV tipi de sergilendi ve büyük bir beğeni gördü.

Genel olarak FESPA Avrasya Fuarı’nı verimli buldunuz mu? Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi. Bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bu konu bizim son derece hassas olduğumuz bir konu. Yıllardır Sign İstanbul Fuarı gibi son derece oturmuş ve ciddi bir ekonomik getirisi olan bir fuar vardı. Şimdi iki ay arayla iki fuarı bu sektör kaldırmıyor. Türkiye’de ya bir fuar olmalı yada aralarında en az 6 ay gibi bir süre olmalı. Aksi taktirde bizlere zarar vereceğini düşünüyorum.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Ziyaretçi geçen seneye göre daha fazla idi.

Önümüzdeki senede fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Şu an bu planı yapmak için çok erken olduğunu düşünüyorum.

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

Fleksmedia % 53 büyüme ile tarihinin en büyük büyüme atağını gerçekleştirdi. Bu büyüme özellikle Flora makine grubumuzda oldu. Flora kalitesi ile ve arkasında duran Türkiye distribütörünün verdiği hizmet kalitesi ile şu an Türkiye’de pazar lideri konumuna oturmuş gözüküyor. Bundan sonra bize düşen bunu daha da iyi noktalara taşımak olacaktır.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Sektörümüz çok bilinçleniyor. Firmaların hangisi doğruyu söylüyor ve hangisi daha iyi bir hizmet veriyor önce buna bakıyor. Bizim için müşteri bir iş ortağıdır, makineyi sattığımız zaman görevimiz başlar ve bu kalite anlayışı içerisinde hizmet devam eder. Sektöre vereceğimiz mesaj, makinelerini alırken uzun vadeli düşünmeleri ve piyasada kurulu olan makineleri çok iyi incelemeden karar vermemeleri.

Bildiğiniz gibi Fleksmedia 1,5 yıldır Efi/Vutek Türkiye Tek Yetkili Distribütörüdür. Bu süre içerisinde 10 kadar makine kurduk ve Efi’nin Türkiye’de ismi olması gerektiği yere hızla geldi. Artık Vutek makinalarımız piyasada güvenle ve arkasındaki üstün servis gücü ile satılmaktadır. Özelikle 2015 senesinde Efi/Vutek 7 pl LED sistemli 5 mt ve 3.2 hibrid modellerinin rakipsiz olduğu şimdiden net olarak görülmektedir.

Print Friendly, PDF & Email