Folpa beklentilerinin üstünde bir fuar geçirdi

Recep Işığıbol: Fuar beklentilerimizi karşılamakla kalmadı, beklentilerimiz üstünde bir yoğunluk yaşadık. Bizim açımızdan çok verimli bir fuar oldu.

Folpa, 4-7 Aralık 2014 tarihleri arasında düzenlenen Fespa Avrasya Fuarı’nda temsilciliğini yürüttüğü markaların UV ve tekstil baskı çözümlerini sergiledi. Özellikle Mutoh ve Teckwin markaları ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü. Fuarın ardından Folpa Genel Koordinatörü Recep Işığıbol sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Fuar beklentilerimizi karşılamakla kalmadı, beklentilerimiz üstünde bir yoğunluk yaşadık. Bizim açımızdan çok verimli bir fuar oldu. 

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Standımızda bulunan UV baskı ve tekstil baskı çözümlerimiz en çok ilgi gören ürünlerimizdi. Mutoh 1938WX süblimasyon baskı makinesi tekstil sektöründeki 190 cm’lik çift kafa baskı makinesi arayışını karşılayacak gibi görünüyor. Aynı zamanda Mutoh VJ 426UF A3 UV masaüstü baskı makinesi de promosyon sektöründen gelen ziyaretçilerin ilgisi çekti. Diğer bir yeniliğimiz ise Teckwin UV Flatbed PQ300 1.22 x 2.44 14 kafa modeli, UV Flatbed konusunda Türkiye temsilcisi olduğumuz Teckwin markasının diğer modellerine göre daha kompakt bu modeli baskı kalitesi, hızı ve fiyatıyla gerçekten aldığı tepkilerle bizi çok mutlu etti.

Genel olarak FESPA Avrasya Fuarı’nı verimli buldunuz mu? Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi. Bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Fespa yapmış olduğu stratejik değişiklikle bence ziyaretçi sayısını geçen seneye göre arttırmış durumda. Bazı aksaklıklar yaşanmış olmasına rağmen fuar gayet başarılı sonuçlandı ve bizim açımızdan da çok verimli geçti.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Geçen seneki ve bu seneki Fespa’ya baktığımızda gelen ziyaretçilerin çoğunluğu ön araştırmasını yapmış ve bu araştırmalarını yatırıma dönüştürmek için fuarı ziyaret eden ziyaretçi grubundan oluştu. Yurtdışından gelen ziyaretçilerin çoğunluğu Balkanlar ve Ortadoğu’dan bizim pazarımızdan direk olarak alışveriş yapabilen ülkelerdendi.

Önümüzdeki senede fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Fespa Avrasya’dan iki fuarda da mutlu ayrıldık ve önümüzdeki sene de burada bulunmayı planlıyoruz.

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

Sloganımızda söylediğimiz gibi Gücümüzü yeniden güvenimizi eskiden alıyoruz ve bu doğrultuda çalıştığımız 2014 yılını da alnımızın akıyla tamamlamak üzereyiz. Belirlediğimiz hedeflere müşterilerimizin/dostlarımızın desteğiyle ulaştık. Şu an bu başarıların mutluluğunu yaşarken, önümüzdeki yılın planlamasını yine aynı kalite, güven ve yenilik çerçevesinde yapıyoruz.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Son olarak sektörümüze 2015 yılında sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazançlar diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email