Folpa Reklam Standında Mutoh Rüzgarı Esti

Sign İstanbul Fuarı’nda distribütörü olduğu firmaların ürünlerini sergileyen Folpa Reklam fuardan memnun ayrıldı.

Folpa Reklam, yeni logo, yeni slogan ve yeni ürünleriyle Sign İstanbul 2012 Fuarı’na katıldı. 6-9 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilen Sign İstanbul Fuarı’nda distribütörü olduğu firmaların ürünlerini sergileyen Folpa Reklam fuardan memnun ayrıldı. Folpa Reklam’dan Muharrem Işığol, fuar ve çalışmalarıyla ilgili sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2012 Fuarı şirketiniz açısından nasıl geçti? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Her yıl olduğu gibi bu yılda heyecanla beklenen bu Sign İstanbul 2012 Fuarı, Folpa açısından çok olumlu ve beklentilerimizi karşılayan sonuçlarla geçti.

Fuarda hangi yeniliklerinizi ve ürünlerinizi sergilediniz? Sergilediğiniz çözümler ziyaretçilerden ilgi gördü mü?
En önemli yeniliğimiz tüm fuara katılan firmalar başta olmak üzere, müşterilerimiz tarafından da görüldü ve beğenildi diyeceğimiz Folpa’nın yeni logosu ve yeni sloganı tabiî ki… Ayrıca buradan da sizin aracılığınız ile beğenilerini ve övgülerini sunan tüm firmalara ve müşterilerimize teşekkür ediyor bize olan güvenlerini boşa çıkartmayacağımızı bildirmek isterim. Gücü Yeniden Güveni Eskiden.
Bilindiği üzere 5 yıldır birlikteliğimizi sürdürdüğümüz ve artık sektörde FOLPA ile özdeşleşmiş CrystalJet markası her yıl olduğu gibi yine standımızda yer aldı ve ziyaretçilerin ilgisini çekmeyi başardı. Ancak bizim için ayrıca bir önemi olan ve sizlerinde yakından takip ettiği gibi 2012 yılı başından itibaren başladığımız MUTOH ile olan birlikteliğimizin ilk fuarı idi. Deyim yerindeyse tam bir MUTOH rüzgarı esti. Açıkçası ben her ürünün ayrı bir ilgi odağı olduğunu söyleyebilirim ve içlerinden ayrım yapmam mümkün olmamakla beraber öyle bir 3 makine vardı ki söylenecek çok fazla kelime bırakmıyordu bize. Hangi makinelerdi bunlar derseniz kısaca bahsedeyim;
Birincisi Valuejet Hybrid, bu makine ile rulodan ruloya baskı ve en önemlisi ise 10mm’e kadar sert levhalara baskı yapabilirsiniz ve kullanılan mürekkep itibariyle tamamen doğal (mısır özünden yapılmış olan) Bio-Lactite mürekkep teknolojisi ile baskı yapan özel bir makinedir.
İkincisi 2012 yılında SGIA 2012 Las Vegas-Amerika’da yapılan fuarda yılın makinesi ödülünü almış olan Valuejet 1638 Eko Solvent olan makinedir. Makine üzerinde 2 adet çapraz dizilimli Epson DX7 baskı kafası mevcut olup 160cm eninde ve saatte 48 metrekare hıza kadar İ2 teknolojisi ile baskı yapabilen bir makine olup baktığınızda kendi segmentinde fiyat, baskı kalitesi ve hızı ile rakipsiz olduğunu görebiliyoruz.
Üçüncüsü ise yine Amerika’daki fuarda Eko Solvent geniş format baskı makineleri arasında yılın makinesi ödülüne layık görülen Valuejet 2638. Yine aynı baskı kafa sistemi ile çalışan 260cm eninde olan ve fiyatı ile herkesi şaşırtan, rakiplerinin aynı ebattaki makinelerinin çok çok altında fiyat avantajını Japon üretiminden ödün vermeden karşılayan bir makine olması dolayısı ile ön plana çıkmıştır.

Firmanızı sektörde başarılı ve avantajlı kılan özellikler nelerdir?
Bu sorunuzu şöyle açıklayabilirim. Bildiğiniz gibi abim Seyfettin Işığıbol reklam sektöründe 43’ncü yılındadır. Bunun son 20 yılı ise malzeme ve makine tedarikçisi olarak reklam sektörüne hizmet etmektedir. Şimdi asıl ben size şunu sormak istiyorum Folpa’yı başarılı ve avantajlı kılan şey sizce nedir? İşte her şey az önce söylediğim unsurda yatıyor herhalde dile kolay 43 yıl. Ama nasıl bir 43 yıl Dürüst, Güvenilir, Yalansız geçen, her zaman kendini ve firmasını yenileyen, başkalarının ne yaptığı ile uğraşan değil, Folpa’yı her zaman ileri götüren etkenlerin peşinde koşup, kendi işimize bakan bir firma anlayışı kazandırdığı için Folpa bugün başarılı ve avantajlı bence. Abimin bize öğrettiği bir şey var para her zaman bir şekilde kazanılır ama itibar, güven, dostluk zor kazanılır onun için biz firma olarak çok para kazanmak peşinde olmadık. Bu öğrettiklerinden dolayı kendisine ne kadar teşekkür etsem yeterli olmaz diye düşünüyorum.

Mutoh distribütörlüğünüzde çalışmalarınız nasıl gidiyor? Bu işbirliğinde hangi noktaya ulaştınız? Mutoh’un hangi ürünleri daha çok ilgi görüyor?
Tek kelime ile mükemmel gidiyor. Hangi noktaya ulaştığımızı ben değil zaten Mutoh’un üst düzey yönetimi açıkladı. Türkiye olarak 2012 yılında Mutoh satışlarında Dünyada 1.yiz. Zaten bu gelinen noktayı herhalde ifade etmeye yeterlidir diye düşünüyorum.

Sign İstanbul Fuarını ve sektörün gelişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Evet, İFO Fuarcılık şirketine buradan ayrıca teşekkür ediyorum. Çünkü her yıl üstüne koyarak gidiyorlar. Görünen köy kılavuz istemez rakamlar zaten bunu açıklıyor.

Önümüzdeki yılda fuara katılmayı düşünüyor musunuz?
Umarım her şey yolunda ve istediğimiz gibi gider bizde her zamanki yerimizi alırız.

Print Friendly, PDF & Email