Folpa yeni çözümlerini Sign İstanbul ziyaretçileriyle buluşturdu  

Recep Işığıbol: Sign İstanbul Fuarı yeni tarihi ve yeni salonlarında ilk defa gerçekleştirildi. Fuar firmamız açısından başarılı geçti. Bizim için faydalı ve verimli bir etkinlik oldu. 

Folpa, Türkiye distribütörü olduğu markalarla Sign İstanbul Fuarı’na katıldı. Fuarda Mutoh, Crstaljet, Teckwin markalarının çözümlerini sergileyen Folpa memnun ayrıldı. Folpa Genel Koordinatörü Recep Işığıbol sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2014 Fuarı’na katıldınız. Yeni tarihi ve yeni salonlarında gerçekleştirilen fuarı nasıl buldunuz? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Recep Işığıbol: Sign İstanbul Fuarı yeni tarihi ve yeni salonlarında ilk defa gerçekleştirildi. Geçtiğimiz Sign İstanbul fuarlarına göre ziyaretçi sayısının daha az olduğunu düşünüyorum. Bununla birlikte ziyaretçi sayısının azalması fuar performansına olumsuz etki göstermedi. Reklam sektörünün içindeki firmalar ve yatırımcılar fuarı takip etti. Dolayısıyla ziyaretçi sayısı geçtiğimiz yıllara göre az olsa da nitelikli ziyaretçinin gelmesi önemliydi. Fuar firmamız açısından başarılı geçti. Bizim için faydalı ve verimli bir etkinlik oldu.

Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ürünlerinize genel olarak ilgi nasıldı? Ağırlıklı olarak hangi çözümleriniz dikkat çekti ve ilgi gördü?

Recep Işığıbol: Mutoh’un yeni piyasaya sunduğunu Masaüstü UV Flatbet Valuejet 426 UF modelini ilk defa sergiledik. Yine Mutoh Valuejet 628 eko solvent 60 cm’lik modeli tanıtıldı. Diğer temsilcisi olduğumuz Crystaljet 320 solvent makinelerden 7000 serisi saatte 220 metrekare baskı yapan yeni modelini sergiledik. Bu makinemiz ciddi talep gördü. Zaten sergilediğimiz makine fuara gelmeden satıldı. Bunun dışında mevcut ürünlerimizle ilgili ziyaretçilere bilgilendirmelerde bulunduk. Gelecek teknolojiler hakkında bilgiler aktardık. Güzel ve olumlu görüşmeler gerçekleştirdik. Satışa yönelik ön anlaşmalarımız oldu. Bunun yanında bayilerimizle görüşmelerde bulunduk.

Fuarı gezme fırsatımız oldu mu? Genel olarak fuarı nasıl buldunuz?

Recep Işığıbol: Standımızın ve misafirlerimizin yoğunluğundan fuarı tam olarak gezme fırsatımız olmadı. Ancak birçok yeni firmanın stand açtığını gördük. Bu yeni firmaların sektörümüze çeşitlilik getireceğine inanıyorum. Bu da Sign İstanbul yönetiminin bir başarısıdır. Yeni markaları bu organizasyon içine dahil etmeyi başarıyorlar. Fuarda güzel bir rekabet ortamı oluşturuldu. Yeni salonlarla birlikte tüm katılımcılarda biraz acemilik oldu. Bu salonlardaki ilk fuarda ufak tefek sorunlar oldu. Ancak bunlar bir sonraki fuarda aşılacaktır.

Tekstil konusunda farklı çözümler sunuyorsunuz. Tekstil sektöründen ziyaretçiler geldi mi?

Recep Işığıbol: Spesifik olarak sadece tekstil müşterisinin geldiğini söyleyemeyiz. Geçmiş yıllara göre tekstil sektöründen gelen ziyaretçi sayısı daha azdı. Tekstil çok hızlı ve çabuk kabuk değiştiren bir sektör. Bu sebeple farklı arayışlar içine girmiş olabilir.

Önümüzdeki yıl için fuarla ilgili düşünceleriniz nelerdir?

Recep Işığıbol: Şu andaki yerimizden oldukça memnunuz. Alanımızı da yeterli görmekteyiz. Mevcut distribütörlerimizin yeni çözümleri doğrultusunda fuardaki alanımızı büyütebiliriz. Dolayısıyla gelecek yılda Sign İstanbul’daki mevcut yerimizde olmayı planlıyoruz.

Print Friendly, PDF & Email