Fujifilm, Uygulama Çeşitliliğini Sergiledi

Açık hava reklamcılığında tercih edilen makineleri, Acuity LED 1600 ve Vybrant’ı standında sergileyen Fujifilm, farklı uygulama alanlarını ön plana çıkarttı.

10 – 13 Eylül 2015 tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen 17. Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı SIGN İstanbul’a katılan Fujifilm, bu kez farklı sunumuyla dikkat çekti. Açık hava reklamcılığında tercih edilen makineleri, Acuity LED 1600 ve Vybrant’ı standında sergileyen Fujifilm, farklı uygulama alanlarını ön plana çıkarttı. Endüstriyel alanda tercih edilen makinelerinin klasik kullanım alanlarının yanında farklı uygulamalar da yapabildiğini göstermek istediklerini belirten Fujifilm Grafik Sistemler Grup Koordinatörü, bu yüzden farklı bir stant tasarladıklarını söyledi. Son kullanıcı kısmında evlerin içinde kullanılabilecek pek çok malzemeye baskı yapabildiklerini belirten Kocaman “Açık hava reklamcılığında endüstriyel alanda tercih edilen bu makinelerimiz, aynı zamanda farklı amaçlarla da değerlendirilebiliyor. Reklam sektörü ve endüstriyel alanın dışında dekoratif amaçlı tercih edilen malzemelere de baskı yapabilmemiz,iş ortaklarımıza yeni kazanç alanı yaratıyor” dedi.

Dekoratif Amaçlı Baskılar İçin İdeal Çözümler

Cam, kumaş, deri, ahşap, vinil, pleksi gibi pek çok malzemeye direkt UV baskı yapabilmelerinin makinelerinin en büyük avantajı olduğunu belirten Kocaman şöyle devam etti; “Bu malzemeler evlerin içinde veya iş yerlerinde dekoratif amaçlı tercih edilen ürünler. Dolayısıyla artık standardın dışında bu baskılar da gerçekleştiriliyor ve tercih ediliyor. Direkt malzemenin üzerine UV baskı yapmanın avantajını burada kullanarak yeni bir pazar açmış oluyoruz. Folyoya baskı için dizayn edilen makinemiz Vybrant deri ve kumaşa da baskı yapabiliyor. Aynı zamanda, Led 1600 makinemizle deri üzerine yapılan baskılarda çok iyi sonuçlar alıyoruz.

İster Masaya, İster Duvar Kağıdına Baskı

İş ortaklarının, milyon euroluk yatırımların yanı sıra 40-50 bin euro bandındaki bir makine ile de hem açık hava reklamcılığı, hem de dekoratif baskı alanında iki ayrı iş kolunda ilerleyerek kârlılıklarını artırabileceklerini sözlerine ekleyen Kocaman ”Fuarda sergilediğimiz makinelerimiz, katma değeri yüksek ürünler ortaya koyarak son kullanıcıyı da tatmin eden sonuçlar üretiyor. Böylece çalışmaları kişiselleştirebiliyoruz. Bu baskıların binlerce adet olmasına gerek yok. Tek bir uygulama bile olabiliyor. Örneğin bir aile fotoğrafınız var. Firmaya mail atıyorsunuz. Firma da istediğiniz yüzeye, isterseniz masanın üzerine, isterseniz deriye veya kumaşa ya da duvar kâğıdına basıp size kargo ile gönderiyor. Üzerine baskı yaptığınız ürünlerinizi koltuk kaplamada, abojur üzerinde, aklınıza gelebilecek her yerde kullanabilirsiniz. Pazar, buraya doğru gidiyor. Bunun en güzel yanlarından biri de, Fujifilm’in bu makinelerine sahip iş ortaklarımızın katma değeri yüksek ürünler üretip kârlılıklarını arttırıyor olmaları. Açık hava reklamcılığında pazar kendini koruyor ve gelişiyor. Bunun yanında böyle bir pazar yaratmak da makinelerin verimli kullanımını sağlıyor. Mimari ve dekoratif taraf her geçen gün gelişiyor” dedi.

“Bundan sonrası iş ortaklarımıza kalıyor”

Acuity F, Acuity LED 1600 ve Vybrant baskı makinelerine talebin çok fazla olduğunu, Fujifilm’in en büyük avantajının makine üreticisi olmasının yanında mürekkepleri de üretmesi olduğunu belirten Kocaman esneyebilen boyadan, katlandığı zaman kırılmayan boyaya kadar çok farklı boya çeşitleri sunduklarını ve her zaman iş ortaklarının yanında yer aldıklarını belirtti. “Bundan sonrası, pazarını genişletmek isteyen ve yenilikçilikte sınır tanımayan iş ortaklarımıza kalıyor” dedi.

Print Friendly, PDF & Email