Future Digital KIIAN Markasının Türkiye Distribütörlüğünü Üstlendi

2008 yılından itibaren tüm konsantrasyonunu dijital tekstil pazarına aktaran Future Digital, 2014 yılı ile birlikte KIIAN markasının da Türkiye distribütörlüğünü üstlenerek, dijital tekstil pazarına verdiği önemi bir kez daha gösterdi.

15. yılını kutlamaya hazırlanan Future Digital, 2008 yılı ile birlikte tamamen dijital tekstil konusuna yoğunlaştı. Bu alanda A’dan Z’ye sorunsuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerini sürdüren Future Digital 2014 yılı ile birlikte önemli bir anlaşmaya imza attı. Dünya ve Türkiye piyasasında yakından tanınan KIIAN markasının Türkiye Distribütörlüğünü üstlenen Future Digital, tekstil pazarına ne kadar önem verdiğini bir kez daha gösterdi. Anlaşmanın detaylarını öğrenmek için Future Digital Genel Müdürü Selçuk Hazineci ile bir söyleşi gerçekleştirdik.

Future Digital’in çalışmaları ve faaliyetleri hakkında kısaca bilgi verir misiniz?

Selçuk Hazineci: Future Digital olarak bu yıl 15. yılımızı kutlayacağız. Uzun yıllar reklam sektöründe dijital baskı makinesi ve malzeme satışı konusunda faaliyetlerde bulunduk. 2008 yılında aldığımız bir kararla sadece dijital tekstil konusuna yoğunlaşmaya karar verdik. Dijital tekstil dünyada ve Türkiye’de gelişmekte olan bir alandır. Yaptığımız araştırmalarda pazarın daha da gelişeceğini düşündüğümüz için bütün yatırımlarımızı bu alana yönlendirdik. Bu alan tamamen bir konsantrasyon ve profesyonellik gerektiriyor. Dijital tekstil konusu dışında hiçbir işle uğraşmıyoruz. Tüm dikkatimizi bu alana verdik. Bu kararımızın da arkasındayız. Dijital tekstil konusunda A’dan Z’ye hizmet verecek markalara ve tecrübeye sahibiz. Bu alanda Mimaki’nin bayiliğini yürütmekteyiz. 2014 yılı başında ise bizim için çok önemli bir gelişme oldu ve KIIAN firmasının Türkiye distribütörlüğünü üstlendik. Hatta çevre ülkelerde de temsilcilik hakkına sahip olduk.

KIIAN, dijital tekstilde Türkiye ve dünyada tanınan, bilinen ve güvenilen bir markadır. Biraz KIIAN’dan ve çözümlerinden bahseder misiniz?

Selçuk Hazineci: KIIAN, dijital tekstil süblime grubuna yatırım yapan ilk firma konumundadır. Dünyada ve Türkiye’de en kaliteli ve en problemsiz marka olarak bilinmektedir. Bu kalitenin de bir karşılığı vardır. KIIAN aldığı agresif satış kararıyla Türkiye pazarında bizimle bir anlaşma yaptı. Future Digital olarak bu yaptığımız işbirliğinden son derece memnunuz ve umutluyuz. Çok kısa zamanda da iyi noktalara ulaşacağımıza inanıyorum. KIIAN kısa bir süre önce özellikle bizim de yoğunlaştığımız büyük imalat yapan firmalar için özel bir boya geliştirdi. Bu boya, kaplamasız kağıda veya ince kağıda yaptığı baskıyı, kaplamalı gibi göstermektedir. Şu anda tüm dikkatimizi bu modele yoğunlaştırdık. Çünkü tekstil pazarında ciddi bir rekabet yaşanıyor. Bu boya kullanıcıya kağıt maliyetlerini düşürme imkanı sunuyor. 2014 yılındaki ilk yeniliğimiz KIIAN oldu. Uzun süreli bir anlaşmaya imza attık. KIIAN markasıyla ilgili bayilik vermeye başladık, çalışmalarımız devam ediyor.

Mimaki ve diğer ürün gruplarınız hakkında da biraz bilgi verir misiniz?
Selçuk Hazineci: Bayiliğini yürüttüğümüz ve Türkiye Distribütörlüğünü Pimms’in başarıyla sürdürdüğü Mimaki ile uzun yıllardır çok ciddi çalışmalara imza atıyoruz. Bizi ve müşterilerimizi hiçbir zaman şaşırtmadı. Gerçekten çok kaliteli ve güzel sonuçlar veren makineler sunuyor. Her zaman kullanıcısının yüzünü güldüren bir marka olmuştur. Biz Mimaki’nin TS34 grubuna yoğunlaşmış durumdayız. Bu modelden yaklaşık 1,5 yıllık süreç içinde 150’nin üzerinde makine kurulumu gerçekleştirdik. Bu makinenin en büyük avantajı 180 cm ebatlı olmasıdır. Tekstilde panel baskı 60 cm ebadındadır. 60’lık panel baskıyı 180 cm ebatlı makinede 3 baskı yapabilirsiniz. Böylece kullanıcı 160’lık makinelere göre % 30’luk bir hız artışı sağlamış olursunuz. Bu üründen ve satışlarından oldukça memnunuz. Mimaki’nin bir diğer yeni ürünü olan TS500 önümüzdeki zamanda dijital tekstil pazarında çok büyük bir rol üstlenecektir. 2014 yılı ile birlikte bu modele ait yoğun bir pazarlama faaliyeti içine gireceğiz.

Sign İstanbul Fuarı’nda tanıtımını yaptığımız M-Tex firmasının distribütörlüğünü üstlendik. M-Tex Portekiz menşeili bir markadır. M-Tex’i tercih etmemizin en büyük sebebi de Mimaki’dir. Çünkü Mimaki ve M-Tex bu noktada teknolojik bir işbirliği içinde çalışıyor. Mimaki grubunun tamamlayıcısı olduğunu söyleyebiliriz.

Bu ürünlere ilave olarak süblime dijital baskıda kullanılan Berger firmasının inkjet kağıtlarının da satışlarını yürütmekteyiz.

2014 yılına ilişkin plan ve hedefleriniz nelerdir?

Selçuk Hazineci: Future Digital konsantre olduğu dijital tekstil alanında kararlılıkla yoluna devam edecektir. Bizi başarılı kılan en önemli özellik konusunda en iyi markalarla çalışıp, bunu tamamlayan çok iyi bir teknik servis future2ekibimizin olmasıdır. Yeni markalarımızla birlikte 2014 yılında daha fazla satış ve müşteri portföyü elde edeceğimize inanıyorum. Sektördeki etkinlikleri yakından takip ediyoruz. Yurt dışında çok sayıda fuar düzenleniyor. Bizim stratejimiz, belirli kalite düzeyinde müşteriye mümkün olduğu kadar sorunsuz ürün sunmaktır. Bu yıl yeniliklerimiz devam edecek.

Dijital baskı pazarının gelişimini nasıl görüyorsunuz?

Selçuk Hazineci: Kalıp gerektirmeyen baskı dijital olduğu için pazarımız büyümeye devam edecektir. Dijital baskı, ahşap, mobilya, cam, seramik, tekstil gibi birçok farklı sektöre hitap ediyor. Biz Future Digital olarak tüm dikkatimizi tekstil konusuna verdik. Özellikle teknik servis ekibimizi güçlendirdik. Satıştan çok teknik servise yatırım yaptık. Bu alana gösterdiğimiz hassasiyet referans müşterilerle dönüyor. Future Digital dijital tekstil alanında büyümeye ve yatırım yapmaya devam edecektir.

Son olarak vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Selçuk Hazineci: 2014 yılının hepimize sağlıklı, mutlu, huzurlu ve bol kazançlı bir yıl olmasını temenni ederim.

Print Friendly, PDF & Email