Future Digital, Stampa ile Fespa Digital Fuarı’na katıldı

Future Digital, Stampa markasını uluslar arası platformda ilk kez Fespa Digital 2016 Fuarı’nda ziyaretçilerle buluşturdu. Oldukça yoğun geçen fuarın ardından Selçuk Hazineci sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle fuara ilişkin düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz? Stampa ile ilk kez Fespa Digital Fuarı’nda yer aldınız. Nasıl geçti?

Selçuk Hazineci: İlk kez Fespa Eurasia Fuarı’nda lansmanını yapmıştık. Uluslar arası anlamda katıldığımız ilk fuarda Fespa Digital oldu. Genel anlamda çok başarılı bir fuar geçirdik. Birçok müşteriye makineyi gösterme imkanımız oldu. Bunun yanında yeni müşterilerle tanışma imkanı yakaladık. Avrupa pazarında satışa yönelik güzel görüşmeler gerçekleştirdik. Dolayısıyla bizim açımızdan güzel ve verimli bir fuar oldu.

Stampa markası hakkında bilgi verir misiniz? Kullanıcıya sağladığı avantajlardan bahseder misiniz?

Stampa tamamen Future Digital firmasına ait bir markadır. Tekstil süblime konusunda ciddi bilgi birikimi ve tecrübeye sahibiz. Bu anlamda ciddi bir pazar payımız mevcut. Son kullanıcılardan aldığımız dönüşleri birleştirip bu makinede birleştirdik. Farklı ülkelerden gelen parçaların tüm montajını Türkiye’de yapmaktayız. Stampa daha çok endüstriyel gruba yönelik bir markadır. Müşterilerimizin beklentileri doğrultusunda çalışmalarımızı yürütmekteyiz. Daha az makine ile daha yüksek verimi oluşturmak için çalışmaktayız. En düşük hız 150 metrekare en yüksek hızı 320 metrekaredir. Makinelerimizde Kyocera kafa kullanmaktayız. Fespa Eurasia Fuarı’nda lansmanı yaptıktan sonra 10’a yakın satış, 7 makine kurulumu gerçekleştirildi. Kısa bir süre sonra Ortadoğu’da 2 adet makine kurulumu gerçekleştireceğiz. Amacımız, makinelerin en az sorunlu 24 saat esasıyla çalışmasının sağlanmasıdır.

Mimaki bayiliğini yürütüyorsunuz. Mimaki satışlarında hangi noktadasınız?

Mimaki 2000’li yılların başından bu yana sürekli çalışmaktayız. Bu noktada çalışmalarımız başarıyla devam ediyor. Boya grubunda KIIAN markasının temsil ediyoruz. Boya grubunda da oldukça iddialıyız. Bizi sektörde bu noktaya getiren seçtiğimiz ürünlerin problemsizliğidir. Son kullanıcıya kazandıran sorunsuz iş akışıdır. Birim maliyetin düşük olması, sürekli aynı kaliteyi elde etme gibi etkenler son kullanıcı için önemlidir. Kafa ömrünün uzun olması, atıl boya tüketiminin çok az olması gibi konular büyük önem taşımaktadır. Temsilcisi olduğumuz markalarla bunu sağlamaktayız. Devamlılık ve süreklilik hem bize hemde müşterilerimize kazanç sağlamaktadır. Bu anlamda daha ucuz makine ve boya tercihinde bulunmak büyük risk taşımaktadır. Dolayısıyla uzun vadeli plan yapan firmalarla çalışıyoruz. Bununla birlikte yaptığımız işin omurgasını teknik servis hizmeti oluşturmaktadır. Teknik konularda oldukça güçlü ve profesyonel bir ekiple hizmet vermekteyiz. Kendi segmentimizde Türkiye’nin en iyi teknik servis hizmetini sağlayan firmalardan biriyiz. Future Digital olarak belirlediğimiz pazarlarda büyüme hedefindeyiz. Her alana yönelik makine üretmek gibi bir planımız yok. Haziran ayında TÜYAP’ta gerçekleştirilecek olan ITM Fuarı’nda da farklı yeniliklerimiz olacak.

 

Fespa Digital Fuarı’na ait genel izlenimleriniz nelerdir?

Fırsat buldukça fuarı gezmeye çalıştık. Çok büyük bir yenilik gözlemlemedim. Bazı firmaların mevcut ürünlerine ilaveler yaptıklarını gördük. Çok büyük bir radikal ve stratejik farklılık yoktu.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Herkes için hayırlı, uğurlu ve güzel bir yıl temenni ederim. Bizleri burada ziyaret ederek destek olduğunuz için ayrıca sizlere de teşekkürlerimi sunarım.

Print Friendly, PDF & Email