HP, geniş formatlı baskıyı dönüştüren üç temel trendi vurguluyor

 

Yakın tarihli bir HP araştırması, baskı hizmeti sağlayıcılarının %85’inin müşterilerinin hem sürdürülebilir ürünler hem de uygulamalar talep ettiğini ve yanıt vermenin yazıcıya bağlı olduğunu belirtti.

 

Baskı sektörü liderleri, yeni ürünler ve hizmetler, yeni çalışma biçimleri ve daha çevre bilincine sahip ve sosyal açıdan sorumlu bir bakış açısıyla çalışma şekillerini yeniden keşfetme konusunda büyük bir fırsata sahipler. HP’den ücretsiz olarak indirilebilen yeni makale bu eğilimleri ele alıyor.

Müşterilerin yeni pazarlara girmesine yardımcı olacak yeni teklifler geliştirmenin yanı sıra acil müşteri taleplerini karşılamak için büyümek ve uyum sağlamak istiyor. Tüm matbaa şirketleri, teknoloji kullanımıyla daha verimli olmaları, maliyetlere odaklanmaları ve iş akışını iyileştirmeleri gerektiğini bilse de, daha geniş trendleri ele almak için bunu nasıl uygulayabileceklerine de bakmalılar.

HP, bu talebe yanıt olarak, yakın zamanda baskı endüstrisi tarafından benimsenmekte olan üç temel trendi belirledi ve baskı işletmelerinin kendilerini gelecekteki başarıya hazırlamalarına yardımcı olmayı amaçlayan ücretsiz indirilebilen bir makale yayınladı.

HP tarafından belirlenen ilk eğilim, içeriğin ve yaratıcılığın tüm endüstride dönüşümü nasıl yönlendirdiğiyle ilgilidir. Müşteriler benzersiz fikirler ve daha yaratıcı çözümler talep ediyor ve geleceği hızlandırmak ve şekillendirmek için baskı işletmelerine düşüyor.

İkinci eğilim otomasyona odaklanır; iş liderleri satış büyümesine çok dikkat etmeli, aynı zamanda operasyonlarının etkin bir şekilde çalışmasını sağlayarak müşteri hizmetlerine ve karlılığa da bakmalıdırlar.

Son olarak, baskıda – ve başka yerlerde – işi etkileyen kapsamlı bir trend, sürdürülebilirliktir. Yakın tarihli bir HP araştırması, baskı hizmeti sağlayıcılarının %85’inin müşterilerinin hem sürdürülebilir ürünler hem de uygulamalar talep ettiğini ve yanıt vermenin yazıcıya bağlı olduğunu belirtti.

Geniş Format Baskıyı Dönüştüren 3 Trend

Baskı iş liderleri, acil müşteri taleplerini karşılamak ve müşterilerin yeni yönlerde hareket etmelerine yardımcı olabilecek yeni teklifler geliştirmek için büyümek ve uyum sağlamak istiyor. Süreçleri basitleştirmelerine ve düzene koymalarına yardımcı olacak teknolojiyi kullanarak daha verimli olmaları, maliyetlere odaklanmaları ve iş akışını iyileştirmeleri gerektiğini biliyorlar. Ve birçoğu, müşterileri, itibarları ve nihayetinde kârları uğruna sosyal olarak sorumlu olmanın yollarını arıyor. Öyleyse, bu trendlerden bazılarına bakalım ve önümüzdeki aylarda ve yıllarda baskı işiniz için ne anlama geleceklerini anlamaya çalışalım.

İÇERİK VE YARATICILIK SEKTÖRDE DÖNÜŞÜMÜ NASIL SÜRDÜRÜYOR

Benzersiz fikirler ve daha yaratıcı çözümler talep eden müşterilerle birlikte, baskı işletmeleri geleceği şekillendirmek için adım atmalıdır. Gerçekten de, Widthwise tarafından 2020’de yapılan bir ankete göre, beşte ikisi geniş formatlı baskı tekliflerinin çeşitlendirilmesini yüksek bir öncelik olarak görüyor. Bu, mevcut müşterilere yeni ürünler ve hizmetler sunmaktan veya ek bir müşteri tabanı oluşturmak için yenilikçi yollar bulmaktan gelebilir.

İç dekor sadece bir örnektir. Bu, güzel sanatlardan dayanıklı döşemeye kadar birçok şeyi kapsar, ancak fırsatın boyutu çok büyük. Energias Market Research’ten alınan rakamlara göre, küresel dijital baskılı duvar kağıdı pazarının 2025 yılına kadar yıllık %23.6 (CAGR) oranında büyüyeceği ve toplam 10.4 milyar dolara ulaşacağı tahmin ediliyor.

Dahası, matbaa işletmeleri, içerikle ilgili benzeri görülmemiş talepleri ve beklentileri olan müşterilerle uğraşıyor. Canva ve Zazzle gibi içerik platformlarının hızlı yükselişine tanık oldular ve ertesi gün, hatta aynı gün teslimat sunan kullanımı kolay e-ticaret platformlarından mal ve hizmet satın almaya alıştılar. Baskı işletmeleri, müşterilerin taleplerini karşılamak için içerik, fikir ve deneyim sağlayan yaratıcı çözümlerle nasıl yanıt verebilir?

AKILLI OTOMASYON BASKI İŞLETMELERİNİN DAHA AKILLI ÇALIŞMASINA NASIL YARDIMCI OLABİLİR

İş liderleri satış büyümesine çok dikkat etmeli, aynı zamanda müşteri hizmetlerine ve kârlılığa da odaklanmalıdır. Bunun büyük bir kısmı, operasyonların etkili bir şekilde çalışmasını sağlamaktır ve bu, üretkenliği, iş yükü kapasitesini ve pazara sunma süresini artırırken maliyetleri, hataları ve israfı azaltmak anlamına gelir. En son yayınlanan FESPA Sayımına göre,  Baskı işletmelerinin %72’si müşterilerden daha hızlı geri dönüş süreleri için artan talep görüyor ve %59’u müşterilerin “tam zamanında” teslimatlara yönelik talebinin artacağına inanıyor. Otomasyonun artan kullanımı, her iki cephede de yardımcı olmanın bir yoludur. 2020’de Keypoint Intelligence, baskı işletmelerinden %100 otomatikleştirilmiş bir iş akışında üretilen toplam yerinde baskı hacminin payını geleceğe yönelik beklentileriyle karşılaştırmasını istedi. Anket, 2020’de hacmin %63’ü herhangi bir otomasyon olmadan üretilirken, bu rakamın 2022’de %36’ya düşeceğini buldu. İş akışı ve otomasyon teknolojisi tüm farkı yaratabilir. Baskı işletmelerinin daha doğru fiyat teklifi vermelerine, tedarikçilerle daha iyi fiyatlar için pazarlık yapmalarına ve maliyet verimliliğinin nerede sağlanabileceğini görmelerine yardımcı olarak çalışma şeklini iyileştirmeye yardımcı olabilir. Ayrıca, yazılım ve hizmetler, örneğin çevrimiçi siparişleri yakalamak için dijital bir varlık oluşturmak gibi işletmelerin yeni fırsatlar yakalamasını da sağlayabilir.

İŞLETMELERİN % 59’U MÜŞTERİLERİN HIZ TALEPLERİNİN ARTIRILACAĞINA İNANDIĞINI SÖYLÜYOR

Son HP araştırması, PSP müşterilerinin %85’inin artık sürdürülebilir ürünler ve uygulamalar talep ettiğini ortaya koyuyor. Araştırma, 2020’de PSP’lerin %81’inin sürdürülebilir baskı çözümlerini iki yıl öncesine göre “daha önemli” gördüğünü gösteren Widthwise çalışması tarafından destekleniyor. Ankete katılanların %48’i, 2020 için çevresel odaklarının karbon ayak izlerini ölçmek ve/veya azaltmak olduğunu söyledi. Bu, sosyal olarak daha sorumlu olma arzusundan ve aynı zamanda iş fırsatından kaynaklanmaktadır. Gerçekten de, PVC gibi malzemelere alternatifler bulmak için acil ve büyüyen bir ihtiyaç var, büyük markalar PVC’siz olma taahhüdünde bulunarak suçlamaya öncülük ediyor.

HIZLANAN DEĞİŞİM

Baskı işletmeleri bir süredir gelişiyor ve 2020’de yaşanan türbülans bu değişimi yalnızca hızlandırdı. Birçoğu dayanıklılık ve yaratıcılık sergiliyor ve hayatta kalacak ve gelişecek işletmeler çok yönlü, bağlantılı, sürdürülebilir ve güvenli olanlar olacak.

KAYNAKLAR:

Temmuz 2020 Widthwise Raporu www.imagereportsmag.co.uk/widthwise.
Widthwise ayrıca 2020’nin başında Covid öncesi bir PSP anketi yaptı

https://www.globenewswire.com /en/news-release/ 2019/04/23/1808076 /0/en/Global-Digitally- Printed-Wallpaper- DPW-Market-to-Witness-a- CAGR-of- 23-6-2019-2025. html sırasında Baskı Sayım Raporu.

https://postscript.psda.org/Full-Article/9-trends-for-print-distributors-in-2021

https://press.hp.com/us/en/press-releases/2021/hp-drives-versatility-sustainability-new-latex.html

Print Friendly, PDF & Email